استفتاء

الموافقه على ما ذكر

• موافق

الأصوات: 16 48.5%
  • غير موافق

الأصوات: 17 51.5%

• مجموع المصوتين
    33
  • الاستطلاع مغلق .
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
انا اللاعب : Elewa75
سيرفر صلاح الدين
غير موافــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــق
ال عايز يبدء من جديد ويلعب اهلا وسهلا مش عايزين هما وراحتهم لكن بالشكل ده انتم بتقتلو السيرفر
انتم اخطاتم في اول اللعبه وقلنا الكلام ده كذا مرة وانتم بتدمرو اللعبه مسمعتوش كلامنا خليهم بقي زي ماهما يلعبو في سيرفرهم ال انتم دمرتوه
فياريت متغلطوش نفس الغلطة وتدمرو السيرفر ال شغال والا الاعتزال المرة دي ومن غير راجعه نهائي
وياريت بعد الاستفتاء تقولنا النتيجة مش نفاجئ انكم عملتم حاجة من دماغم ارجوكم مرة اخيرة لا تقتلو اللعبه

يعني افهم بس الناس الرتب فصلاح الدين داخله طالبه تعويض ليه يعني يعني دي ناس هتبدا من الاول واعلي واحد 400 دولار يعني مش كلهم كمان والفرق بين اقوا واحد والي تحتيه كبير يعني الباقي تلاقيهم 300 دولار و250

الي من حقو يزعل الي لسه بيلعب وانا معاهم يتم تعويضهمبمواد مساعده
نيجي للي طالبين مساعده ورتب الي هيلعب فصلاح الدين هيبيع حسابو بالجبابره وهياخد مكانو عرض انتا تاخد تعويض ليه ولا هوا استغلال وخلاص انا واخد لعبت والسيرفر ممل ومن حقي كلاعب العب فسيرفر فيه ناس رفعنا طلب للاداره حددو حد اقصي للتعويض الي هوا 400 لاقوا واحد
يعني الواحد خسران حسابو مقابل عرضين شحن تقريبا انتا تاخد تعويض ليه يعني خسرت ايه الي ياخد تعويض هوا لاعب لسه جديد وعاوز يلعب الاداره تساعدو فقط مش الا

ثانيا :

لاعبين الجبابره فاتهم من الفاعليات ما لا يحصي ومن المسابقات والتبادل يعني داخلين فايتهم كتير لا فاعليه ضوئي حضر ولا هدايا مناسبات ولا فاعليات للتبادل ولا غيرها وداخلين العبه بعرضين فقط يعني ولا حاجه هيعملو ايه العرضين دول يعني

فياريت نشيل عنصر الانانيه م نالموضوع ونفكر شويه لصالح الناس مش فنفسي مش بمجرد انو في ناس هتيجي تلعب يبقا استغلهم واخد من الاداره تعويض وخلاص مع انها مش فارقه

انا لاعب من الجبابره ومصوتش فالموضوع علشان بس الناس الي هتخش تهاجم انا داخل اقول راي ومش بهاجم حد

وشكرا

انا اللاعب خالد24 .
سيرفر صلاح الدين .
موافق على طلب
مع تعويضنا
تحياتي

يعني افهم بس الناس الرتب فصلاح الدين داخله طالبه تعويض ليه يعني يعني دي ناس هتبدا من الاول واعلي واحد 400 دولار يعني مش كلهم كمان والفرق بين اقوا واحد والي تحتيه كبير يعني الباقي تلاقيهم 300 دولار و250

الي من حقو يزعل الي لسه بيلعب وانا معاهم يتم تعويضهمبمواد مساعده
نيجي للي طالبين مساعده ورتب الي هيلعب فصلاح الدين هيبيع حسابو بالجبابره وهياخد مكانو عرض انتا تاخد تعويض ليه ولا هوا استغلال وخلاص انا واخد لعبت والسيرفر ممل ومن حقي كلاعب العب فسيرفر فيه ناس رفعنا طلب للاداره حددو حد اقصي للتعويض الي هوا 400 لاقوا واحد
يعني الواحد خسران حسابو مقابل عرضين شحن تقريبا انتا تاخد تعويض ليه يعني خسرت ايه الي ياخد تعويض هوا لاعب لسه جديد وعاوز يلعب الاداره تساعدو فقط مش الا

ثانيا :

