كثر الكلام عن النسب

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لاعبى قيصر الشرق الكرام

كثر الكلام عن نسب الجوائز
ولمح البعض برسائل تهديد بترك اللعبة والاعتزال
نؤكد لكم ان النسبة الحالية لن يتم تغيرها تحت اى ظروف
وسيتم التعويض من خلال فاعليات تضاعف واضافة مواد مهمة الى الجوائز بشكل مؤقت

مواد الى البرارى والعصابات وبعض وحدات العالم (مواد حيوية)

اما للنسبة القديمة فكانت بمثابة جائزة بسبب ثقة اللاعبين باللعبة والادارة
والامر يتم للمرة الثانية الان
(البعض يريد الاعتزال فيقوم بالاعتزال و الذى يظل يكافاء من الادارة وعند عودة المعتزل يطالب بان تكون له نفس مكافئة من وثقوا بالادارة )
اذا كانت النسبة ظلم او عدوان على اى لاعب
على اللاعب القيام بتقديم شكوى حتى وان كانت فى انا شخصيا

برجاء احترام الادارة والدعم الفنى وعدم الاستهذاء ابدا بهم

ثالثا
عمار
عمار من اهم المساهمين باللعبة وساعد الطاقم الفنى بشكل كبير جدا
ورغم ذالك لم يتم مكافاءته على اى من ذالك حتى لا يظن البعض ان الادارة منحازة له

(انا شخصيا كنت عاوزه احد افراد الادارة بس الناس كانت هتتكلم كلام مش كويس )
وبالرغم من كدة الناس بتتكلم بشكل مش كويس علية
ااكد للجميع انه لم يستعمل اى ثغرة ويبلغ بها الادارة
وعند وصوله الى برستيج يشكك الناس بامرة تم الكشف عن حسابة وتم مسح البرستيج الخاص به
بالرغم من حصولة علية بطريقة شرعية

اخيرا
لم يتم ابدا التذاكى على اللاعبين او ظلمهم
ومن يرى انه تم التذاكى عليه او ظلمه التقدم فورا بشكوى الى الادارة وسيتم فصل المذنب حتى لو كن انا
تحياتى لكم

يعني انت عايز تقنعنا أن ناس عدت ال 20مليون برستيج في اقل من 20يوم بمجهودهم بدون اي ثغرات ؟
طيب يا ريس انا بقالي ١٥ يوم وبرستيجي موصلش نص مليون وشغلت خطبتين تحفزيتين والثكنات شغاله
نتمني منكم احترام العقول افضل من ذلك يا تقولنا ازاي نوصل في ٢٠ يوم لكل هذا البرستيج وكل هذه الترقيات

ياترد رد مقنع يا توصلنا زيهم يا تنزلهم ويبقي فيه عدل يا اما تستاهلو ال هما بيعملوه فيكم والتنطيط ال بيتنططوه عليكم

Ammar

عضو خبير
يعني انت عايز تقنعنا أن ناس عدت ال 20مليون برستيج في اقل من 20يوم بمجهودهم بدون اي ثغرات ؟
طيب يا ريس انا بقالي ١٥ يوم وبرستيجي موصلش نص مليون وشغلت خطبتين تحفزيتين والثكنات شغاله
نتمني منكم احترام العقول افضل من ذلك يا تقولنا ازاي نوصل في ٢٠ يوم لكل هذا البرستيج وكل هذه الترقيات
اخي في 4 لاعبين بالسيرفر وصلو 20 مليون ومش خلال 20 يوم بل خلال 40 يوم
الطريقة كانت بانتاج المنجنيقات بتقدر تسأل الجميع وانا ما عندي مانع ينقصو البرستيج لانه بقدر ارجعه خلال يومين

