Abo Ali
123

مشاركات الملف الشخصي آخر النشاطات المنشورات معلومات

• السلام عليكم ياغالى عندى فكره جيديه لزيداه شعبيه اللعبه وعمل دعايه جيده وحماس داخل اللعبه وارجو من حضرتك التواصل
    اخي العزيز

ارجو منك ارسال الرقم الصحيح WahatsApp ليتثنى لي الاتصال بكم حتى يتم الشحن عن طريق PayPal

فقد تم ارسال الرقم +20 111 610 0738 فهل هذا هو الرقم الصحيح او 020738610111+ او ارسال

الرقم بي الطريقه الصحيحه

احترامي للجميع
    السلام عليكم
    يجب الوصول إلى رتبة قسطور لكي يتم ارسال هدايا الافتتاح للاعبين الجدد
    تحياتي
    ج
    جريزمان
    اخي الكريم انا رتبتي قسطور
    اسمي user.3474
    سيرفر صلاح الدين
    واتاكد بنفسك
    T
    treka22
    يابو علي الرتبه قسطور والتصنيف 47
    الاسم treka22
    السيرفر صلاح الدين
    ياريت بقي الهدايا -_-
    S
    smadi_98
    السلام عليكم انا رتبتي قسطور ولم ترسل لي هدايا
    اسمي user-3736
    السيرفر صلاح الدين
    يا ريت تبعثهم عشان اقدر انافس مع الشباب
    السلام عليكم
    تم ارسال خوذة الجساره
    T
    treka22
    ابو علي
    انا عريف مش مواطن
    الرجاء ارسال هدايا الافتتاح
    الاسم Treka22
    سيرفر صلاح الدين
    kopra
    kopra
    شكرا ياغالى وصل كل الهدايا بالكامل واسف لتعب حضرتك فى بعض الاعضاء هيبعتو اسمائهم كنت باعتها ولم تصل الهدايا وشكرا لمجهوكم جدا
    الف شكر ياغالى الهدايا وصلت ناقصه خوذه الجساره بس بس وربى تشكر جدا فى لاعب محصلش اسمو ASHTER وشكرا جدا لجهد ومجهود حضرتك موفين ديما بامر الله
    السلام عليكم بعد اذن حضرتك انا من سيرفر صلاح الدين ومعايا عدد من الاعضاء الجدد وطلبنا بس هدايا الافتتاح ليكون فى تكافوء فى السيرفر حاليا فى مسابقه اول 40 ومعظمهم حالهم شعارات برستيج واحنا بنحاول بس نجارى الموقف امبارح الاداره كلمتنا واخدو اسمائنا وقالو هيناقشو الموضوع لو ممكن بس نعرف هيتم الارسال ولا لا المسابقه هتنتهى بكره واحنا بعاد ومعرضين حتى نخسر هداياها كمان ارجو بس من حضرتك الرد وشكرا على اهتمامكم
    السلام عليكم
    انا عضو جديد باللعبه فى سيرفر صلاح الدين
    وفى كتير زيى لسا بدائين اللعبه لعبنا القيصر القديمهه كتير وبامر الله هنا تكون افضل بكتير
    معظم من بالسيرفر وصل ليهم جوايز وهدايا فى بددايه السيرفر
    ونتمنى ارسال بعض الهدايا للاعضاء الجدد فى اللسيرفر للتككفاوء الفرص ان لم تكن مثلها على الاقل دعم وتشجيع للاعضاء الجدد
    الاسم باللعبه kŏpřặ
    Abo Ali
    Abo Ali
    السلام عليكم
    اخي الكريم سيتم ارسال هدايا الافتااح لك اليوم واي عضو جديد يرجى إبلاغه بالتواصل معي لاسال الهدايه له
    سعدنا بانضمامك للعبتكم المفضله قيصر الشرق
    تحياتي
    الإعجابات: kopra
    Abo Ali
    Abo Ali
    تم ارسال هدايا الافتتاح كاملة
    الإعجابات: kopra
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…