آخر محتوى من قبل hacker

1. H

ممكن اتواصل معاك بالخاص يا غالى

ممكن اتواصل معاك بالخاص يا غالى
  2. H

فعالية الموارد للمبتدئين

للعلم فقط براري مستوى 1 مش بتجيب قلادة رمادية ف كل الهجمات الافضل براري مستوى2 ♥تحياتي
  3. H

استفتاء

مقولتش انك ادارة انا قولت الاخ مصطفي والادارة ولو مش ادارة ف انت ايه؟ يعني بتقول هيحصل ومش هيصل بناء على ايه يعني انا مغلطتش لما قولت ان في ورق مستخبي! اعتبرو دا ردي على كلام قيصر ان ردي مش مهذب
  4. H

استفتاء

اخ قيصر حضرتك طاقم دعم ولا ادارة؟ انا كلامي مع الادارة والاخ مصطفي فقط ومن باب اولى مع احترامي الشديد يكون الدعم بيحل ف المشاكل والادارة تتناقش معانا لكن ان الدعم يرد هنا دا برضو قمة ف العشوائية ليس لك ان ترد في هذا الموضوع من الاساس مع احترامي ليك كل واحد ليه وظيفتو ولا انا غلطان؟؟!!
  5. H

استفتاء

اخ مصطفي الغالى ردك عليا بقولك انكم مش متحيزين دا وحدو قمة ف التحيز انت بتقول ثقتهم ف الادارة ومش ثقتهم ف الادارة ....... هههههههههه ممكن اثق فيك وتديني عرض خاص ب الف دولار دا مش منطق تفكير يا غالى ولا تفكير شركات وشغل بيزنس الثقة دي بالحب مش شغل انت لو عاوز تشتغل شغل احترافي مش هيخرج منك كلام...
  6. H

استفتاء

تمام اخ مصطفي خلينا نتفق ف الاول انك متحيز ليهم (واخد اقتباس للاعب من الجبابرة وبتقول فكرو بنفس الطريقة) مسابقات دي كلها لا تساوى قطع فولكان وساتون و 12 الف ذهبة دا ناهيك عن الله اعلم في عروض صديق فيه ولا لا يعني هيشبعو دراكو وكدا لو واحد زيي ملحقشمسابقة او اتنين ف التجميع ودول يجو ياخدو تعويض...
  7. H

استفتاء

بص يا غالى والله السيرفر مفتوح بعد سيرفركم يعني كان عندك فرصة تيجي هنا تلعب معانا من الاول مجيتش ليه! ميهمناش انت اخدت ايه ف سيرفرك القديم ولاصرفت كام ولا اى حاجة انت من الاول عارف انها لعبة وانك لما تشحن مش هيرجعلك تانى اللى شحنتو تمام سيرفرنا مش اناني وخلى اقوى واحد قوى زي ما هو والضعيف ضعيف...
  8. H

استفتاء

وضعت العلامة على موافق بالخطأ ارجو الغائها او وضعها على غير موافق لاني موافق بشروط معينة
  9. H

استفتاء

انا اللاعب ӇƛƘЄƦ سيرفر صلاح الدين موافق على فكرة ان لاعبيين عندهم خبرة يجولنا عشان نتعلم ونفهم اسرع بس في مشكلة انا رتبتي قسطور وداخل على قسطور اعلى اليوم باذن المولى هل منطقي يجي واحد اقل مني ب 4 رتب يدخل معاه شحن ب 400 دولار ومعدات وذهب وكل شي ويجري يكون اسرع مني وعندو افضلية عليا المفروض يكون...
  10. H

مسابقة ملك السيرفر--سيرفر صلاح الدين

انا اللاعب ӇƛƘЄƦ الرتبة رقيب (قابل للتغيير) التصنيف 112 اود الاشتراك في الفئة البرونزية
  11. H

عرض شحن سيرفر صلاح الدين

هل هي 100 الف حزمة ولا 100 حزمة فئة الف تقصد 10 مليون من كل نوع اخي؟