تاخر التبادل

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Leona

عضو عادى
كان يجب علي الاداره تحديد موعد محددا لانزال التبادل به كما هو معتاد لكن ما يحدث الان يعد قلة احترام للاعبين في راي لاننا ننتظر التبادل وهناك من يريد النوم او الخروج .....الخ ولكن لا يقدر لانة لا يعلم موعد التبادل المفاجئ
ارجو من الادراة الكريمة حل هذة المشكلة وتفعيل باقي الفاعليات

كان يجب علي الاداره تحديد موعد محددا لانزال التبادل به كما هو معتاد لكن ما يحدث الان يعد قلة احترام للاعبين في راي لاننا ننتظر التبادل وهناك من يريد النوم او الخروج .....الخ ولكن لا يقدر لانة لا يعلم موعد التبادل المفاجئ
ارجو من الادراة الكريمة حل هذة المشكلة وتفعيل باقي الفاعليات
احلم احلم

الاداره ماشيه بمبدأ زي ماترسي دقلها ... طب قالو في تبادل عشوائي اليوم مانزل لحد الان شئ ...ياريت نفهم الى بيحصل دا اي

زيووس

مسؤول الكادر الرقابي
طاقم الإدارة
السلام عليكم ورحمة الله
اولا : كل عام وانتم بخير
ثانيا : ب النسبة للفاعليه تبادل الاعب المتصل مش لزمن انزلك كل دقيقه تبادل احنا هنزل وقت معين وحضرتك مش لزمن تعرفو برضو

ولو حابب تشوف الفاعليه وتقراها مره اخري مكتوب فيها وقت غير محدد .
وان شاء الله التبادل هينزل واحنا متابعين كل شي

Leona

عضو عادى
السلام عليكم ورحمة الله
ثانيا : ب النسبة للفاعليه تبادل الاعب المتصل مش لزمن انزلك كل دقيقه تبادل احنا هنزل وقت معين وحضرتك مش لزمن تعرفو برضو

يعني هينزل انهاردة ان شاء الله ؟

السلام عليكم ورحمة الله

اولا وانت بخير اخي الغالي وشكرا على مجهوداتكم مجهود يذكر فيشكر
ثانيا حضرتك اول يوم العيد ما في اي شئ نزل بالتبادل اليوم كامل مع انو فاعلية العيد ما نزل اي شئ ننتظر ونتتظر وفي ناس سهرانه ما نامت بسبب الفاعليه
ثالثا حقنا كلاعبين معرفة ايه هينزل او على الاقل نجمع ايه علشان نقدر نستفيد ونكون جاهزين مش ينزل وما نلحق نجمع شئ ويروح علينا
تحياتي

زيووس

مسؤول الكادر الرقابي
طاقم الإدارة
اولا وانت بخير اخي الغالي وشكرا على مجهوداتكم مجهود يذكر فيشكر
ثانيا حضرتك اول يوم العيد ما في اي شئ نزل بالتبادل اليوم كامل مع انو فاعلية العيد ما نزل اي شئ ننتظر ونتتظر وفي ناس سهرانه ما نامت بسبب الفاعليه
ثالثا حقنا كلاعبين معرفة ايه هينزل او على الاقل نجمع ايه علشان نقدر نستفيد ونكون جاهزين مش ينزل وما نلحق نجمع شئ ويروح علينا
تحياتي
اخي الكريم اليوم ان شاء الله هيكون التبادل هينزل بأذن الله احنا متابعين بس علشان كنا بنظبط السيرفر علشان ميحصلش عليه اي هجوم مره اخري

اخي الكريم اليوم ان شاء الله هيكون التبادل هينزل بأذن الله احنا متابعين بس علشان كنا بنظبط السيرفر علشان ميحصلش عليه اي هجوم مره اخري
بس لو كان سويتو فعاليات حق معدات افضل واتمنى ان تقبلو اقتراحي دا لانو الفرق كبير بين المعدات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.