الفاعليه

[Moo]

عضو جديد
السلام عليكم
ارجو من ادارتنا الكريمه انزال ملعب مصر في براري لان في كتير من الناس
تخلص من معاهم قلايد انا معي 16 قلاده سودا وباقي 10 ايام والفاعليه تخلص
ما تكمل مناورتان وتخلص واقعد باقي الفاعليه من منزل قطع
يا ريت تنزلو ملعب مصر في البراري والساندر ليكمل التكافؤ بين اللاعبين

السلام عليكم
القلادات سوداء خلصت خاصة عند لاعبين من الرعد
بحق في فرق كتيير بين لاعبين الرعد و الهرم في هي النقطة .. في لي معاه فوق 5000 قلادة
بالمقابل القلادات خلصن عندنا
انا شخصيا باقيلي 60 قلادات *-* يعني 6 مناورات اقصى شي و نصفي طيب و 10 ايام الباقية من الفعالية ؟؟
الاخ سيلفر حكى انو رح يتم التسهيل ف الاخر بس الناس ما قدرت تكمل 5 ايام + الضفط الرهيب على المعسكرات و المناورات
معقول 10 دقائق يقفل السيرفر تمثال + معسكرات + مناورات .. و و نص اللاعبين فاتحين و يتفرجو لانهم ما معاهم قلادات سوداء
يا ريت يتم النظر بالموضوع و الرد على اللاعبين
لانو ف موضوع الفعالية اول الكلام كان
لاجل تحقيق التكافئ بالسيرفر .. بس للاسف الشديد صار العكس .. الفارق بيوسع .. بحكي على الجانب الفردي

بانتظار الرد من حضرتك اخ سيلفر

بالتوفيق للجميع

قولنا من الاول دي الفاعليه الوحيده الي معترضين انها متنزلش براري لان كل المعدات الي هيحتاجها اللاعبين في فاعليه واحده فهمها كان شخص معاه قلايد مش هتكمل معاه للاخر كان لازم تنزل براري علشان الكل يستفيد بس الاخ سيلفر محدش يعرف بيفكر ازاي او ايه وجهة نظره

Hook

عضو فعال
يا غالى لو الفاعلية نزلت برارى السيرفر هيخرب
لو الفاعلية نزلت برارى هتكون النسبة شبه منعدمة
لان الاعبين معاه خبز كتير و جيوش كتير جدا
ممكن حضرتك تنزلها بريات اخر اربع او تلات ايام فى الفاعلية علشان تكون حكمت الموضوع بردوا والسيرفر ميخربش
وكده كده مش هيخر لانى مفيش لاعب يقدر ينزل اكتر من 10 قطع من كل نوع
وكمان مش لازم تكون النسبة معدومة انت هتنزلها علشان تعذبنا ولا تسهلها علينا زى ما انت قلت

Hook

عضو فعال
ممكن حضرتك تنزلها بريات اخر اربع او تلات ايام فى الفاعلية علشان تكون حكمت الموضوع بردوا والسيرفر ميخربش
وكده كده مش هيخر لانى مفيش لاعب يقدر ينزل اكتر من 10 قطع من كل نوع
وكمان مش لازم تكون النسبة معدومة انت هتنزلها علشان تعذبنا ولا تسهلها علينا زى ما انت قلت
وعلى فكرة يا سيلفر الوضع اللى احنا فيه ده هوا اللى هيخرب السيرفر لأنى ناس معاه فوق 7000 قلادة سوداء فى حسابها ومزارعها وناس خلصت قلادات اساسا وده هيعمل فجوة كبيرة بين اللاعبين انا مش بتكلم عن نفسى بس بتكلم عن سيرفر الرعد اللى انا بلعب معاهم فى حلفهم

ما هي خربانة خربانة ب 8000 قلادة سوداء لي لما شفتها حخربت انا يا غالي

https://prnt.sc/rHyBZa1j4lqv
هذا هو الحراب الحقيقي

مهو الفكرة هنا اتاحة فرصة للي قلايده خلصت يجمع مش شرط الحل انه تنزل براري بس ممكن كحل ينزل تبادل خاص للقلايد مثلا القلادة سودا ب 10 بنفسجي وحد اقصي 30 مثلا لكل لاعب
وممكن كحل تاني تنزلو الملاعب فالذيب
المهم توفروا فرص لناس بعد ماكانت حسابتها قوية هتبقي مزارع لو الوضع استمر كدا وهتخسروا ناس كتير
اتمني يتم رؤية الامر بدقة باخص لشباب الرعد الي طلعو من العيد عالظلام ثم الفعالية ديه مباشرة ملحقوش يجمعو قلايد مثل الهرم
تحياتي

