انتبه من السيف بفعالية المعدات ((انتباااااااه))

ahmedosa

عضو جديد
اخي مش السيف بس اللعبه لسها فيها مشاكل كتير وارجو من الادراه الاهتمام اكتر في مشاكل اللعبه ومعالجتها باسرع وقت قبل ام نسيب اللعبه بسبب المشاكل

hamdy

عضو عادى
ده سيف النور هههههههههه عيشنا وشوفنا قوته صفر

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
انت مخسرتش الملايين
السيف اقوى سيف فى اللعبة
هيكون اقوى من الفوولكان
بس دة المقصود ان المزارع تخلص وهيتم تفعيل قوة السيف وقت نزول الفاعلية الخاصة بيه
انت كسبان كتييير جدا بس المشكلة بالوقت بس

إيه السيف الغريب الي قوته صفر يرحم ايام القيصر لسا كانت ارحم من الفشل الي هنا
يا غالى دى افشل لعبة بالتاريخ لا تضيع وقتك ومجهودك واموالك بها او بالمنتدى
حيث اضافة رد فى المنتدى عملية شاقة جدا (دة مش اول رد محبط ليك تقريبا بس اتمنى لما تشوف اللعبة تستحق ابقى اتاسف على الكلام دة ومن حقك الانتقاد وليس الاحباط)
اذا كنت قد دفعت اموال فى عمليات شحن باللعبة ابعت رقم عملية الشحن وسيتم رد الاموال لك

Espada

عضو عادى
حيث اضافة رد فى المنتدى عملية شاقة جدا (دة مش اول رد محبط ليك تقريبا بس اتمنى لما تشوف اللعبة تستحق ابقى اتاسف على الكلام دة ومن حقك الانتقاد وليس الاحباط)
اذا كنت قد دفعت اموال فى عمليات شحن باللعبة ابعت رقم عملية الشحن وسيتم رد الاموال لك
حب لا تهتم باللي بينقال لو اللعبة مش عاجبه حد خلاص يشوف غيرها
وبعدين انا نفسي كنت هتركها لو ما كان في اهتمام
اينعم بداية كل شئ فيه مشاكل والمشاكل بتنحل واحدة واحدة وهتاخدو وقت عشان يبقي سيرفر متكامل
كبر دماغك وما تهتم وواصلو العمل وبإذن الله خير

Ammar

عضو خبير
للاسف دي عينة من الناس اللي ما يعجبها العجب وشغل احباط وبس
الاشكال دي هي سبب تخلف الشعب العربي الله يعيننا عليهم

كلام فاضي وملوش لازمه يا غالي انت اتعرضت لخطأ معين خلاص ادخل استفسر مش تدخل تقول ان اللعبه مش تمام لا اللعبه تمام والمفروض نصبر شويه ع الإدارة تظبط الدنيا والاستفادة لينا في الاخر