استفتاء

الموافقه على ما ذكر

• موافق

الأصوات: 16 48.5%
  • غير موافق

الأصوات: 17 51.5%

• مجموع المصوتين
    33
  • الاستطلاع مغلق .
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
الموضوع قيد النقاش واتمنى ان الجميع يلتزم بالنقاش فثط وانه ما يتسبب باى مشاكل بين اللاعبين وبعضهماو بين اللاعبين والادارة
الموضوع بالعقل ياغالى ده خطاء حصل فى السيرفر هناك ادى الى اعتزال شباب كتير ايه الى يخليه يتكرر هنا والاداره بتدور على حل لمشكله هيا اتسببت فيها

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
الموضوع بالعقل ياغالى ده خطاء حصل فى السيرفر هناك ادى الى اعتزال شباب كتير ايه الى يخليه يتكرر هنا والاداره بتدور على حل لمشكله هيا اتسببت فيها
يا ريت توضيح خطاء. الادارة يا غالى
حتى يتم تجنبة فى المستقبل ان شاء الله

الإعجابات: kopra
يعنى بعد دمجهم مع الكواسر وبعديها ب ٤ شهور مثلا ممكن يطلبوا انهم يندمجوا معاكم
ومهما اتاخر الوقت لازم فى يوم من الايام هيوم دمج السيرفرات
اوبالنسبة للشحن تقدر تدخل على مسابقة الرفهيات ومستبقة القلادات
وشوف اى الى ممكن تحصل عليهم من المسابقتين
مع العلم ان المسابقتين كانوا تحصيل حاصل
اتمنى انك تضع نفسك مكان الادارة ومكان لاعبى الجبابرة
مع العلم انه لن يتم ابدا اهمال رد اى لاعب او حذفها او التزوير فى النتاىج
معلش ياغالى تسمحلى اقولك مش من حقهم بعد 4 شهور يطلبه بالدمج
لو كل سيرفر تم فتحه وحصل له دمج عشان مفيهوش تفاعل فتسمحلى كدا اللعبة هتخرب
لو تتذكر ايه سبب خراب القيصر القديمة ؟
كثرة الدمج الادارة في القيصر القديمة كانت تفكر بالدمج الدمج الدمج فقط
انما مصلحة اللاعيبة مكانتش بتبص ليها
المفروض الدمج يحصل لما السيرفر ياخد الوقت الكافى انه يكون طور نفسه والمدن والمعدات تكون نزلت بالسيرفرين
غير كدا السيرفر دا هيبوظ
بتمنى منك تنزل بالعام ونتناقش افضل من الموضوع هنا ويكون احلى وكل اللاعيبة موجودة

يا ريت توضيح خطاء. الادارة يا غالى
حتى يتم تجنبة فى المستقبل ان شاء الله
انا لم احضر اللعبه من بدايتها ولا اعرف خطاء محدد تما ولاكن افتتاح كذا سيرفر ورا بعض دى اكبر غلطه مينفعش سيرفر تانى الا لما يكتمل سيرفر على اخره واكيد فى مشاكل ادت لاعتزال العديد من الناس انا غير ملم بيها

SuperUser

طاقم الإدارة
يا غالى فى لاعبين حسابهم متقدر ب ٢٥٠ دولار
يعنى ٤ قطع معدات
ما اعتقد انه خطاء
وبالنسبة لنزول السيرفر الامر صعب فى الوقت الحالى
والموضوع قيد النقاش لن يتم شئ بدون موافقة الجميع

SuperUser

طاقم الإدارة
انا لم احضر اللعبه من بدايتها ولا اعرف خطاء محدد تما ولاكن افتتاح كذا سيرفر ورا بعض دى اكبر غلطه مينفعش سيرفر تانى الا لما يكتمل سيرفر على اخره واكيد فى مشاكل ادت لاعتزال العديد من الناس انا غير ملم بيها
الموضوع لم يحدث بهذه الطريقة
الموضوع تم بسبب انه فى بعض اللاعبين لم يثقوا بالادارة او بالدعم
اما من تبقى منهم فهو واثق كل الثقة بالادارة
ونحن نحاول مساعدتهم بسبب ثقتهم بنا
هذا كل ما بالموضوع
ومرة اخرى المظلوم فى الموضوع هو الجبابرة
لانه لن يتم نزول سيرفر فى وقت قريب