يعني كان فيه ثغرات في اللعبه وانتم استفدتم منها متجوش تقولو كله سليم وكله بدمنا وكفاحنا هههههههههههه تجيب ايه في يومين طيب شوف انتم استفدتم قد ايه وترجعوا من اول ما كانت الاستفاده وتورونا بقي حتوصل في يومين ازاي

اخي في 4 لاعبين بالسيرفر وصلو 20 مليون ومش خلال 20 يوم بل خلال 40 يوم
الطريقة كانت بانتاج المنجنيقات بتقدر تسأل الجميع وانا ما عندي مانع ينقصو البرستيج لانه بقدر ارجعه خلال يومين
معاك حق عمار

Ammar

عضو خبير
يعني كان فيه ثغرات في اللعبه وانتم استفدتم منها متجوش تقولو كله سليم وكله بدمنا وكفاحنا هههههههههههه تجيب ايه في يومين طيب شوف انتم استفدتم قد ايه وترجعوا من اول ما كانت الاستفاده وتورونا بقي حتوصل في يومين ازاي
اولا دي مش ثغرة انما وقت المنجنيق كان معكوس مع الجواسيس
وكنا نصرف عليها ملايين الموارد وبالاخر ما استفدنا الا البرستيج
لو عايز برستيج خلي الادارة يعطوك 5 مليون مني ما عندي مشكلة
وبرجع بأكد انه مستعد اجيب 5 مليون برستيج بيومين بدون منجنيق ولا غيره

هههههههههههه صرفت عليها ملايين جبت الملايين اصلا منين انا اعوز منك انت انا اصلا بكلم الادارة بتدخل انت ليه ولا ال علي رأسه باطحه؟ ومين حيشهد للعروسه غير حمزه هههههههههههه وبعدين انتم بتردو ليه اصلا عايز رد الادارة الحلال

Ammar

عضو خبير
هههههههههههه صرفت عليها ملايين جبت الملايين اصلا منين انا اعوز منك انت انا اصلا بكلم الادارة بتدخل انت ليه ولا ال علي رأسه باطحه؟ ومين حيشهد للعروسه غير حمزه هههههههههههه وبعدين انتم بتردو ليه اصلا عايز رد الادارة الحلال
يعني انت بتفتري علينا ومش عايزنا نرد
طيب اشمعنى انا وحمزة ليش ما جبت سيرة امبراطور ولا على راسه بطحة
طول ما في ناس مثلك في الوطن العربي عمرنا ما رح نتقدم
لانكم لما تشوفو انسان ناجح ما بتحاولو توصلو لمستواه وانما بتحاولو تقللو من نجاحه
تحياتي

لانكم لما تشوفو انسان ناجح ما بتحاولو توصلو لمستواه وانما بتحاولو تقللو من نجاحه
تحياتي
تحياتي
للاسف هذا هوئ الواقع كل مايشوفو واحد ناجح ومتقدم لازم يحطموه

هههههههههههه ناجح ومتقدم في اللعب طيب كفو والله وبعدين انا جبت سيرتكم اصلا مش بقولك ال علي رأسه باطحه بيحس بيها
التعليقات موجوده لو جبت فيها سيرتكم يبقي انا بحقد عليكم هههههههههههه عشان اللعب احقد عليكم عشان لعبه؟ هوه ده كل طموحاتكم وبعدين انا مش عايزكم تردو ياريت والله كلامي موجه للإدارة

Ammar

عضو خبير
هههههههههههه ناجح ومتقدم في اللعب طيب كفو والله وبعدين انا جبت سيرتكم اصلا مش بقولك ال علي رأسه باطحه بيحس بيها
التعليقات موجوده لو جبت فيها سيرتكم يبقي انا بحقد عليكم هههههههههههه عشان اللعب احقد عليكم عشان لعبه؟ هوه ده كل طموحاتكم وبعدين انا مش عايزكم تردو ياريت والله كلامي موجه للإدارة
واضح انك ما جبت سيرتنا ابدا
بترمي الكلام وجاي تقول ما جبت سيرتكو
برجع بقولك السيرفر بقاله 40 يوم مش 20 ارجع واتأكد انه السيرفر فتح يوم 1\5 واليوم 25\6 يعني 55 يوم شيل منهم 15 يوم لما اللغبة اغلقت يفضل 40 يوم مش 20 زي ما حضرتك قلت

