دمج + سيرفر جديد

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
السلام عليكم
ازاى هيتم دمج سيرفر لس اصلا مكملش شهر من الدمج اللى فات بأى منطق يعنى عاوز افهم بجد اول مره فى تاريخ القيصر كلها اشوف دمجين فى نفس الشهر وكمان هو مش فى حاجه اسمها استفتاء على الدمج مثل ما حصل بين الهرم والرعد ولا هو قراركم المفروض نوافق عليه من سكات ومحدش يعترض علشان نبقا فاهمين بس انتو بتفكرو ازاى عموما انا رافض فكره الدمج لازم يتم استفتاء الاول وتشوف راى معظم اللعيبه وتشوف لو الاغلبيه موافقه ماشى مش موافقين يبقا تلغى فكره الدمج من الاساس واحب اقولكم كلمه لو حصل الدمج بدون عمل اى اعتبار للاعيبه واخذ رايهم السيرفر الجديد هيموت قبل ما يبتدى لان هيكون ظلم كبير لسيرفر القمر وفى الاخر تعويض كلام فاضى
زى ما حصل مع الرعد مهو مش معقول تدمجونا مع اقدم سيرفر باللعبه ومش عاوزنا ندخل نعترض مثلا
عموما لو حصل والدمج تم هتلاقى معظم الاعيبه اعتزلت والباقى راحو على السيرفر الجديد وتبقى كدا نهايه اللعبه وخلاص

السلام عليكم ورحمة الله
كل عام والجميع بخير
مايحدث لايسمي دمجا وانما هو اخفاء لسيرفر كامل وحسابات كامله تعبنا في تطويرها
الدمج ليس تجميع الاعبين الموجودين بالسرفر فقط ولكن يجب الاستفاده من تلك الحسابات ولو باضافة الابطال والمعدات للحساب المختار والاخذ في الاعتبار لعدد الاعبين المتواجدين بالسيرفر في ضربات التمثال وباقي الاحداثيات علي الخريطه حتي ريحدث ماحدث بسيرفر القمر

shawky

عضو فعال
السلام عليكم
يا غالى انت بنفسك زمان قلت انكو محتاجين ادارة الوضع اللى بيتم حاليا غير مدروس بالمرة ومحتاج ادارة فعلا تعرف تدير
فكرة الدمج مرفوضه حتى لو كان ايه التعويض لو حصل دمج الكل معتزل وانا اولهم
تحياتى​

انا اللاعب manooo ارفض فكرة الدمج حاليا الا بعد دراسه الموضوع جيدا ومعرفه الفرق بين قوة السيرفرين والتعويض هيكون ايه
اذا تم الدمج بهذه الطريقه وهذه السرعه اعتبرنى معتزل

السلام عليكم
انا الاعب : MR RaDy
ارفض الدمج بالوقت الحالى غير بعد دراسه الموضوع بشكل كويس لان كدا هيكون ظلم كبير لسيرفر القمر

اخي سيلفر
الدمج حصل ما بين الهرم والرعد ولسه مكملش شهر وفيه حروب والسيرفر نشيط حرام تقتل المنافسه حاليا الأمور ماشيه كويس خلي فتره ما بين كل دمج والتاني اجلو شويه حرام الي بيحصل ده

مفيش هدايا لافتتاح السيرفر الجديد؟

امتي

تمام اخي شوفتها

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.