آخر محتوى من قبل jassim

1. jassim

تعويضات للسيرفرات

يعطيكم العافيه تعويض ممتاز بس يلي حساباتهم دخلو السيرفر التجريبي وعدتوهم في تعويض هل سيتم الارسال لهم او كده وخلاص اتمنى الرد
  2. jassim

شرح التحديثات (نقاط التسليح الجديدة)

اولا : مبارك عليكم ماتبقى من الشهر ثانيا : هل حاليا جميع البوابات والخانات القديمه في البوابات يمكن العمل عليهم وتبديلهم بالاشياء الجديده ؟ ثالثا : اتمنى من الادارة الكريمه ارسال المواد المطلوبه للاعبين باسرع وقت ممكن لان مش عارفين نولع حاجه رابعا : اتمنى من الادارة الكريم النظر في موضوع تغيير...
  3. jassim

مشاكل و نواقص

في خلل في الميدان تكلمنا عنه من 4 ايام ولا يوجد رد هناك اخطاء في الاستعراض يعني ابطال تمت من الجانبين ويطلع هزيمه وثانيا البطل ال10 في ميدان مستوى 10 مايدخل المعركه لو تعمل مليار خلطه ف هدا واضح انه خلل ولم يتم اصلاحه ادخل اي حساب وجرب منه عايز اديك حسابي تجرب ولا عايز حسابات تجرب بيها على شان...
  4. jassim

شرح التحديثات (إستعراض المعارك)

شكرا لتقبلك النقد والتوفيق لك واتمنى منك الافضل بالتوفيق لك
  5. jassim

خلل في استعراض المعارك

شكرا لك على الرد الراقي وربي عايزك كده تكون وتخفف الضغط على اللاعبين للامانه انا معك مش ضدك في الي يتعمل من تطويرات بس للافضل مش للاسوء اتمنى لك التوفيق وشكرا لجهودك
  6. jassim

شرح التحديثات (إستعراض المعارك)

ههههههههههههه فتحت الموضوع الان طيب ورينا بالله تقرير استعراض المعارك في الميدان
  7. jassim

خلل في استعراض المعارك

ياخي في شي ابغي اوصله لك انا من المتطوعين ومن الناس الي تتمنى اللعبه تكون بافضل حال مافي داعي تتكلم هل كلام ارجع اقلك ده مش شغلك اني مطوع او اي حاجه هوه انته ماخدها عنتره يعني على اساس انك عارف كل حاجه روح جيب ليه تقرير استعراض المعارك في الميدان في حساب فيه 10 ابطال وراح تعرف انك مش عارف حاجه...
  8. jassim

خلل في استعراض المعارك

اولا : انته يااخ سيلفر نزلت شرح وتوضيح ل استعرض المعارك وعملت اقلاغ للموضوع علما بان من تفعل الاستعراض والميدان خربان عملنا مليون شكوى ومافي رد الان تجي تنزل موضوع وتعمله اقلاغ كيف الناس توصل ليك الاخطاء الموجوده باللعبه الحين نبغي نعرف متى يتصلح الخلل في الميدان وغيره هل دنبي ان الميدان خربان؟...
  9. jassim

هدايا شهر رمضان المبارك

للاسف الصندوق مايفتح عندي اتمنى اصلاح الخلل مع الشكر والتوفيق للجميع
  10. jassim

التحديثات

بالتوفيق لكم
  11. jassim

ملكات وقلاع وبوابات

اكيد مع كل ماتقدم به الاخ الكريم والتوفيق للجميع
  12. jassim

هام جدا لجميع الاعبين

معاك بالنقطه بس في شي اسمه منطق اوقات اللعبه تعلق وماتنتبه للفيلق ويكون حسن نيه مش سوء نيه ف اتمنى توصل الفكره كلنا مع الشي بس اخد بعينالاعتبار حسن وسوء النيه او متقصداو لا يعني التعليق من اللعبه ومش متقصد اني اعملها ف هدا الشي استثنائي لاكن ادا متقصد حقك تحظر نهائي تحياتي لك
  13. jassim

فعاليه ( تبادل المعدات ) سيرفر النخبة

مجهود اكثر من رائع يعطيكم العافيه
  14. jassim

فعاليه ( تبادل المعدات ) سيرفر النخبة

بالضبط اتمنى النظر بعمل التمثال الاصغر
  15. jassim

مسابقة (تحدي العمالقة ) سيرفر النخبة

انا اللاعب : 𝓢𝓐𝓕𝓐𝓗 اود الاشتراك مع اللاعب : 𝒜ℬ𝒪 ℳℛℐℳ واسم الفريق : لا تلحقني مخطوبه