اظاهر انت مش عايز تفهم انت جايب ردي علي كلامك وتقولي جايب سيرتك واضح انك فهيم الصراحة
مش بقولك ال علي رأسه باطحه بيحس بيها وانت شكلك على راسك ميت باطحه ده انت رديت اكتر من الادارة ال مكسوفة ترد
وبعدين نقطه كمان السيرفر ال فتح كان تجريبي لو تفتكر وبعد كده اللعبه اشتغلت ورجعوها من الصفر انا كان معايا في التجريبي لما وزعو دهب حوالي ٢٠٠٠ دهبه وبعد كده اللعبه اشتغلت وفجاه وقفت اكتر من شهر بكتير الا إذا بقي حساباتكم مصفرتش زينا وبرده كل ده رد علي كلامك عشان متقولش بجيب سيرتك يارب تفهم

صحيح نسيت اقولك هوه انت الوحيد ال في اللعبه برستيجك عالي؟
واخد الكلام علي نفسك انت وحمزه ليه؟
مفيش حد رد غيركم يعني ؟
برده رد علي كلامك بما انكم الوحيدين ال بتردو
محدش جاب سيرتكم برده عشان تفهم ماشي ياعم الناجح يارب
بقي تفهمو ومتخدوش الكلام علي نفسكم
بس انا لو عايز اجيب سيرتكم حنكسف منكم؟
ماسكيني علي زله مثلا؟

Ammar

عضو خبير
اظاهر انت مش عايز تفهم انت جايب ردي علي كلامك وتقولي جايب سيرتك واضح انك فهيم الصراحة
مش بقولك ال علي رأسه باطحه بيحس بيها وانت شكلك على راسك ميت باطحه ده انت رديت اكتر من الادارة ال مكسوفة ترد
وبعدين نقطه كمان السيرفر ال فتح كان تجريبي لو تفتكر وبعد كده اللعبه اشتغلت ورجعوها من الصفر انا كان معايا في التجريبي لما وزعو دهب حوالي ٢٠٠٠ دهبه وبعد كده اللعبه اشتغلت وفجاه وقفت اكتر من شهر بكتير الا إذا بقي حساباتكم مصفرتش زينا وبرده كل ده رد علي كلامك عشان متقولش بجيب سيرتك يارب تفهم
يا عم انت اهبل ولا شو ؟ السيرفر التجريبي فتح بشهر 3 ارجع المنتدى واتأكد
ليه مصر تطل نفسك كذاب اثبت انه السيرفر صالرله 20 يوم مش تيجي تفتري على الناس

Ammar

عضو خبير
صحيح نسيت اقولك هوه انت الوحيد ال في اللعبه برستيجك عالي؟
واخد الكلام علي نفسك انت وحمزه ليه؟
مفيش حد رد غيركم يعني ؟
برده رد علي كلامك بما انكم الوحيدين ال بتردو
محدش جاب سيرتكم برده عشان تفهم ماشي ياعم الناجح يارب
بقي تفهمو ومتخدوش الكلام علي نفسكم
بس انا لو عايز اجيب سيرتكم حنكسف منكم؟
ماسكيني علي زله مثلا؟
يا عم اقرأ الموضوع بالاول تعرف انا ليش رديت
اشمعنى انا اللي تعترضو على برستيجي وفي كمان 3 غيري
واذا من البداية ما كان قصدك عتي فأنا اسف لاني فهمتك غلط
واي واحد غيرك عنده اي حاجة يا ريت ييجي يقولها في وجهي مش يروح يبكي للادارة
تحياتي واسف على ازعاج حضرتك