لاعبين الجبابره فاتهم من الفاعليات ما لا يحصي ومن المسابقات والتبادل يعني داخلين فايتهم كتير لا فاعليه ضوئي حضر ولا هدايا مناسبات ولا فاعليات للتبادل ولا غيرها وداخلين العبه بعرضين فقط يعني ولا حاجه هيعملو ايه العرضين دول يعني

فياريت نشيل عنصر الانانيه م نالموضوع ونفكر شويه لصالح الناس مش فنفسي مش بمجرد انو في ناس هتيجي تلعب يبقا استغلهم واخد من الاداره تعويض وخلاص مع انها مش فارقه

انا لاعب من الجبابره ومصوتش فالموضوع علشان بس الناس الي هتخش تهاجم انا داخل اقول راي ومش بهاجم حد

وشكرا
بص يا غالى والله السيرفر مفتوح بعد سيرفركم يعني كان عندك فرصة تيجي هنا تلعب معانا من الاول مجيتش ليه!
ميهمناش انت اخدت ايه ف سيرفرك القديم ولاصرفت كام ولا اى حاجة انت من الاول عارف انها لعبة وانك لما تشحن مش هيرجعلك تانى اللى شحنتو تمام
سيرفرنا مش اناني وخلى اقوى واحد قوى زي ما هو والضعيف ضعيف وطالما مش هناخد زينا زيكم يبقي خليكم مكانكم ...... ليه تاخدو قطعتين ساتون وقطعتين فولكان واحنا معناش اصلا
وهتلحقو كمان الفاعليات الجاية ف هتجمعو اكتر مننا بكتير....بالاضافة الى خبرتكم ف اللعبة اكتر مننا
لو دا تفكيركم ف خليكم ف سيرفركم بكامل قوتكم وربنا معاكم

أكرر يا ريت الادارة تمسح تصويتي بنعم عاوز اعمل لا

الدمج يكن بين الكواسر والجبابره ولكن ليس
بين الجبابره وصلاح الدين...
وإذا تم الدمج بين الجبابره والكواسر يكن ف
تعويض لسيرفر الكواسر...
وشكرا...

والله الموضوع بسيط
لو انت لاعب فالجبابرة او الكواسر هتبقي حزين جدا و مضايق لان تعب ومجهود شهور بعد مكان مظبط مدن وجيش ومعدات وابطال وعايش علي ريش نعام حرفيا ومزارعك هتروح وامور كثير هترجع تعيد كل ده من اول وجديد الي هو شقي عمري راح حرفيا 😂😂😂
بس كله يهون لجل المتعة والمنافسة
لو انتا لاعب فصلاح الدين رتبة اقل من قيصر هترفض وده حقك بس مش اوي انتا لسه بادئ ومعملتش مجهود اعتبر دول ناس كانو بيلعبو من قبلك مش اكثر لكن مازال حقك تطلب تسريعات جيش ومباني وشوية جيش
اخر حاجة بقي والفئة الي انا مستغربها قيصر فما فما فوق 😂😂😂 انتا تعبك وجالك وواخد وضعك انت تدعي انه الناس دول يترقو بسرعة اعتبروه كانه دمج بس علشان مصلحتك خفضو القوة وصلوها للحضيض الي هو معدات لا تذكر وشوية تسريعات فانا مش لاقي مبرر الصراحة انتو اقل ناس متضرره فالموضوع والادارة مجبرة تعمل الخطوة ديه عاجلا او اجلا لان في ناس بسبب مشاكل قديمة معاها معدات قد الي فسيرفر صلاح الدين كاملا تقريبا فالي هو نفكر مع الإدارة بموضوعية ومنفكرش فالموضوع من جهتك كلاعب فقط

مع العلم انا مليش راي فالموضوع ومعتزل بس بتابع اللعبة علي فترات طويلة فقط وغير مشارك بالتصويت

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
انتم اخطاتم في اول اللعبه وقلنا الكلام ده كذا مرة وانتم بتدمرو اللعبه مسمعتوش كلامنا
ممكن توضيح عن هذا الكلام
+
لن يتم التلاعب فى اى نتيجة ابدا
+
الان بكل وضوح وبدون اى تحيز لاعب الجبابرة خسران فى هذه الصفقة لانه تعب و 400 دولا تعنى 2 طقم وبعض المواد بمعنى اخر (الفوز فى 2 من المسابقات )
400 دولار يعتبر تعويض عن فاعلية او اثنين فى صلاح الدين
يمكنك حسابها
+
الان اذا تم دمج سيرفر الجبابرة مع الكواسر ما الخطة المستقبليه ؟
دمجهم مع صلاح الدين؟؟ ( ستكون قوة الجبابرة اضعافها الان وسيكون من الظلم دمجهم مع صلاح الدين )
تركهم السيرفر لحاله بدون اى دمج؟؟ (هيكون ظلم للجبارة ومن حقهم طلب الدمج مع صلاح الدين )
افضل حل هو الحل المطلوب ولن يتم تنفيذ الحل الا بعد الاتفاق بين السيرفرين
كان ممنوع تدخل اى فرد من الكادر او الادارة او الدعم فى الاستفتاء ولكن للاسف ردك محزن
و الان انا بانتظار توضيح الخطاء الى تم مننا فى سيرفر الجبابرة

