ايه ال بيحصل فى السيرفر

بسم الله الرحمن الرحيم احييكم بتحية الاسلام السلام عليكم ورحمة الله وبركاته دلوقتى انا فى سيرفر الكواسر بحط جيش عادى فى البطل ونظرا لان النت بطئ نزلت شوية مشاه علشان احط فرسان وبعد مشلتهم وحطيت الفرسان لقيت المشاه نزلوا والفرسان اختفوا
عملت ال ميتعمل مسح كاش رفرش ومحصلش حاجه ممكن اعرف بقا ايه ال حصل وكده الفرسان راحوا عليا ده يبقا حرام اقسم بالله 30 الف فارس يروحوا عليا ولسه فى البدايه ردوا علينا بقا
ملحوظه الاسم المؤمن سيرفر الكواسر

الإعجابات: Mn_mm

Mn_mm

عضو فعال
ربنا يعينك اخي المؤمن ... دا خطا في اللعبه والاداره هتعوضك عليه حبي لا تقلق
ان شاء الله يردوا ع المووضوع وتلاقي التعويض وصلك ياحب وزياده باذن الله

تحياتي لك

ارجو من الاداره فحص الخلل

وحل المشكله وتعويض اللاعب

عن الضرر الذي لحق به

السلام عليكم
اخوانى ف الادارة
سيرفر الكواسر سيرفر جديد ولازم يكون فيه بعض المشاكل
يجب ع الادارة او الدعم التواجد به بسمترار لحل جميع المشاكل
مع العلم ان اغلب الاعبين يواجهون بعض المشاكل
تحياتى

LiOoOn

عضو فعال
ياريت يحطوا احد المراقبين او المشرفين في سيرفر الكواسر حتي لو واجهتنا مشكله نخبرهم ويخبروكم لكان لكن إذا استمر الموضوع دا ماله لازمه والله

ياريت يحطوا احد المراقبين او المشرفين في سيرفر الكواسر حتي لو واجهتنا مشكله نخبرهم ويخبروكم لكان لكن إذا استمر الموضوع دا ماله لازمه والله
اخي الاداره متواجدين دائما

لحل المشاكل

واتمنى من الاداره وضع كادر رقابي

Mn_mm

عضو فعال
اخي الاداره متواجدين دائما

لحل المشاكل

واتمنى من الاداره وضع كادر رقابي
انا دايما متواجد بالكواسر وما بشوف الاداره الا وقت لو في مشكله تم تبيلغهم بها عن طريق المنتدي هما يدخلوا ييحلوا مش يكلموا االلاعبين هل في مشاكل او لا

الادارة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
اخي اني متواجد بالسيرفرات١٦ ساعه يوميا واكثر من ذالك في بعض الاحيان لكن عدم ردي في غالب الاحيان لعدم وجو مشكلة حقيقية تسترعي نزولي للشات اما المشاكل الشخصي فيوجد
عدة طرق للتواصل بها :
بريد المنتدى الخاص بالادرة
بريد المسجات في حساب الادرة داخل اللعبة
مواضيع قسم شكاوي لاعبين
قسم المساعدة الخاص بالمنتدى

اخي اني متواجد بالسيرفرات١٦ ساعه يوميا واكثر من ذالك في بعض الاحيان لكن عدم ردي في غالب الاحيان لعدم وجو مشكلة حقيقية تسترعي نزولي للشات اما المشاكل الشخصي فيوجد
عدة طرق للتواصل بها :
بريد المنتدى الخاص بالادرة
بريد المسجات في حساب الادرة داخل اللعبة
مواضيع قسم شكاوي لاعبين
قسم المساعدة الخاص بالمنتدى
اعتقد ان حضرتك نسيت ترد عليا ايه المشكله المفروض يتم التعويض انا متنفخش هجوم واخسر جيش بعد كده ده حرام ودى مشكله فى اللعبه مش منى يعنى ياريت ترد علينا