افتتاح سيرفر جديد (سيرفر الرعد )

فارس

::إدارة اللعبة ::
بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أعزائنا اللاعبيين

بناء على طلب العديد من اللاعبين الجدد ولا عطاء فرصة للتحدي والمتعه
وحرصا منا على تقديم ماهو افضل الى اللاعبين وتاكيد منا على استمرار اللعبة وتطويرها وزيادة المتعه والتحدي بين اللاعبين

سوف يتم إلاعلان عن افتتاح سيرفر جديد (سيرفر الرعد)

وقت افتتاح السيرفر الجديد: يوم الاثنين 4/10/2021

نتمنى للجميع مغامرات واوقات ممتعة وشيّقة!!

سيكون هناك العديد من المسابقات الجديده والتحديات الرائعه وهدايا الاتصال

اكتشف المتعة والمنافسة ! كن القيصر الاول

نتمنى لكم أوقات ممتعة

قرار فيه استعجال من الادارة لأن سيرفر الهرم يعتبر لسا جديد مكملش 8 شهور وحاليا 8 لاعبين فقط بالسيرفر واجمالي 22 قيصر فقط يعني لسا بدري واي حد لسا بادئ هيعرف يوصل وكمان بدأ يجي لاعبين جدد للسيرفر كدا البقاء لله في سيرفر الهرم هيموت نهائي 👎

حل مشاكل اللاعبين الجداد اللى المفروض يجيبولك لاعبين وبعدين اعمل سيرفر مش بنعمل سيرفر من غير لاعبين دا 1، 2 اداره لعبه انك تهتم باللاعبين بتوعك عشان يزودولك شعبيه اللعبه مش تكرههم فيها وبعدين تقول اللعبه بتقع ليه

بسم الله الرحمن الرحيم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

أعزائنا اللاعبيين

بناء على طلب العديد من اللاعبين الجدد ولا عطاء فرصة للتحدي والمتعه
وحرصا منا على تقديم ماهو افضل الى اللاعبين وتاكيد منا على استمرار اللعبة وتطويرها وزيادة المتعه والتحدي بين اللاعبين

سوف يتم إلاعلان عن افتتاح سيرفر جديد (سيرفر الرعد)

وقت افتتاح السيرفر الجديد: يوم الاثنين 4/10/2021

نتمنى للجميع مغامرات واوقات ممتعة وشيّقة!!

سيكون هناك العديد من المسابقات الجديده والتحديات الرائعه وهدايا الاتصال

اكتشف المتعة والمنافسة ! كن القيصر الاول

نتمنى لكم أوقات ممتعة
قرار موفق باذن الله وبالتوفيق للجميع

بالتوفيق ان شاء الله
ممكن اقتراح بعمل دمج بين سيرفر النخبة والهرم لتنشيط السيرفرين
دمتم بخير وسعادة

بالتوفيق ان شاء الله
ممكن اقتراح بعمل دمج بين سيرفر النخبة والهرم لتنشيط السيرفرين
دمتم بخير وسعادة
آذاي عايز افهم وتنشيط اي إلى بتتكلم عنه مفيش فاعليه نزلت عندنا لا ثاتون ولا صمود ولا تبادل معدات ولا فاعليه نقاط ولا حتى سيرفر مفتوح من رمضان لحد الان وانت بقالك قد ايه في النخبه وندمجتم كم مره ياريت ياكيلر تشوف وجه نظر اصلح للجميع موش لمصلحه شخص

آذاي عايز افهم وتنشيط اي إلى بتتكلم عنه مفيش فاعليه نزلت عندنا لا ثاتون ولا صمود ولا تبادل معدات ولا فاعليه نقاط ولا حتى سيرفر مفتوح من رمضان لحد الان وانت بقالك قد ايه في النخبه وندمجتم كم مره ياريت ياكيلر تشوف وجه نظر اصلح للجميع موش لمصلحه شخص
عادي ما الادارة عملتها قبل كده
يتعمل تعويض مناسب لسيرفر الهرم يقرب المستويات

