خلل

Mn_mm

عضو فعال
يا ادارتنا الكريمه الواحد مستاء جدا اقسم بالله
اي السبب في اني اولع بريه مستوي ٢ واخسر منها ب ٥٠٠ فارس اكتى من هجمه خساره اكتر من ٥الف فارس وافوز ف هجمات تانى بنفس الجيش عشان ماحدش يقولى البريه ممكن تكون اكبر من ٢

تم ارفاق صورة للتاكد من صحه كلامي
انا كنت عملت موضوع الامس الصبح بخصوص المشاكل
للاسف لسه حاصل معي الخلل دا والا كنت ذكرته ف الموضوع

وكنت رديت ع طاقم الدعم بخصوص نقطه من النقاط الى ذكرتها ورد عليها الدعم انه ( تم حل مشكله البطي بالسرفر )
وكما هو واضح للكل ولا يخفي علي احد ان اللعبه ابطى ما يمكن مانعرف السبب وين مع اختلاف الاعبين والاجهزه والمصفحات ولكن المشكله واحده
وكمان قولت ف انا اعلن اعتزالى اذا لم يتم التعويض + ذكر اذا ماكان هناك حلول اخري لجعل اللعله اسرع مع العمل عليها ام انه اللعبه هتفضل كدا

ودعا انتظر الرد مؤقتا لاخذ القرار

المرفقات

انا متاكد انو انتا حاطط ال500 بالخانه اليمين

توضيح بسيط

الخانه اليمين للدفاع
الخانه الوسطي دفاع + هجوم
الخانه الشمال هجوم

بمعني دول تقريرين لنفس مستوي الابطال الاختلاف بمكان الخانه التي تم وضع فيها الجيش

التقرير الاول
التقرير الثاني

نفس مستوي الابطال ولاكن الاختلاف فالخانه الفوز كان للبطل الي جيشو فالخانه الشمال الهزيمه للبطل الي كان جيشو فالخانه اليمين

التوضيح انو لكل خانه عمل سواء فحرب او فتوليع بريه او مجموعه او عصابه

متحطش جيش ف ال6 خانات ابدا ابدا مدام انتا مش فحرب لو بريه او عصابه او بتخلص هدن يبقا فال3 خانات لاي فوق مش الي تحت وحط نوع واحد هوا مشاه افضلهم لانو سهل تنتجهم

الرماه هنا مفهاش خاصيه الوابل فملهاش لازمه تستخدمها حاليا فالبراري

العبه حاليا مفهاش اي اخطأ لاكن ناقصها بعض المميزات والتعديلات بمعني اصح ناقصها رفاهيه الاعب وكلو بوقتو

ياريت تكون فهمت وعرفت اوضحلك يا حوبي :love:

الإعجابات: Mn_mm

Mn_mm

عضو فعال
كلامك فوق راسي حب لكن اللعبه جديده وهي كمانعلم مقتبسه من لعبه القيصر لذا نحن لاعبي القيصر نلعب ع نفس الفكر السابق للقيصر ... ماكان فى مثل هذه الامور ولم يتم توضبحها لي هنا او بالمنتدي علي ما اتذكر لانه قد بحثت كثيرا بالمنتدي لم اجد شئ يشرح صفات البطل
لذا مشكوىا حبي ع المعلومه الهامه
ولكن ما زلت اصر علي تعويض بدل الجيش وهذا حقي
لان الخساره مابايدي كان بامكان الاداره تلاشيها وتثبيت موضوع بالمنتدي يشرح كل شئ فاللعبه بعدها اي خطا مثل هذا الخططا انا لن اقدر ان اطلب تعويض في مثل هذه الحال

منتظر رد الدعم

انا متاكد انو انتا حاطط ال500 بالخانه اليمين

توضيح بسيط

الخانه اليمين للدفاع
الخانه الوسطي دفاع + هجوم
الخانه الشمال هجوم

بمعني دول تقريرين لنفس مستوي الابطال الاختلاف بمكان الخانه التي تم وضع فيها الجيش

التقرير الاول
التقرير الثاني

نفس مستوي الابطال ولاكن الاختلاف فالخانه الفوز كان للبطل الي جيشو فالخانه الشمال الهزيمه للبطل الي كان جيشو فالخانه اليمين

التوضيح انو لكل خانه عمل سواء فحرب او فتوليع بريه او مجموعه او عصابه

متحطش جيش ف ال6 خانات ابدا ابدا مدام انتا مش فحرب لو بريه او عصابه او بتخلص هدن يبقا فال3 خانات لاي فوق مش الي تحت وحط نوع واحد هوا مشاه افضلهم لانو سهل تنتجهم

الرماه هنا مفهاش خاصيه الوابل فملهاش لازمه تستخدمها حاليا فالبراري

العبه حاليا مفهاش اي اخطأ لاكن ناقصها بعض المميزات والتعديلات بمعني اصح ناقصها رفاهيه الاعب وكلو بوقتو

ياريت تكون فهمت وعرفت اوضحلك يا حوبي :love:

شرح وافي اخي مروان

عاشت الايادي

الادارة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
احسنت الشرح اخ ميدنايت
يرجى من لاعبين اصحاب الخبرات انزال مواضيح شرح الهجوم والخلطات لغرض تثبيتها من قبل الادارة لطفا ليتسنى للاعبين المبتدئين فم ودراية كيفية سير الامور

Mn_mm

عضو فعال
احسنت الشرح اخ ميدنايت
يرجى من لاعبين اصحاب الخبرات انزال مواضيح شرح الهجوم والخلطات لغرض تثبيتها من قبل الادارة لطفا ليتسنى للاعبين المبتدئين فم ودراية كيفية سير الامور
بيعني انت قرأت تعليق اخونا ميدنايت وسبت الموضوع ؟
بالنسبه لان طار مني جيش فرسان والسرفر بالبدايه يعني لو 100 فارس ماتوا عن طريق خطأ الاداره بتعوض عنهم مع انهم مالهم لازمه لو انا كبرت بالسرفر
لكن الان لهم الف لازمه نتمني الاهتمام -_- -_-