تمام اخ مصطفي خلينا نتفق ف الاول انك متحيز ليهم (واخد اقتباس للاعب من الجبابرة وبتقول فكرو بنفس الطريقة)
مسابقات دي كلها لا تساوى قطع فولكان وساتون و 12 الف ذهبة دا ناهيك عن الله اعلم في عروض صديق فيه ولا لا يعني هيشبعو دراكو وكدا
لو واحد زيي ملحقشمسابقة او اتنين ف التجميع ودول يجو ياخدو تعويض عن حاجة ان ملحقتهاش....ذنبي اني ملعبتش ف الجبابرة؟
في كذا عنصر للقوة يا غالى مش بس المعدات ....... الخبرة ف اللعبة ...الذهب اللى هيجيلم (بخبرتهم هيوظفوه وهيعجزونا)...القطع اللى هتتاخد مع اللى فات هيحصل تعجيز بالكامل لينا
كمان نقطتين مهمين ... (كلهم هيكونو ف تحالف واحد ف هيكون السيرفر مقسم ل 3 (1-حلف الكادر)(2-حلف جاى من الجبابرة كلو معاه معدات وذهب بالهبل)(3-حلف لاعبين مشكلين 85%منهم جداد ف اللعبة هنا وكمان مش شحينة) حلف الكادر من المسابقة هتعرف مدي قوتو...حلف الجبابرة هيبقو طاغية محدش هيعرف يلمسهم....الحلف ال3 هيكون حلف التسلية يعني لو الاقويا متصلين في لعب قافلين هيبقي في استهزاء باللى ضعاف نسبيا
بالعقل انت كراجل صاحب لعبة عاوز تكسب فلوس العقل انك تضحي ب10 لاعبين بحد اقصي ولا ب سيرفر فيه 30 لاعب..(صلاح الدين هيبقي زي الجبابرة للعلم)
حاجة كمان... ك دعم فني سامحني ف اللفظ اعلن فشلو ف الصيانات وحل مشاكل السيرفر التعيين اتصلح كم يوم ورجع تانى...نص الحاجات جوا الحسابات بتعلق....مشكلة النقل العشوائي ووقف اطلاق النار شهر وما اتحلت ....... تفتكر لما يجو هيستمتعو ولا احنا هنستمتع...(هتزيد الطينة بلة)
الحل ممكن يكون اى حاجة غير انو يكون عروض شحن يا غالى ....... اعمل حزم مثلا مشكلة واعمل استفتاء انهي واحدة تنفع....عروض شحن مخفضة نسبيا ليهم وبرضو بتصويت نوافق ولا نرفض
القرار قرار لاعبي صلاح الدين الان ومع احترامي ليك لا يحق لك على اى حال انك تقول تفكرو بطريقة معينة (كل واحد حر ف وجهة نظرو)
لو في تعويض ليهم ف شوف كم واحد ملحقش فاعليات وحاجات ف صلاح الدين الاول ...شوف هياخدو ايه وبص لقدام......طالما مش دمج يبقي ينسي ان كان عندو حساب من الاساس ف الجبابرة
والسوال الاهم هما مش كلهم هيجو هنا صح؟......يعني قدام مش هيحصل دمج؟سيرفرهم هيتمسح يعني؟
اللى انا شايفو ان قراركم تنزلو الاستفتاء دلوقت وبالطريقة دي ان دل على شئ فهو بيدل على حركة متهورة مش مدروسة بالمرة....انا مش معترض بس معترض على التسرع وعدم تقنين كامل الاوضاع (الموضوع دا فكر فقط في لاعبين الجبابرة ليس الا..انت يا مصطفي بتفكر ليهم كمان...هما بيفكرو لنفسهم ودا اكيد)

ارجو ان كلامي يتاخد بصدر رحب انا مش بهاجم انا بس بحاول اصحيلكم ضميركم اللى بتحاولو تتصرفو من وراه

يعنى ٤ قطع معدات
ما اعتقد انه خطاء
معلش هو انا عاوز افهم هو انا ذنبي ايه ياغالى انه لعب بسيرفر غير سيرفرى وحسابه متقدر ب 250 دولار
يعنى ياخد 4 قطع معدات فولكان او ساتون في سيرفر منزلش فيه الا الضوئي
طب كدا انتو هتقتلو السيرفر انتو هتجيبوهم وهما اقوى مننا واحنا داخلين السيرفر قبلهم

