كثر الكلام عن النسب

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
نسيت اقولك كان معايا حساب الاصلي ومعرفتش ادخل عليه اسمه radwan85 وكنت بلعب بيه ايضا
وايضا دخلت المنتدى وشاركت بيه باسم Elewa75 وبرده معرفتش ادخل عليه تاني
عشان تتأكد وتعرف أن احنا من اول الناس ال سجلنا
تقدر تراجع الحسابات وتعرف

نسيت اقولك كان معايا حساب الاصلي ومعرفتش ادخل عليه اسمه radwan85 وكنت بلعب بيه ايضا
وايضا دخلت المنتدى وشاركت بيه باسم Elewa75 وبرده معرفتش ادخل عليه تاني
عشان تتأكد وتعرف أن احنا من اول الناس ال سجلنا
تقدر تراجع الحسابات وتعرف

إنت كنت باللعب من او سرفر تجريبي
بالمختصر كم لك باللعب 6شهور
دي مدة اللعب وأنا وعمار وحمز من اللعب الي كنا بندخل ليل نهار نساعد الدعم لأجل إنزال السرفر للاعبين في أسرع وقت ممكن بس إنتو لم تشاركو
وهل بتنط علينا بكلام فارغ غير ملموس
إيه المنطق دا
صح كلام الأخ عمار العقلية العربية تفكر فقط إزاي توقف المتفوقين في أي شئ عمل،الحياة،اللعب
لو بس ترتقي العقول العربية لما تراجع الوطن العربي لدرجة دي

الإعجابات: Ammar
السلام عليكم
الادارة هترد انت مصرى وانا هتكلم بالمصرى
يا غالى فى 3 حجات الادارة كانت عملها عن قصد ال 3 حجات هما التالى
1 فى 120 الف برستيج لما ترفع المخزن مستوى 4
2. كان فى 6 مليون برستيج فى مستوى 13 فى السور
3. تم تعديل وقت المنجنيق ليكون 60 ثانية بدل من 1000 ثانية (16 دقيقة ) ويعطى نفس كمية البرستيج
هذة التعديلات كانت بمثابة مكافئة لثقة اللاعبين بالادارة
اى استفادة من اى ثغرة يا غالى تم ازالتها واكتر واحد كان بيتم الازالة منه للاسف هو عمار
عشان فى ناس فاكرين الادارة منحازة لعمار وممكن تتعب مفسك وتقراء الموضوع وانت تعرف ليه
وانا شخصيا اتحداك انك كنت عارف ان اللعبة شغالة من وقت السيرفر التجريبى ومكنتش راضى تتعب نفسك وتنزل
يعني ايه كان فيه 6 مليون في مستوي سور 13 ما لاما تخلو الحاجه موجوده علطول لاما متحطهاش اصلا او علي الاقل تقول للناس ذنبنا ايه احنا نقعد سنه نجري وراهم علشان محدش قالنا علي سور 13 ولا منجنيق

إنت كنت باللعب من او سرفر تجريبي
بالمختصر كم لك باللعب 6شهور
دي مدة اللعب وأنا وعمار وحمز من اللعب الي كنا بندخل ليل نهار نساعد الدعم لأجل إنزال السرفر للاعبين في أسرع وقت ممكن بس إنتو لم تشاركو
وهل بتنط علينا بكلام فارغ غير ملموس
إيه المنطق دا
صح كلام الأخ عمار العقلية العربية تفكر فقط إزاي توقف المتفوقين في أي شئ عمل،الحياة،اللعب
لو بس ترتقي العقول العربية لما تراجع الوطن العربي لدرجة دي

يعني دي عقليه مراقب وده طريقة للرد؟
يعني انت كنت بتساعدو الادارة كنتم بتطيرو مثلا ايه الكلام والعقليه التافهة دي
نجاح وتقدم ؟ في لعبة انت مدرك انت بتقول ايه ولا انت نايم
وبعدين كمان مبتشوفش هوه انا جبت سيرة عمار؟
كل ردودكم تدل على وجود شبهات بالموضوع مع اني لمم انطق اسمه الا في لوي الدراع
هوه عنكم هسهس اسمه عمار والله ما جبت اصلا اسمه هوه ال دخل وخاد الكلام لنفسه هوة وحمزه
ده اذا دل دل علي انكم تعرفون انكم لم تسيطرو علي اللعبة
بعدين يا مراقب احمد شوف الكلام من الأول وافهم ورد وياريت متردش لأنك في الاول والاخر مراقب

