سحب الهدن والابواق فجأة والموفد

مرة واحدة التبادل تجدد والهدن اتصفرت للكل وبقت 10 والي معاه 200 هدنة راحو عليه والابواق كذلك والموفد تعيين الساعة 2 فتح ل 10ثواني وقفل ممكن تفهمونا ايه الي بيحصل يعني

مرة واحدة التبادل تجدد والهدن اتصفرت للكل وبقت 10 والي معاه 200 هدنة راحو عليه والابواق كذلك والموفد تعيين الساعة 2 فتح ل 10ثواني وقفل ممكن تفهمونا ايه الي بيحصل يعني
انا كان معاى 202 هدنه ومن غير اى انذار يبقوا 10 هدن وكذالك الابواق ده تهريج والله

هذه سقطة كبيره من الادارة ولو ما فى تعويض محترم مستقبل اللعبه فى خطر لان الى داخل اللعبه جديد ويلاقى مشاكل مثل دى ما يكمل فى اللعبه ابدا

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
دى كانت مشكلة
للاسف ومكنش في اى لاعب يعرف الادارة ولا الادارة اخدت بالها
لما اكتشفنا لغينا ان كل لاعب يقدر يبدل وثانى شئ اقصى عدد للامتلاك هو 10 هدن
وكذالك ابواق الاخضاع

دى كانت مشكلة
وكذالك ابواق الاخضاع
طب انت سيبك من الابواق الهدن الي راحت عالناس ديه مش المفروض تبلغو حرام تضيع كدا يعني

Ammar

عضو خبير
دى كانت مشكلة
وكذالك ابواق الاخضاع
المفروض تبلغو اللاعبين قبل بفترة عشان ما يصير ظلم على اللي مجمع هدن كثير

طب انت سيبك من الابواق الهدن الي راحت عالناس ديه مش المفروض تبلغو حرام تضيع كدا يعني
كان لازم تدوا فرصة للناس احنا كنا فاكرينه وضع داءم ومقصود لكن التصرف كدا غلط والله واحد راحلو 200 وانا راحلي 60 وغيري وغيري انا بطالب بتعويض للسيرفر كلو او لو في داتا فيد باك يتعوض بهدن او شعارات وخام بالنسبة للابواق لان ده ظلم رهيب والله وقرار مخيب منكم

دى كانت مشكلة
وكذالك ابواق الاخضاع
وانتوا بتصلحوا اخطائكم على حسابنا دون اي احترام للشباب اللي تعبت وجمعت الهدن والابواق
غير مقبول هذا الكلام

SuperUser

طاقم الإدارة
هيتم ترتيب تعويض ولكن عودة الهدن سيكون مستحيل
عودة الهدن والابواق سيحدث تفجير فى السيرفر
الادارة تحاول حفظ التوازن
للاسف لم يتم ابلاغ الادارة عن هذا الخطاء الكارثى
فى ناس كان معاها 450 بوق اخضاع
450 مع لاعب واحد سيتمكن من السيطرة على العصابات لمدة سنة على الاقل
الارقام كارثية

SuperUser

طاقم الإدارة
وانتوا بتصلحوا اخطائكم على حسابنا دون اي احترام للشباب اللي تعبت وجمعت الهدن والابواق
غير مقبول هذا الكلام
تجميع الهدن يستهلك موارد , لا يستهلك متطلبات تعجيزية
سيتم ارسال تعويض و لا يوجد اى فعل يقلل م احترام اللاعبين
ولكن استغل اللاعبين انشغال الادارة واستفادوا من خطاء كبير ولم يتم التبليغ من اى لاعب

هيتم ترتيب تعويض ولكن عودة الهدن سيكون مستحيل
عودة الهدن والابواق سيحدث تفجير فى السيرفر
الادارة تحاول حفظ التوازن
للاسف لم يتم ابلاغ الادارة عن هذا الخطاء الكارثى
فى ناس كان معاها 450 بوق اخضاع
450 مع لاعب واحد سيتمكن من السيطرة على العصابات لمدة سنة على الاقل
الارقام كارثية
نتمني ارسال تعويض مرضي بحسب احدث داتا قبل التعديل يعني مو كل بتساوي وبكدا يكون الخطأ اتصلح وياريت تفتحوا الموفد تاني لانه فالتعيين ده اتقفل

SuperUser

طاقم الإدارة
نتمني ارسال تعويض مرضي بحسب احدث داتا قبل التعديل يعني مو كل بتساوي وبكدا يكون الخطأ اتصلح وياريت تفتحوا الموفد تاني لانه فالتعيين ده اتقفل
انا لا ارى الموضوع يستحق التعويض ومع ذالك سيتم ترتيب تعويض وارسالة الى كافة اللاعبين

ولكن استغل اللاعبين انشغال الادارة واستفادوا من خطاء كبير ولم يتم التبليغ من اى لاعب
يغالي انتا مش فاهم ليه اننا بالفعل كنا فاكرين ان الوضع السابق كان مقصود ومعندناش علم بالموضوع ده انه خلل او شئ خطأ

في لاعبين استفادوا من وجود الخطأ ده ورتبتهم اتاحت ليهم تجميع معدات اكثر بكثير من باقي اللاعبين
كيف يتم تعويضنا عن هدن كنا نريد استخدامها عند وصولنا برتية تتيح لنا الهجوم على المجموعات وتجميع متطلبات معدات الجسارة مثل باقي اللاعبين
هذا ظلم بين
وحضراتكوا العبث بحساباتنا ده يعتبر ايه بالظبط
انا بسميه عدم احترام بالطبع
مينفعش ادخل حسابك اغير فيه بدون علمك واصلح خطا عندي على حسابك

SuperUser

طاقم الإدارة
يمكنك اختيار لاعب معين وسيتم ارسال جميع المواد المكتسبة من خلال تقاريره الى جميع اللاعبين (بعد تصفير المواد عند كافة اللاعبين )