مستحيل دى تكون مساواة يعنى انا داخل السيرفر قبله يجى هو بعدى ويبقى اقوى منى بفولكان وساتون وياخد دهب كمان ؟؟؟؟؟

يعنى ٤ قطع معدات
ما اعتقد انه خطاء
انا حسب رايي لا تنزلو سيرفر جديد حتى يكون فيه حملة اشهارية للعبة دا رايي و ده كان سبب موت سيرفر الجبابرة لانو في الاول لاعبين قلة بيدخلو يطورو انفسهم بعدها بيدخلو لاعبين جدد للسيرفر يلاقو اللاعبين متقدمين كتير فيبطلو لعب .

يعنى ٤ قطع معدات
ما اعتقد انه خطاء
احنا مقدرين تعبكم وموافقين علي دمجهم معنا ونعرف شو خسرو دا من حقهم ولاكن ع الاقل احنا كمان دعمونا بعرض ع الاقل تبع 200دولار هادا راي الخاص وسلام

الموضوع قيد النقاش واتمنى ان الجميع يلتزم بالنقاش فثط وانه ما يتسبب باى مشاكل بين اللاعبين وبعضهماو بين اللاعبين والادارة
انت مستغرب من كلامنا يا استاذي الفاضل انا لعبت بالجبابرة فترة وكنت اشوف العجب من ردودكم نفس الردود برده لم تتغيرو ده انا حضرت عمار وحمزه لما كل شيء عايزينه بتنفذوه والا الاعتزال ده كلامهم ال كانو علي لسانهم علي طول ياراجل عايز بعد ده كله تجيبهم عندنا وتديهم كمان تعويض وتقولي متعه وإثارة أساس خراب اللعبة سيرفر الجبابرة عايز كمان تخرب سيرفرنا عشانهم اي منطق تفكرون يا غالي لو مش مصدق كلامي تقدر تراجع ردودي عليكم أيام الجبابرة حسابي في اللعبة كان user264
ترجع تجبهم عندنا وكمان تعويض اكرملنا نعتزل احسن من كده
ياراجل ده كنت بلعب في السيرفر انا وميدو فقط واستحملنا لما بدأت ناس تدخل ونكلمهم ونقنعهم يلعبو معانا
وقلنا عشان بنحب اللعبة وغبتوا علينا لما نزلتم فعاليات وقلنا مش مشكله نستحمل احنا ال عملنا السيرفر ده وحببنا الناس تدخله لحد ما الناس بدأت تحسدنا أن فيه نشاط في السيرفر
تيجي انت بالساهل كده تجيب ناس وكمان دعم منكم ليهم
انا مش حتكلم تاني في الموضوع ده لكن رجاءا من حضراتكم عدم تنفيذه والله لمصلحة اللعبة مش اكتر
وتابع ردود عليكم أيام الجبابرة وحتعرف أنها لمصلحة اللعبة والله مالي فيها أي مصلحة شخصية لكنكم تقتلون سيرفر كامل وممكن تكون نهاية لها رجاءا رجاءا بلاش تعملو هذه الخطوة
ال عايز يبدء جديد ينور ويشرف السيرفر غير كده تقتلون السيرفر حرفيا
ارجو اني مكنش طولت عليكم

ارجوا من الادارة نزول الى العالم في شات للعبة و التفاهم و الخروج براي يساعد الكل حتى نقتنع او تققتنعوا ادا امكن و شكرا لكم