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
طيب يا استاذ مصري ما الحساب عندك وتقدر تعرف أن كنا موجودين ولا لا
يا اخي اللعيبه كلها بتقول ثغرة والناس استفادت منها وانت حضرتك بتقول مش ثغرة يعني انا ال اراجع معلوماتي
وبعدين انت جايبلي عمار في السكة ليه والله ما قصدي عليه وأن طال علي شئ في كلامكم بيقول أن فيه شئ غامض اذا كان هوه لردوده وااذا كان لردك الحين مع العلم لم انطق باسمه مطلقا هوه ال دخل وكان متاكد ان الكلام عليه وغلط فيا ولكن ساختصمه أمام الله ما عليك وكانكم تاكدون أن فيه شيء غامض
الترقيه حتيجي حتيجي مش مشكله لكن انتم لا تنتمون للعدل في اللعبه اخي
ومش انا ال بضغط عليكم عشان تزودو النسب أو بتنطط عليكم ال بيتططو عليكم معروفين ال انتم كنتم سبب في تسهيل الأمور لهم الجزاء من جنس العمل
علي فكرة أنا كنت معاهم لكن لما الادارة نزلت الشات اقتنعت بالكلام عشان حسيت بالصدق في كلامه وقفت قلت لا علينا بالصبر
وفي الاخير مش عايز منكم غير العدل والمساواة بين اللاعبين ومش بهدد زي عمار وحمزه واديني بقول اسماء أنه اني حعتزل لاني مقتنع بالعمل ال بتقومو بيه وعايز اللعبه تقف علي رجليها ومش عايز حد يعتزل عشان مصلحة شخصية وزي ما قلت الجزاء من جنس العمل
يا غالى اى استفادة من اى ثغرة تم ازالتها
الان لم يتم ذكرك فى الموضوع اك الى بتتكلم على عمار
عمار بيتظلم كتير ومش شرط انك تحط اسمه بين علامتين تنصيص عشان تبين ان الكلام موجه ليه
وبخصوص الظلم لم يتم ظلم اى حد
واذا كنت نزلت من اول السيرفر ومعرفتش تستفاد من التسهيلات ف للاسف دى مشكلة عندك انت ولا يجب تحميل الادارة الذنب
اتمنى يكون الردود انتهت حتى لا اضطر الى اغلاق الموضوع

SuperUser

طاقم الإدارة
يعني ايه كان فيه 6 مليون في مستوي سور 13 ما لاما تخلو الحاجه موجوده علطول لاما متحطهاش اصلا او علي الاقل تقول للناس ذنبنا ايه احنا نقعد سنه نجري وراهم علشان محدش قالنا علي سور 13 ولا منجنيق
للمرة المليون يا غالى دى كانت مجرد مكافاءة فى ناس كتير جدا كانت موجودة فى المنتدى وما نزلت تلعب
والناس دى وثقت بالادارة على اقل التقدير الى احنا عملناه معاهم (انا لا احامى لاحد )
والان فى اكتر من نظام هينزل او بينزل بيكون فى الاول مكافاءته كتير جدا (على سبيل المثال نظام بوبات الالهة النقاط كانت 250 نقطة لمدة 3 ايام )
وعند نزول نظام ملوك العالم ستكون هناك مكافءات اضافية ايضا
لم يتم ظلم اى لاعب فى ما كان اللاعبين يستهذئون بالادارة كانا اللاعبين دول بيخبروا السيرفر و هذا اقل تقدير لهم وبالاخص عمار