خلاص اللاعبين شطبو قلايد او على وشك تخلص
لو استمر الحال كدة فى ناس بتعتزل
المفروض يبقى فى تساهل عن كدة شويه
مش معاهم قلايد سودا ولو معاهم مش بيلحقو 10 دقايق وبتقفل المعسكرات والمناورات ولا عارفين يولعو تمثال ممكن تنزل تمثال صغير كمان بتساعدهم كتير
لو ممكن اخر ايام تنزل برارى
ولو امكن تبادل قلايد سوداء بقلادات ارجوانيه ويكون ليها حد اقصى باليوم

السلام عليكم في ناس محضرتش ومولعتش لا قلاداتها أو غيره والفاعليه علي الجميع بدون اى تحيز أو تفرقه انا نفسي خلصت قلادات بس في ناس ماحضرت ولا ولعت معي 100 قلاده سودا بولع اول 10 جولات موش شرط يبقا معايا 10000 علشان اقفل كل تعين المناورات 50 وفي 5 تمثال كل يوم يعنى بجمع مستريح 25 كل يوم كل يومين قطعه في لسه باقي 10 ايام يعنى بنزل من 5 الي 7 قطع ودا عدد موش قليل كفايه طمع وصياح

shawky

عضو فعال
السلام عليكم في ناس محضرتش ومولعتش لا قلاداتها أو غيره والفاعليه علي الجميع بدون اى تحيز أو تفرقه انا نفسي خلصت قلادات بس في ناس ماحضرت ولا ولعت معي 100 قلاده سودا بولع اول 10 جولات موش شرط يبقا معايا 10000 علشان اقفل كل تعين المناورات 50 وفي 5 تمثال كل يوم يعنى بجمع مستريح 25 كل يوم كل يومين قطعه في لسه باقي 10 ايام يعنى بنزل من 5 الي 7 قطع ودا عدد موش قليل كفايه طمع وصياح
اقسم بالله يا راجل انت الماده الخام للنفاق

اقسم بالله يا راجل انت الماده الخام للنفاق
الله يسامحك يامحترم عمار ودحمى لسه مولعوش حتى الآن منتظرين بس الناس تخلص قلاداتها ويبدؤ يولعو وبالنسبه لاول 10 جولات كله يقدر يولع المناورات العسكرية بدون خساير قلادات وتانى حاجه يامحترم انت ليك 5 تمثال كل يوم. وبتحضر كل التعينات غيرك مبيحضرش فمتجيش تغلط وانت عايز الحاجه بالساهل كدا تقول افضل ابعتو لنا افضل معدات ببلاش وتريح دماغك ودماغنا كل الناس دى اول مخلصت القلادات نزلت تقول تسهيل وهوا حرام تخلص مثلا

الله يسامحك يامحترم عمار ودحمى لسه مولعوش حتى الآن منتظرين بس الناس تخلص قلاداتها ويبدؤ يولعو وبالنسبه لاول 10 جولات كله يقدر يولع المناورات العسكرية بدون خساير قلادات وتانى حاجه يامحترم انت ليك 5 تمثال كل يوم. وبتحضر كل التعينات غيرك مبيحضرش فمتجيش تغلط وانت عايز الحاجه بالساهل كدا تقول افضل ابعتو لنا افضل معدات ببلاش وتريح دماغك ودماغنا كل الناس دى اول مخلصت القلادات نزلت تقول تسهيل وهوا حرام تخلص مثلا
هههههههه احنا عايشين بكوكب غير لي انتو عايشين فيه فبقى صدقناك

الموضوع مش صياح وبتاع انا بدعم راي ناس هتتظلم حسباتها بسبب الفعالية
انا لو عليا هتصرف وهرضي بالقلايد الي معايا لكن انا ازمتي انو في انعدام توازن حاصل وواضح بذات لبعض شباب الرعد
دول الي انا بكلم عشانهم غير كدا انا لو عليا ما بكتب شئ بس لازم الموضوع فقط يتوزن شوية
وادارة كانت قالت بيتم تسهيل فعالية فاخر ايامها ولحد الان موضحتش امتي ولا ايه نوعية التسهيل فاحنا بنعرض افكار للتسهيل وبنطالب ان امكن يتم تبدير التسهيل قليلا
واظن الموضوع هيعود عليك بالنفع زي مهيعود عالغير فملهاش لزوم اننا نتخانق الامر بالنهاية عند الادارة الي واضح عندها كل شئ وعارفة الوضع وتقدر تحدد الحل الامثل
فقط لاغير تحياتي

فرق الوقت بين السيرفرين كبير هتساوى لاعبى الرعد بلاعبى الهرم فى تجميع القلادات ازاى

السلام عليكم ورحمة الله

هذا غير صحيح لان علي الاغلب معظم السيرفر قلاداته خلصت والمعدات محدده بعدد محدد ولن يستطيع الغالبيه تحصيله كما ان مسلي لايستطيع المنافسه معسكرات ومناورات ولم اتمكن الي الان من انزال ولا قطعه واحده