😂😂😂😂😂😂 بتكون مجزرة
ما ده الهدف :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
ما تنساش احنا اندمجنا قبل كده وبدأنا حساباتنا من الصفر لو تتذكر

عادي ما الادارة عملتها قبل كده
يتعمل تعويض مناسب لسيرفر الهرم يقرب المستويات
ياراجل إذا كان كدا مفيش مشكله يبعتو فاعليات كملا بقا زى الثاتون الي منزلش والصمود الي منزلش وبالمره يبعتو فاعليه النقاط وفاعليه التبادل المعدات غير الفولكان الأساسي هاهاهاهاها حتشلنى يااستاذ محمد😂😂😂😂😂🥳🤣

ما ده الهدف :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
ما تنساش احنا اندمجنا قبل كده وبدأنا حساباتنا من الصفر لو تتذكر
حسابات مين الي من الصفر حساب كيلر من قبل انا مدخل اصلا اللعبه معاكم بالليث حتى ومجزره مين مفيش حلف اصلا بلاش حلف سيرفر كله يسد قصاد حساب مزرعه من معاكم حساب الامبراطور المعفن فيه ٤٠ بطل ٣٠ منهم بدون حربي وجساره نهائي وبيلعبش بقاله قرن فما بالك بقا بيكم استر علينا يستر عليك ربنا بيرون فرحان بيقلك مجزره قال 😂😂😂😂

حسابات مين الي من الصفر حساب كيلر من قبل انا مدخل اصلا اللعبه معاكم بالليث حتى ومجزره مين مفيش حلف اصلا بلاش حلف سيرفر كله يسد قصاد حساب مزرعه من معاكم حساب الامبراطور المعفن فيه ٤٠ بطل ٣٠ منهم بدون حربي وجساره نهائي وبيلعبش بقاله قرن فما بالك بقا بيكم استر علينا يستر عليك ربنا بيرون فرحان بيقلك مجزره قال 😂😂😂😂
احنا بدأنا مع اول سيرفر وبعد ما صرنا قياصرة وكل حساب في معدات ساتون وصمود دمجونا مع الكواسر على شرط نبدأ من رتبة مواطن ونتنازل عن حساباتنا مع تعويضات بسيطة زي عرض شحن ب200 دولار فيه طقم واحد ولاجل التنشيط واحياء اللعبه وافقنا وبدانا مواطنين على سيرفر كان فيه قياصرة واسأل اللاعبين القدامى

ياعم انا كمان بديت من ال0 بعد إغلاق الجبابرة
😂😂😂😂
انت بتتكلم عن بدايه سيرفر بقالها كم سنه موش سيرفر فتح في رمضان الي فات علشان خلل كان موجود 😂😂😂🤣 فلنحتفل سويا بالتسليه شوف انت حضرت كام فاعليه فولكان ياراجل مستعد ابعتلك عرض 1000 دولار الان لو كان نزلك فاعليه الفولكان أقل من 4 مرات وتبادل معدات ضعيفه بقويه مثل المصفحين الحربي ب واحد صمود أو اخضر متقارنش حسابك ب حسابات في سيرفر تانى صدقني كفايه بس لو مبتلعبش في بدايه اللعبه كانت البوابات توصل الي 100 الان خسران فوق 60 الف في مره من المرات وماطلع حاجه نهائي غير تصدى 93 لا والأهم بقا لاعب بس يشيل سيرفر بئكمله ط ازاى تقارن

ادا اردت دمج انا عن نفسي موافق لكن بشرط انو يتنزل فعاليات مثل فعالياتكم عشان تكافى و تقارب المعدات ونقاط كمان تشوف حل لها
* لي قال فوق انو راح تصير مجزة اوعدك بمجازر لكن على حلفك
بتوفيق للجميع

ادا اردت دمج انا عن نفسي موافق لكن بشرط انو يتنزل فعاليات مثل فعالياتكم عشان تكافى و تقارب المعدات ونقاط كمان تشوف حل لها
بتوفيق للجميع
😂😂😂😂😂😂😂😂😂

بتوفيق للجميع
كفو (y)