انا شايف الحوار يخص حسابي
الي تم تقديره ب400$

انا متنازل عنه ولا اريد اي تعويض من الاداره

ولا اطالب باي مبلغ انا صارفه وعلى العكس سابداء من جديد بسيرفر صلاح الدين

لان الحوار كله على تقدير حسابي

والسلام ختام

SuperUser

طاقم الإدارة
تمام اخ مصطفي خلينا نتفق ف الاول انك متحيز ليهم (واخد اقتباس للاعب من الجبابرة وبتقول فكرو بنفس الطريقة)
مسابقات دي كلها لا تساوى قطع فولكان وساتون و 12 الف ذهبة دا ناهيك عن الله اعلم في عروض صديق فيه ولا لا يعني هيشبعو دراكو وكدا
لو واحد زيي ملحقشمسابقة او اتنين ف التجميع ودول يجو ياخدو تعويض عن حاجة ان ملحقتهاش....ذنبي اني ملعبتش ف الجبابرة؟
في كذا عنصر للقوة يا غالى مش بس المعدات ....... الخبرة ف اللعبة ...الذهب اللى هيجيلم (بخبرتهم هيوظفوه وهيعجزونا)...القطع اللى هتتاخد مع اللى فات هيحصل تعجيز بالكامل لينا
كمان نقطتين مهمين ... (كلهم هيكونو ف تحالف واحد ف هيكون السيرفر مقسم ل 3 (1-حلف الكادر)(2-حلف جاى من الجبابرة كلو معاه معدات وذهب بالهبل)(3-حلف لاعبين مشكلين 85%منهم جداد ف اللعبة هنا وكمان مش شحينة) حلف الكادر من المسابقة هتعرف مدي قوتو...حلف الجبابرة هيبقو طاغية محدش هيعرف يلمسهم....الحلف ال3 هيكون حلف التسلية يعني لو الاقويا متصلين في لعب قافلين هيبقي في استهزاء باللى ضعاف نسبيا
بالعقل انت كراجل صاحب لعبة عاوز تكسب فلوس العقل انك تضحي ب10 لاعبين بحد اقصي ولا ب سيرفر فيه 30 لاعب..(صلاح الدين هيبقي زي الجبابرة للعلم)
حاجة كمان... ك دعم فني سامحني ف اللفظ اعلن فشلو ف الصيانات وحل مشاكل السيرفر التعيين اتصلح كم يوم ورجع تانى...نص الحاجات جوا الحسابات بتعلق....مشكلة النقل العشوائي ووقف اطلاق النار شهر وما اتحلت ....... تفتكر لما يجو هيستمتعو ولا احنا هنستمتع...(هتزيد الطينة بلة)
الحل ممكن يكون اى حاجة غير انو يكون عروض شحن يا غالى ....... اعمل حزم مثلا مشكلة واعمل استفتاء انهي واحدة تنفع....عروض شحن مخفضة نسبيا ليهم وبرضو بتصويت نوافق ولا نرفض
القرار قرار لاعبي صلاح الدين الان ومع احترامي ليك لا يحق لك على اى حال انك تقول تفكرو بطريقة معينة (كل واحد حر ف وجهة نظرو)
لو في تعويض ليهم ف شوف كم واحد ملحقش فاعليات وحاجات ف صلاح الدين الاول ...شوف هياخدو ايه وبص لقدام......طالما مش دمج يبقي ينسي ان كان عندو حساب من الاساس ف الجبابرة
والسوال الاهم هما مش كلهم هيجو هنا صح؟......يعني قدام مش هيحصل دمج؟سيرفرهم هيتمسح يعني؟
اللى انا شايفو ان قراركم تنزلو الاستفتاء دلوقت وبالطريقة دي ان دل على شئ فهو بيدل على حركة متهورة مش مدروسة بالمرة....انا مش معترض بس معترض على التسرع وعدم تقنين كامل الاوضاع (الموضوع دا فكر فقط في لاعبين الجبابرة ليس الا..انت يا مصطفي بتفكر ليهم كمان...هما بيفكرو لنفسهم ودا اكيد)

ارجو ان كلامي يتاخد بصدر رحب انا مش بهاجم انا بس بحاول اصحيلكم ضميركم اللى بتحاولو تتصرفو من وراه
لا ابدا لا يوجد اى تحيز
واى رد بيتم دراسته
سنحاول دراسة جميع الردود لايجاد حل وسط
ويمكن لاى لاعب اقتراح تعويض للجبابرة لانهم لاعبين فى سيرفر من ٨ شهور
غير ثقتهم بالادارة حتى الان

