اعاده التعيين

بسم الله الرحمن الرحيم احييكم بتحية الاسلام السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الان فى سيرفر الكواسر لم يتم اعاده تعيين للمعسكرات والمناورات صباحا وده خلانا نخسر قلائد كتير لاننا بنهاجم قبل التعيين
انا عن نفسي خسرت 20 لانى مهجمتش مناورات لو هاجمت مناورات كنت اخسر يجى 80 قلاده ياريت يا ادارة تشوفوا حل بقا
مره يحصل انقطاع الاتصال فى وقت التعيين والمرة دى ميحصلش تعيين خالص
اخوكم
مؤمن

بسم الله الرحمن الرحيم احييكم بتحية الاسلام السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
الان فى سيرفر الكواسر لم يتم اعاده تعيين للمعسكرات والمناورات صباحا وده خلانا نخسر قلائد كتير لاننا بنهاجم قبل التعيين
انا عن نفسي خسرت 20 لانى مهجمتش مناورات لو هاجمت مناورات كنت اخسر يجى 80 قلاده ياريت يا ادارة تشوفوا حل بقا
مره يحصل انقطاع الاتصال فى وقت التعيين والمرة دى ميحصلش تعيين خالص
اخوكم
مؤمن
انا كمان خسرت قلايد كثير وكل لما يبدي التعيين مافي اتصال ولخبطة كبيرة في المعسكرات بخسر كثير قلايد على الفاضي ياريت فعلا يبقى في حل

المشكلة انهم مركزين كل جهودهم على السيرفر الجديد المفروض يظبطوا القديم بحيث يكون بدون مشاكل خالص ويعملوا واحد جديد كده افضل علشان ميشتتوش نفسهم بين مشاكل وسيرفر جديد

الواحد بيجمع القلادات واحده على واحده وبزعل لما تضيع واحده ما بالك بهجمات تعين كامل يضيع قلاداتها
ويا ريت دلوقتى الدعم الفنى يكون واحد متواجد يوميا ولو نصف ساعه فى السيرفر علشان المشاكل بدات تزيد

ناسف لوجود المشكلة ولكن بسبب العمل على تعديلات دورية على السيرفر
سيتم ارسال تعويض ان شاء الله
مع العلم انه يمكن اعادة القلادات بنفس العدد لتاريخ محدد
يمكنكم اختيار احد الحلول
اما ارجاع نفس العدد الممتلك قبل المشكلة
او ارسال تعويض مباشر

تعويض مباشر ببساطه لانه حتي لو تم ارجاع القلايد ف انه قد راح علينا فرصه الحصول علي مواد المعسكرات
من شعارات ووقف اطلاق النار وقلايد حمرا وقلايد سوداء كمان وخبز .....

تحياتنا لكم

شكرا للاداره وطاقم الدعم على سرعه الرد ولكن لابد من تعويض للقلائد السودا والجيش بسبب اعادة تعديل التعيين بيمعادة