هام لسيرفر الكواسر

دلوقتى فى سيرفر الكواسر الناس اتقمست الى فريقين فريق يؤيد فاعليه الجيش ال هى الحزم الخ وفريق يؤيد الجسارة ولكل واحد منهم حجته يعنى مثلا
الناس ال عاوزين فاعليه الجيش علشان اما
1- جيشهم قليل وبالتالى محتاجين جيش
2- متطلبتاها اقل شوى وبالتالى سهل انهم يجيبوها
3- طبعا الاستفاده الكبيرة من المنجنيق والمدرعين
4- المتطلبات الخاصه بفاعليه الجسارة كبيرة شوى مش على كل اللاعبين فى لاعبين هيقدروا يجمعوها واكتر كمان لكن علشان فى لاعبين لسه بادئيين فصعب يهاجموا برارى 10 يعنى هتضيع عليهم فاعليه مهمه جدا جدا وبالتالى اضطروا يلجئوا الى فاعلية الجيش
بينما الناس ال عاوزين فاعليه الجسارة علشان طبعا ان
اغلب اللاعبين مش كلهم طبعا لان فى ناس دخلت جديد
مش محتاجين جيش لكن محتاجين معدات لان انا ممكن يكون معايا 100 مليون مشاه لكن ملهمش لازمه بدون معدات مجرد رقم يزيد او يقل ملوش لازمه
بخصوص فاعليه الجسارة فى ناس بتقول طالما فى ناس لسه بدائه مش لازم تجيب سيف مثلا علشان الجواهر اقولها مينفعش لان دى اهم قطعه فى الطقم كله اصلا ففكرة انه يجيب نص طقم فكرة مش كويسة
ولذلك اقترح شئ وقد يكون حل وسط للمشكله
ان الادارة تنزل الفاعليتين مع بعض عارف الناس هتبدأ تهاجمنى وتقول مش قادرين على واحده ازاى اتنين اخى قبل متهاجمنى تعال نفكر بهدوء اولا فاعليه الجيش هتكون موجوده فى التبادل من بداية المسابقة لاخرها وفاعلية الجسارة هتكون العكس يعنى هتجمع وبعدين تنزل فى اخر يوم زى ال حصل فى فاعلية الاسد الفكرة بقا فى ايه انا دلوقتى مثلا لو هنزل منجنيق هحتاج ارجوانى فههاجم 9 او 8 او 10 الخ فقدر استفيد بالرفاهيات علشان فاعليه الجسارة وايضا بجيب جيش يعنى بعوض الجيش ال بخسره وده الحال فى باقى البرارى
وبكده هنكون ضربنا عصفورين بحجر زى مبنقول
طبعا عارف ان الادارة هتقول مينفعش لازم فاعلية واحده بس لكن برضوا انتوا بتقولوا ان الاهم هو رائ اللاعبين لذا لندع اللاعبين تقرر اعتذر عن الاطاله
اخوكم مؤمن

المرفقات

معارض لهذه الفكرة احنا اقترحنا تصويت وسيب التصويت ياخد مجراه
انا محترم طبعا رايك اخى لكن انا بقترح برضوا شئ واللاعبين برضوا ال هيقرروا تسلم على مرورك

السلام عليكم :
اعارضك الرأي اخوي مؤمن
انت كاتب في كلامك فوق ان السيرفر لازم يستفيد من فاعليه الجساره ولازم ينزل الطقم كله لانها مهمه اوي !
ترجع تحت تقول الثنتين مع بعض لا يصلح انت كدا بتمشي مصلحه ناس معينين .
برضو الي توهم بادئين مش هيقدرو يولعو 10 حتى لو اجاهم جيش لانه الجيش ب 10 بيطير بسرعه
ف الشخص الي بادئ جديد او الي مش قادر يولع بريه 10 ازاي هيولعها والجيش بيموتلو كثير واخرو يصفر وهو انتاجو على قده

ف انا بقترح التصويت ياخذ مجراه وشكرا على وجهة نظرك ..

السلام عليكم :
اعارضك الرأي اخوي مؤمن
انت كاتب في كلامك فوق ان السيرفر لازم يستفيد من فاعليه الجساره ولازم ينزل الطقم كله لانها مهمه اوي !
ترجع تحت تقول الثنتين مع بعض لا يصلح انت كدا بتمشي مصلحه ناس معينين .
برضو الي توهم بادئين مش هيقدرو يولعو 10 حتى لو اجاهم جيش لانه الجيش ب 10 بيطير بسرعه
ف الشخص الي بادئ جديد او الي مش قادر يولع بريه 10 ازاي هيولعها والجيش بيموتلو كثير واخرو يصفر وهو انتاجو على قده

ف انا بقترح التصويت ياخذ مجراه وشكرا على وجهة نظرك ..

والله انا نيبتى خير لكل اللاعبين ومش منحاز لفئة معينة زى محضرتك بتقول
تسلم على مرورك اخى

انا من رائى انو ينزل الاتنين مع بعض
كده كده هتجمع رفاهيات و انت بتجمعه هتجمع القلايد نفس الشى
يعنى حرام نفضل شهر كامل نفضل سهرنين و نتعب ع فاعليتان
الجسارة هتنزل 20 يوم كتير بلنسبه لناس كتير لان مش شرط برارى ممكن لواء و هاكذا
اما الحزم دى اسهل منه مفيش يعنى حاليا ف ناس كوله تقريبا تقدر تجمع ارجوانى
انا من راى الاتنين ينزله مع بعض 20 يوم حلو

الادارة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
خواني الاعزاء الادارة بكامل طاقمها الفني والاداري والتعبوي والرقابي كلو تحت امركم وخدمتكم ليل نهار وانا شخصيا كل همي اضيف للمتعه متعة وللتشويق تشويق والحماس حماس لذا ساعمل جاهدا في جميع السيرفرات انشالله لتجديد دون توقف واضافات دون كلل وسعي دون تعب من اجل اعلاء روح التنافس والتشويق والاثارة
لذا اطمانو جميعا سانزل الفاعليات والمسابقات والتحديات بشكل يضمن حصول جميع الاعبين على قدر مجهودهم نصيب من الجوائز لذا استعدوو للقادم والطوح كبير والعطاء اكبر ونحن نضمن لكم متعة بلا حدود وتقدم بلاهوادة

اخوكم احمد العبدالله من قيصر الشرق حيث التجديد متواصل والتحديث مستمر

سلام عليكم

يعطيك العافيه المؤمن على محاولة ايجاد حل اوسط واتفق مع موضوعك. وبما ان الادارة وضعت تصويت برغبه اللاعبين لا ضرر بالصبر قليلا.

يرجو انزال مسابقه الجيش ومسابقه الجساره بعد انتهاء مسابقه الجيش فالاعبين كلها هتكسب جيش فاتقدر تجمع رفاهيات لكسب طقم الجساره وشكرا وتحياتي للجميع