المعدات الضوئية في سيرفر القمة

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
حتى لا تنقطع الاثارة من سيرفر القمة
حان الان موعد الحدث الذي سيصنع الفرق بين اللاعبين
عليكم الاستعداد للحصول على المعدات االضوئيه
سيتم تفعيل "الذئاب الثلاثة" و "تمثال الحرب الوسط"
يوم الجمعة 11/09/2020
وانزال: * ميداليه الذئب في التبادل 5 ميداليات
* ميداليه التمثال في التبادل 5 ميداليات لكل لاعب يوميا بالتوفيق لجميع ابطال سيرفر القمة

اخي زيووس الجميع يقدر ما تفعله للرقي باللعبه لافضل شئ وجعل اللاعبين اكثر سعاده ولكن الان التمثال والذئاب مش وقتهم خالص عندك لاعبين كثار هيتظلمو بسبب الدراسات والمعدات انا مش بتكلم عن نفسي بصفه خاصه ولكن 70%من اللاعبين مقفلوش الدراسات وفي ناس مش معاها جيش او معدات كافيه الرجاء النظر في الموضوع جيدا

مستعجلين كده ليه هههههه ده لسه فاعلية النصر ماخلصت والناس مالحقت تجرب السيف لسه..... خطوة حلوة لكن بوقت خاطئ لأنو السيرفر فيه بس ٢٤ قيصر وكتير منهم مايقدر عالتمثال حاليا نرجو اعاده النظر وبعدين ليه التمثال الوسط طيب ابدأو بالصغير عالاقل
شكرا

فارس

::إدارة اللعبة ::
فعالية جيدة بوقت اسوء وأرجو اعادة النضر جيدا في وقت الفعالية
اين الفعاليه ؟
لا اعلم هل انت لاعب جديد لا تستطيع التميز بين فعاليه او مسابقه او تفعيل وحدات من العالم
الموضوع عن تفعيل وحدات موجوده في اللعبه وليش نشاط او فعاليه
قبل الاقدام على الرد
استفسر من اللاعبين الخبره عن محتوى الموضوع وبعدها قم بعمل الرد

مستعجلين كده ليه هههههه ده لسه فاعلية النصر ماخلصت والناس مالحقت تجرب السيف لسه..... خطوة حلوة لكن بوقت خاطئ لأنو السيرفر فيه بس ٢٤ قيصر وكتير منهم مايقدر عالتمثال حاليا نرجو اعاده النظر وبعدين ليه التمثال الوسط طيب ابدأو بالصغير عالاقل
شكرا
يا اخي ماهو الرابط بين فعاليه النصر او اي فعاليه اخرى وتفعيل وحدات العالم ؟
التمثال موجود دائم وليس فعاليه
اما التمثال الصغير فالخام ليس في كل الجولات وهذا سيعمل على خسارة المداليات وعدم حصول الخام

اين الفعاليه ؟
لا اعلم هل انت لاعب جديد لا تستطيع التميز بين فعاليه او مسابقه او تفعيل وحدات من العالم
قبل الاقدام على الرد

اما التمثال الصغير فالخام ليس في كل الجولات وهذا سيعمل على خسارة المداليات وعدم حصول الخام
اولا انا لم اكن انكم ستفعلونها دائما ولكن اعلم ان معضم لاعبي سيرفر القمة سيهجمون ويهلكون جيوشهم لدالك انا قلت هدا واحتملو مروري وشكرا

السلام عليكم
اولا نشكر الادارة علي اهتمامه بالفاعليات وخلافة ولكـــــــــن ........
عندك حوالي 23 قيصر ودول اكيد المستفدين من الضوئي هما فقط لي اسباب كثيره منها الجيش المعدات الي حصلو عليها
المفروض يتم تنزيل الضوئي بعد 100 قيصر علي الاقل
هذا رئي المتواضع ولكم جزيل الشكر
WASAMELMSRY

اين الفعاليه ؟
قبل الاقدام على الرد

ياحبيبي متقعدش تجادل في كل حاجه وافهم لا دراساتنا تسمح ولا معداتنا ده في سيرفر الليث بيهجمو بفولكان ومعدات اقوى مننا 10 اضعاف وخسايرهم كتير فما بالك احنا ده هيبقى في ظلم للاعبين كتير

فارس

::إدارة اللعبة ::
ياحبيبي متقعدش تجادل في كل حاجه وافهم لا دراساتنا تسمح ولا معداتنا ده في سيرفر الليث بيهجمو بفولكان ومعدات اقوى مننا 10 اضعاف وخسايرهم كتير فما بالك احنا ده هيبقى في ظلم للاعبين كتير
الرتبه المطلوبه للهجوم على الوحدات التي سيتم تفعيلها هي قيصر وليس اقل من ذالك

وجميع من ينطبق عليهم شروط الهجوم قادرين من حيث الدراسات والمعدات وعدد القوات

انت عملت فحص للحسابات كلها وشوفتهم يقدرو ولالا وبعدين في ناس كتير هتتظلم الى اقل من قيصر وهكذا انا عارف اني داخل جدال خسران فيه لان مستحيل هتسمعو مطالبنا كنت نزلتو استفتاء الاول وشوفتو رأي اللاعبين

حلو يعني الي مش عنده جيش ومعدات يروح يشوف كاش اسد ولا ولاء عاش ادارة الا الامام دائما