انا اهبل ؟ علي فكرة أنا مش حخغلط فيك لكن حاخد حقي منك يوم القيامة وحتخصمك أمام الله سبحانه وتعالي
ومش حفرط فيه
تاني نقطه انا عارف ان السيرفر التجريبي فاتح في شهر ٣ ولعبت فيه عادي وبعدها بدؤا السيرفر الجديد والحسابات اتصفرت ولا دي محصلتش كمان؟
تالت نقطه بقي ليه مصر أن الكلام عليك فقط ليه واحده عليك بس؟
ولو فيه شئ اجي اكلمك ليه هوه حضرتك مين
رابع نقطه أن الكلام للجميع والله ولو عليك فقط منا حقول تفتكر حخاف مثلا اني اقول؟
خامس نقطه ياريت مرة اخيره ما تاخد الكلام علي نفسك لان ده يثبت ان فيه شئ غامض

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
ياترد رد مقنع يا توصلنا زيهم يا تنزلهم ويبقي فيه عدل يا اما تستاهلو ال هما بيعملوه فيكم والتنطيط ال بيتنططوه عليكم
السلام عليكم
الادارة هترد انت مصرى وانا هتكلم بالمصرى
يا غالى فى 3 حجات الادارة كانت عملها عن قصد ال 3 حجات هما التالى
1 فى 120 الف برستيج لما ترفع المخزن مستوى 4
2. كان فى 6 مليون برستيج فى مستوى 13 فى السور
3. تم تعديل وقت المنجنيق ليكون 60 ثانية بدل من 1000 ثانية (16 دقيقة ) ويعطى نفس كمية البرستيج
هذة التعديلات كانت بمثابة مكافئة لثقة اللاعبين بالادارة
اى استفادة من اى ثغرة يا غالى تم ازالتها واكتر واحد كان بيتم الازالة منه للاسف هو عمار
عشان فى ناس فاكرين الادارة منحازة لعمار وممكن تتعب مفسك وتقراء الموضوع وانت تعرف ليه
وانا شخصيا اتحداك انك كنت عارف ان اللعبة شغالة من وقت السيرفر التجريبى ومكنتش راضى تتعب نفسك وتنزل

طيب يا استاذ مصري ما الحساب عندك وتقدر تعرف أن كنا موجودين ولا لا
يا اخي اللعيبه كلها بتقول ثغرة والناس استفادت منها وانت حضرتك بتقول مش ثغرة يعني انا ال اراجع معلوماتي
وبعدين انت جايبلي عمار في السكة ليه والله ما قصدي عليه وأن طال علي شئ في كلامكم بيقول أن فيه شئ غامض اذا كان هوه لردوده وااذا كان لردك الحين مع العلم لم انطق باسمه مطلقا هوه ال دخل وكان متاكد ان الكلام عليه وغلط فيا ولكن ساختصمه أمام الله ما عليك وكانكم تاكدون أن فيه شيء غامض
الترقيه حتيجي حتيجي مش مشكله لكن انتم لا تنتمون للعدل في اللعبه اخي
ومش انا ال بضغط عليكم عشان تزودو النسب أو بتنطط عليكم ال بيتططو عليكم معروفين ال انتم كنتم سبب في تسهيل الأمور لهم الجزاء من جنس العمل
علي فكرة أنا كنت معاهم لكن لما الادارة نزلت الشات اقتنعت بالكلام عشان حسيت بالصدق في كلامه وقفت قلت لا علينا بالصبر
وفي الاخير مش عايز منكم غير العدل والمساواة بين اللاعبين ومش بهدد زي عمار وحمزه واديني بقول اسماء أنه اني حعتزل لاني مقتنع بالعمل ال بتقومو بيه وعايز اللعبه تقف علي رجليها ومش عايز حد يعتزل عشان مصلحة شخصية وزي ما قلت الجزاء من جنس العمل

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.