SuperUser

طاقم الإدارة
والله الموضوع بسيط
لو انت لاعب فالجبابرة او الكواسر هتبقي حزين جدا و مضايق لان تعب ومجهود شهور بعد مكان مظبط مدن وجيش ومعدات وابطال وعايش علي ريش نعام حرفيا ومزارعك هتروح وامور كثير هترجع تعيد كل ده من اول وجديد الي هو شقي عمري راح حرفيا 😂😂😂
بس كله يهون لجل المتعة والمنافسة
لو انتا لاعب فصلاح الدين رتبة اقل من قيصر هترفض وده حقك بس مش اوي انتا لسه بادئ ومعملتش مجهود اعتبر دول ناس كانو بيلعبو من قبلك مش اكثر لكن مازال حقك تطلب تسريعات جيش ومباني وشوية جيش
اخر حاجة بقي والفئة الي انا مستغربها قيصر فما فما فوق 😂😂😂 انتا تعبك وجالك وواخد وضعك انت تدعي انه الناس دول يترقو بسرعة اعتبروه كانه دمج بس علشان مصلحتك خفضو القوة وصلوها للحضيض الي هو معدات لا تذكر وشوية تسريعات فانا مش لاقي مبرر الصراحة انتو اقل ناس متضرره فالموضوع والادارة مجبرة تعمل الخطوة ديه عاجلا او اجلا لان في ناس بسبب مشاكل قديمة معاها معدات قد الي فسيرفر صلاح الدين كاملا تقريبا فالي هو نفكر مع الإدارة بموضوعية ومنفكرش فالموضوع من جهتك كلاعب فقط

مع العلم انا مليش راي فالموضوع ومعتزل بس بتابع اللعبة علي فترات طويلة فقط وغير مشارك بالتصويت
اتمنى الجميع يفكر بنفس الطريقة
او ان اى لاعب يقدم اقتراح يحل الموقف
وفى النهاية لن يتم اى شئ بدون موافقة الجميع

الإعجابات: kopra
اتمنى الجميع يفكر بنفس الطريقة
او ان اى لاعب يقدم اقتراح يحل الموقف
وفى النهاية لن يتم اى شئ بدون موافقة الجميع
حل يرضى الجميع ياغالى ازاى انا دخلت السيرفر كان فى كذا قيصر ولعبت وبدات من الاول والى لسا بادىء فى السيرفر الحالى لما دخل شاف التصنيف وقال انو فى فرصه قدامو لو تعب شويه يوصل لدرجه حلوه تيجى تجيب ناس من سيرفر تانى وتخليهم اعلى منو وتساعدهم كمان لا ده مستحيل يبقى عدل لو زى ما انتو بتقولو 5 افراد مش كتير يبقى بتبوظ سيرفر كامل لاجل 5 افراد تقدرو تفكرو فين الاناننيه وفين العدل بس ياريت تفكرو بالعقل

ممكن توضيح عن هذا الكلام
+
لن يتم التلاعب فى اى نتيجة ابدا
+
الان بكل وضوح وبدون اى تحيز لاعب الجبابرة خسران فى هذه الصفقة لانه تعب و 400 دولا تعنى 2 طقم وبعض المواد بمعنى اخر (الفوز فى 2 من المسابقات )
400 دولار يعتبر تعويض عن فاعلية او اثنين فى صلاح الدين
يمكنك حسابها
+
الان اذا تم دمج سيرفر الجبابرة مع الكواسر ما الخطة المستقبليه ؟
دمجهم مع صلاح الدين؟؟ ( ستكون قوة الجبابرة اضعافها الان وسيكون من الظلم دمجهم مع صلاح الدين )
تركهم السيرفر لحاله بدون اى دمج؟؟ (هيكون ظلم للجبارة ومن حقهم طلب الدمج مع صلاح الدين )
افضل حل هو الحل المطلوب ولن يتم تنفيذ الحل الا بعد الاتفاق بين السيرفرين
كان ممنوع تدخل اى فرد من الكادر او الادارة او الدعم فى الاستفتاء ولكن للاسف ردك محزن
و الان انا بانتظار توضيح الخطاء الى تم مننا فى سيرفر الجبابرة

