هام نقاط الاله

دلوقتى الادارة مشكوره نزلت نقاط الاله فى البرارى والعصابات الخ. فى سيرفر الجبابرة وكانت نسبتها حلوه وده ادانا سبب يخلينا نهاجم برارى علشان نجمع نقاط لكن زى متقول كده الادارة عاوز تخلى نقاط الاله للشحينة فقط وبالدليل
دلوقتى كان بريه م8 بتدى من 4 او 5 صناديق نقاط اله يعنى 25 نقطة والصراحة مش فاكر نسبتها بس كانت نسبه حلوة متوسطة يعنى مش اوفر قوى
لكن دلوقتى ما شاء الله اصبحت بتاخد صندوق واحد بس وبنسبه 5 فى المية على حسب ما سمعت من الناس الله اكبر يعنى كل 100 هجمة هاخد 5 صناديق
5*5 = 25 نقطه مش كتير شويه !!!!
ياريت تظبطوا الدنيا شويه يعنى انا لو عاوز اجيب خصائص حلوه فى البوابات لازم مثلا 5000 نقطه اجمعهم وابدأ اجرب
يعنى بالحسبة الحالية هحتاج كام هجمة
حوالى 2000 هجمة طيب ازاى
طبعا الرد ال هيوصل ان ان انت تقدر تجيبها من العصابات والمناورات اخى اولا العصابات سواء اسيا او قرطاجه النسبه فيها مش 100 فى المية
اتمنى من الادارة تعمل حاجه من الاتنين
لاما تزود النسبة بتاعت الحصول على صناديق نقاط الاله
او تزود عدد الصناديق تخليهم 5 مثلا اصل شئ مش طبيعى يكون مستوى 2 بيدى صندوق وبريه م 10 بتدى صندوق واحد برضوا
الموضوع كان حلو فى البداية انا مش فاهم ايه ال خلاكم تغيروا النسب كده
انتو بتبوظوا الدنيا لاننا بنحتاج نقاط كتير علشان نوصل للخصائص ال احنا عاوزينها هل انتوا بتعملوا كده علشان تخلوا الناس تشحن علشان النقاط الله اعلم
ملحوظه كل النسب والحجات ال قلت عليها عرفتها من ناس ومن تجربه لان فعلا الصناديق قليله
ولو فى غلط ياريت تصححههوه ليا واسف على الاطاله

الادارة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
اخي لوحضرتك تلاحظ انو في حال اصبحت النقاط سهله جدا لايكون الها اي فائدة سواء في المسابقات او الشحن او التميز هذا اولا اما ثانيا موضوع الشحن سواء على مستوى القيصر او مستوى جميع ستراتيجيات المتوفره في انحاء العالم يكون متميز الشحن التقدم والنجوميه لكن النساط ايضا يساوي التميز والنجوميه يعني بين قوسين ممكن تصل للنجوميه وتحصل كل شيء يا بنشاطك المتواصل في اللعبة يابشحنك وبتعليل بسيط كل شيء في القيصر يمكن الحصول عليه لايوجد احتكار سواء تحصل بالمسابقات او المنافسات او الفعاليات او غيرها من جد وجد ونحن مع كامل اعتزازنا لكل لاعبينا الكرام الغوالي نستاجر السيرفرات باموال ونستاجر خدمات المبرمجين باموال ونستاجر خدمات الحمايه الالكترونيه وخدمات المصمصين وغيرها بامال مستمره من اجل استمرار اللعبه بتفضل صوره وبقاء حيويتها على النيت موجوده لذا سلسة الفائدة المبتغاة منكم واليكم وللحديث بقية
دمت بود صديقي

اخي لوحضرتك تلاحظ انو في حال اصبحت النقاط سهله جدا لايكون الها اي فائدة سواء في المسابقات او الشحن او التميز هذا اولا اما ثانيا موضوع الشحن سواء على مستوى القيصر او مستوى جميع ستراتيجيات المتوفره في انحاء العالم يكون متميز الشحن التقدم والنجوميه لكن النساط ايضا يساوي التميز والنجوميه يعني بين قوسين ممكن تصل للنجوميه وتحصل كل شيء يا بنشاطك المتواصل في اللعبة يابشحنك وبتعليل بسيط كل شيء في القيصر يمكن الحصول عليه لايوجد احتكار سواء تحصل بالمسابقات او المنافسات او الفعاليات او غيرها من جد وجد ونحن مع كامل اعتزازنا لكل لاعبينا الكرام الغوالي نستاجر السيرفرات باموال ونستاجر خدمات المبرمجين باموال ونستاجر خدمات الحمايه الالكترونيه وخدمات المصمصين وغيرها بامال مستمره من اجل استمرار اللعبه بتفضل صوره وبقاء حيويتها على النيت موجوده لذا سلسة الفائدة المبتغاة منكم واليكم وللحديث بقية
دمت بود صديقي
كلام مش مظبوط مع احترامي ليك على النظام ده انتوا بتحاولوا تجمعوا فلوس وخلاص وبكده
لا تقلى نشاط ولا اى شئ مفيش حد مبيشحنش هيقرب من ال بيشحن فى القوة خالص
واكرر مع احترامي ليك

الادارة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
كلام مش مظبوط مع احترامي ليك على النظام ده انتوا بتحاولوا تجمعوا فلوس وخلاص وبكده
لا تقلى نشاط ولا اى شئ مفيش حد مبيشحنش هيقرب من ال بيشحن فى القوة خالص
واكرر مع احترامي ليك
احترامي لرائي جنابك الكريم . 🌺