SuperUser

طاقم الإدارة
انت مستغرب من كلامنا يا استاذي الفاضل انا لعبت بالجبابرة فترة وكنت اشوف العجب من ردودكم نفس الردود برده لم تتغيرو ده انا حضرت عمار وحمزه لما كل شيء عايزينه بتنفذوه والا الاعتزال ده كلامهم ال كانو علي لسانهم علي طول ياراجل عايز بعد ده كله تجيبهم عندنا وتديهم كمان تعويض وتقولي متعه وإثارة أساس خراب اللعبة سيرفر الجبابرة عايز كمان تخرب سيرفرنا عشانهم اي منطق تفكرون يا غالي لو مش مصدق كلامي تقدر تراجع ردودي عليكم أيام الجبابرة حسابي في اللعبة كان user264
ترجع تجبهم عندنا وكمان تعويض اكرملنا نعتزل احسن من كده
ياراجل ده كنت بلعب في السيرفر انا وميدو فقط واستحملنا لما بدأت ناس تدخل ونكلمهم ونقنعهم يلعبو معانا
وقلنا عشان بنحب اللعبة وغبتوا علينا لما نزلتم فعاليات وقلنا مش مشكله نستحمل احنا ال عملنا السيرفر ده وحببنا الناس تدخله لحد ما الناس بدأت تحسدنا أن فيه نشاط في السيرفر
تيجي انت بالساهل كده تجيب ناس وكمان دعم منكم ليهم
انا مش حتكلم تاني في الموضوع ده لكن رجاءا من حضراتكم عدم تنفيذه والله لمصلحة اللعبة مش اكتر
وتابع ردود عليكم أيام الجبابرة وحتعرف أنها لمصلحة اللعبة والله مالي فيها أي مصلحة شخصية لكنكم تقتلون سيرفر كامل وممكن تكون نهاية لها رجاءا رجاءا بلاش تعملو هذه الخطوة
ال عايز يبدء جديد ينور ويشرف السيرفر غير كده تقتلون السيرفر حرفيا
ارجو اني مكنش طولت عليكم
تحياتى لك يا غالى
اعتقد ان حنزة معتزل ولو موجود حسابة هيتم تقديرة باقل من ٢٠٠ دولار
فى لاعب حسابة مقدر ب ١٠٠ دولار
ومن الاساس يمك الغاء الفكرة او الغاء فكرة الشحن
و عمل فكؤ
رة تعويض ل كلا الطرفين

لا ابدا لا يوجد اى تحيز
واى رد بيتم دراسته
سنحاول دراسة جميع الردود لايجاد حل وسط
ويمكن لاى لاعب اقتراح تعويض للجبابرة لانهم لاعبين فى سيرفر من ٨ شهور
غير ثقتهم بالادارة حتى الان

معلش ياغالى باللى انت بتقولوا دا مفيش حاجة تم دراستها
لان لو تم دراستها هتعرف ان معظم السيرفر عندنا هيعتزل والسيرفر الوحيد اللى كان فعال هيتخرب
احنا بنقترح حل اوسط تعوضونا ب 200 دولار شحن على اد تعبنا
وهما ب 400 دولار على اد تعبهم
ودا الحل الاوسط غير كدا السيرفر هيخرب وكدا القوى هتتقلب ليهم وناس كتيرة هتعتزل

SuperUser

طاقم الإدارة
بالنسبة للدعم يا غالى
مشكلة ثقل السيرفر تم حلها ولكن بعد حلها ظهرت مشكلة التضعاف
ولولا الفاعلية لكان تم حل المشكلة
لذالك تم ارجاع الاصدار القديم لان مشكلة الثقل افضل من مشكلة التضاعف لحين حل المشكلة

SuperUser

طاقم الإدارة

معلش ياغالى باللى انت بتقولوا دا مفيش حاجة تم دراستها
لان لو تم دراستها هتعرف ان معظم السيرفر عندنا هيعتزل والسيرفر الوحيد اللى كان فعال هيتخرب
احنا بنقترح حل اوسط تعوضونا ب 200 دولار شحن على اد تعبنا
وهما ب 400 دولار على اد تعبهم
ودا الحل الاوسط غير كدا السيرفر هيخرب وكدا القوى هتتقلب ليهم وناس كتيرة هتعتزل

تعب شهر مثل تعب ٨ شهور ؟؟

انا اللاعب :ℳ𝒜ℳℐ𝒩ℰ
سيرفر صلاح الدين
اوافق على الدمج مقابل ان يعطو كل لاعب عرض شحن 200 دولار

او ترتيب العرض من 50 الى 200 دولار حسب قوة الحساب

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.