لا معلش ياغالى حقهم ازاى انهم يطلبو دمج مع صلاح الدين ؟
يعنى سيرفر فاتح بقاله مدة وتقول حقهم ؟
معلش عندى نقطة كمان الفوز في 2 مسابقات بتساوى شحن ب 400 دولار ؟؟
تقدر تقولى انهو مسابقتين اللى الفوز فيهم بيساوى الشحن ب 400 دولار ؟
المفرو

المفروض الدمج بيبقى لما السيرفرين يعدو فترة لكن سيرفر صلاح الدين قعد مدة اد ايه عشان يحصله دمج بقاله اد ايه مفتوح هل كمل سنة عشان يتلحق يحصله دمج ؟

حل يرضى الجميع ياغالى ازاى انا دخلت السيرفر كان فى كذا قيصر ولعبت وبدات من الاول والى لسا بادىء فى السيرفر الحالى لما دخل شاف التصنيف وقال انو فى فرصه قدامو لو تعب شويه يوصل لدرجه حلوه تيجى تجيب ناس من سيرفر تانى وتخليهم اعلى منو وتساعدهم كمان لا ده مستحيل يبقى عدل لو زى ما انتو بتقولو 5 افراد مش كتير يبقى بتبوظ سيرفر كامل لاجل 5 افراد تقدرو تفكرو فين الاناننيه وفين العدل بس ياريت تفكرو بالعقل
لما دخلت انت لم تجد اي قيصر لانو لما دخلت انا وجدتك ففوق موفد و كان وقتها 2 قياصرة بس علوة user1804
و كان وقتها بريستيجهم قليل يعني حوالي 60 مليون و كانوا اثنين بس فاكيد لما دخلت انت ما كانوا مليون قيصر و للما تتكلم لا تتكلم باسم السيرفر اتكلم عن نفسك التي انت مسؤول عليها

لما دخلت انت لم تجد اي قيصر لانو لما دخلت انا وجدتك ففوق موفد و كان وقتها 2 قياصرة بس علوة user1804
و كان وقتها بريستيجهم قليل يعني حوالي 60 مليون و كانوا اثنين بس فاكيد لما دخلت انت ما كانوا مليون قيصر و للما تتكلم لا تتكلم باسم السيرفر اتكلم عن نفسك التي انت مسؤول عليها
والله انتا متعرفش حاجه لانك مكنتش موجود وفى شباب موافين انى اتكلم باسمهم وكتير انت زعلان ليه ومعظمهم وللا بيشحنو ولا بيعملو مصلحه علشان الاداره ولا داخلهم اى شىء غير انهم يتسلو وبس

SuperUser

طاقم الإدارة

المفرو
يعنى بعد دمجهم مع الكواسر وبعديها ب ٤ شهور مثلا ممكن يطلبوا انهم يندمجوا معاكم
ومهما اتاخر الوقت لازم فى يوم من الايام هيوم دمج السيرفرات
اوبالنسبة للشحن تقدر تدخل على مسابقة الرفهيات ومستبقة القلادات
وشوف اى الى ممكن تحصل عليهم من المسابقتين
مع العلم ان المسابقتين كانوا تحصيل حاصل
اتمنى انك تضع نفسك مكان الادارة ومكان لاعبى الجبابرة
مع العلم انه لن يتم ابدا اهمال رد اى لاعب او حذفها او التزوير فى النتاىج

SuperUser

طاقم الإدارة
الموضوع قيد النقاش واتمنى ان الجميع يلتزم بالنقاش فثط وانه ما يتسبب باى مشاكل بين اللاعبين وبعضهماو بين اللاعبين والادارة

الإعجابات: kopra
والله انتا متعرفش حاجه لانك مكنتش موجود وفى شباب موافين انى اتكلم باسمهم وكتير انت زعلان ليه ومعظمهم وللا بيشحنو ولا بيعملو مصلحه علشان الاداره ولا داخلهم اى شىء غير انهم يتسلو وبس
انا عارف شو بدك من رردك واضح جدا و عارفف كل شيئ

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.