تفعيل نظام النهب (صندوق المواد,المدن,فاعليه الثانوي)

السلام عليكم

برجاء وضع اشياء فالتطوير كأولويات لانها مهمه فالعبه

مثل

1_ نظام النهب من المدن والصندوق " ضروري تفعيل النظام دا فاقرب وقت احنا مش بنلعب علشان نحارب فالمسابقات فقط عاوزين حروب مفتوحه عاوزين نعمل مجد للسيرفر لو لسه فاضل وقت افتحو نظام النهاب عادي لاني بهجم علي ناس قريبه من مستوايا ومش باخد
حاجه المدن انتاجها قرب يخلص والبراري متعبه عاوزين ننهب بقا لانو الموضوع بقا ممل بخش اطور مدينه واولع براري

2_ عاوزين فاعليه قريبه للثانوي او اي معده تانيه ويبقا بين الفاعليه والاخري فتره كشهر بحيث الشهر دا نجرب القطع الي جبناها سواء فمسابقات او حروب

3_ عاوزين مسابقه بشكل مختلف مسابقه جماعيه يا 3 ضد 3 يا 2 ضد 2 يا 5 ضد 5 المهم مسابقه جماعيه علشان الحماس وتبقا ابطال مفتوحه قصه انو 3 ابطال ضد 3 مش نافعه السيرفر المفروض بقا معاه جيش ظبطو مسابقه براحتكو بس يا تبقا جماعيه يا تبقا بعدد ابطال كبير

بس كدا وشكرا :love::p:D

Ammar

عضو خبير
انا مع فكرة تفعيل النهب بأسرع وقت لانه السيرفر ميت وما فيه حروب والسبب انه ما في اي دافع عشان احارب
بالنسبة للفعالية انا بقترح يعيدو الساتون لانه ناس كثير ما لحقو غير قطعو واحدة وده يعتبر ولا حاجة اما الثانوي لسة شوي بدري عليه
اما المسابقات عايزبن مسابقة تليق بالسيرفر لانه صار في 20 قيصر مش عايزين مسابقة اي كلام عايزين جوائز مخترمة
شكرا للاخ مروان على موضوعه لانه اجى بوقته

اتمني من الادارة الاستجابة وتفعيل النهب والثانوي حتي تزيد الاثارة والاشتعال

اضم صوتي لصوت الجميع من لاعبي سيرفر الجبابره

بالاسراع في تفعيل موضوع النهب من المدن

ولكن لا اتوقع ان انزال الثانوي حاليا في مصلحة السيرفر

ويجب تاخير الثانوي الى وقت اخر .

بالتوفيق للجميع

سيب الوضع زي ماهو احسن
عشان في ناس لسه صغيره
وعايزه تتطور
مهوا نظام النهب هيحمي الرتب الصغيره يعني مثلا ممكن يخلي تحصيل الموارد من رقيب د لقيصر ومن موفد لرقيب د9 كدا دي تتظبط بس انا شايف انو النهب لازم يتفعل لانو موضوع البراري ممل جدا جدا جدا ومتعب ومرهق

لازم نعتمد علي اصدقائنا بالسيرفر شويه هههههه

مهوا نظام النهب هيحمي الرتب الصغيره يعني مثلا ممكن يخلي تحصيل الموارد من رقيب د لقيصر ومن موفد لرقيب د9 كدا دي تتظبط بس انا شايف انو النهب لازم يتفعل لانو موضوع البراري ممل جدا جدا جدا ومتعب ومرهق

لازم نعتمد علي اصدقائنا بالسيرفر شويه هههههه
ههههههههههههههههههه اكيد لازم نتشارك مش هيك يا ميد

انا مع فكرة تفعيل النهب بأسرع وقت لانه السيرفر ميت وما فيه حروب والسبب انه ما في اي دافع عشان احارب
بالنسبة للفعالية انا بقترح يعيدو الساتون لانه ناس كثير ما لحقو غير قطعو واحدة وده يعتبر ولا حاجة اما الثانوي لسة شوي بدري عليه
اما المسابقات عايزبن مسابقة تليق بالسيرفر لانه صار في 20 قيصر مش عايزين مسابقة اي كلام عايزين جوائز مخترمة
شكرا للاخ مروان على موضوعه لانه اجى بوقته

نعم كلامك صحيح

يجب الاول حصول اللاعبين على المعدات الرئيسيه مثل الساتون

اقل شي كل لاعب طقمين وبعدها يفكر اللاعب في الثانوي

ونزوله الان ليس في مصلحة السيرفر