فتح العواصم سيرفر القمة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ابطال سيرفر القمة
سيتم فتح جميع العواصم غدا يوم الاثنين

بنفس توقيت جميع العواصم في جميع السيرفرات الساعه 17:30 بتوقيت السيرفر
وسيتم اغلاقها الساعه 18:30 بتوقيت السيرفر

بالتوفيق للجميع

Leona

عضو عادى
فين المليكات الي المفروض تفتح من شهر انا اسف بس ليه الاداره مش بتتلتزم بالوعود فين الافنت الي زيوس قال من 10 ايام هينزل كمان 5 ايام ومنزلش حاجه تفيد فين اضافة نقاط البوابه في البراري فين تبادل الرفهيات الي المفروض ينزل ومنزلش في حجات كتيره اوي

Leona

عضو عادى
فين المليكات الي المفروض تفتح من شهر انا اسف بس ليه الاداره مش بتتلتزم بالوعود فين الافنت الي زيوس قال من 10 ايام هينزل كمان 5 ايام ومنزلش حاجه تفيد فين اضافة نقاط البوابه في البراري فين تبادل الرفهيات الي المفروض ينزل ومنزلش في حجات كتيره اوي
نزلو تبادل جيوش برفهيات كل الانواع علشان العواصم لان معظم الناس مش معاها شئ غير مشاه بس وكمان تفيد الناس المبتدئه والقيصره دخلين علي مسابقة قويه ياريت الادراه تبص علي ظروف السيرفر ماشي ازاي

hamdy

عضو عادى
الملكات ما نزلت في الليث
يبقي هتنزل في القمه

شكرا اداره
𝓐𝓗𝓜𝓔𝓓

فين الملكات وتبادل الرفاهيات
معانا الاف الرفاهيات من جميع الانواع
وفين ايفينت اللي وعدنا بية زيوس
فين نقاط الالهة اللي في البراري
اصدقوا في مواعيدكم

الإعجابات: Leona

فارس

::إدارة اللعبة ::
ما في اي حاجه المفروض تتعمل
امور اللعبه واوقات تفعيل اي نظام او انزل نسخه جديده
او مسابقه او فعاليه
او اي شيئ يخص لعبة قيصر الشرق
ترجع كلها للاداره وهي من تقرر ذالك

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.