ويقولك عن قصد بيكلمو اطفال والإدارة تتكلم يقولك عمار مراقب يتكلم يقولك عمار فيه ايه؟ولو هيه عن قصد زي ما بتقول وتقولو مكافاه من اللعبه مع اني اشك يعني بالموضوع ده طيب ليه مش موجوده علي طول مكافاه بقي ولا هيا لناس ناس (مش قصدي عمار والله)يارب تفهمو هوه عمار لوحده في اللعبه ومش واخد بالي
ياريت يا إدارة تطبقو سياسة عادله ولا علي راي باتريك نجري بقا وراهم وال يحصلني

للمرة المليون يا غالى دى كانت مجرد مكافاءة فى ناس كتير جدا كانت موجودة فى المنتدى وما نزلت تلعب
والناس دى وثقت بالادارة على اقل التقدير الى احنا عملناه معاهم (انا لا احامى لاحد )
والان فى اكتر من نظام هينزل او بينزل بيكون فى الاول مكافاءته كتير جدا (على سبيل المثال نظام بوبات الالهة النقاط كانت 250 نقطة لمدة 3 ايام )
وعند نزول نظام ملوك العالم ستكون هناك مكافءات اضافية ايضا
لم يتم ظلم اى لاعب فى ما كان اللاعبين يستهذئون بالادارة كانا اللاعبين دول بيخبروا السيرفر و هذا اقل تقدير لهم وبالاخص عمار
ناس كتير جدا؟ فين ده لو سمحت

SuperUser

طاقم الإدارة
ويقولك عن قصد بيكلمو اطفال والإدارة تتكلم يقولك عمار مراقب يتكلم يقولك عمار فيه ايه؟ولو هيه عن قصد زي ما بتقول وتقولو مكافاه من اللعبه مع اني اشك يعني بالموضوع ده طيب ليه مش موجوده علي طول مكافاه بقي ولا هيا لناس ناس (مش قصدي عمار والله)يارب تفهمو هوه عمار لوحده في اللعبه ومش واخد بالي
ياريت يا إدارة تطبقو سياسة عادله ولا علي راي باتريك نجري بقا وراهم وال يحصلني
خلاصة القول
تم الرد 100 مرة انها كانت مكافئة
ما دور الادارة الان ؟؟؟
يتم نزول فاعليات واعادة الاستقرار للعبة ونزول انظمة لن تؤثر قوة اللاعب
ما المطلوب الان ؟

SuperUser

طاقم الإدارة
ناس كتير جدا؟ فين ده لو سمحت
لو يسمحولى انا ممكن اقول اسماء ليهم
قواعد البيانات بتسجل عمليات الدخول فى المنتدى و كمان بالسيرفر حتى الناس الى بتدخل على المنتدى من غير حساب بيتم تسجيل ال ip الخاص بيهم
انا لا اكذب ابدا الحمد لله
اتمنى الاكتفاء بالردود الساخرة والطريقة اللزجة بالكلام
وعدم الرد على الموضوع

يعني انت بتقول اخبطو راسكم في الحيط وحضرتك رديت رد مش مقنع
عايزين المساواة والمكافات ال امتاز الناس بيها
هيه لناس اي ناس لا
بتوقعو اللعبة والله وبكرة تشوف
اسف على الإطالة ياريت الامتيازات تتوزع للجميع واتمني لكم التوفيق
انا كنت عايز بس اشوف مرة واحده عدل في اللعبه

لو يسمحولى انا ممكن اقول اسماء ليهم
قواعد البيانات بتسجل عمليات الدخول فى المنتدى و كمان بالسيرفر حتى الناس الى بتدخل على المنتدى من غير حساب بيتم تسجيل ال ip الخاص بيهم
انا لا اكذب ابدا الحمد لله
اتمنى الاكتفاء بالردود الساخرة والطريقة اللزجة بالكلام
وعدم الرد على الموضوع
اهم شئ الواقع يا غالي ايه الفائده يعني
اهم شئ ال بيلعب وال موجود
اسف علي الاطاله لا أقصد اي اهانه ولا سخرية اعذرني لو خاني التعبير

SuperUser

طاقم الإدارة
هيه لناس اي ناس لا

ردود بعض لاعبين لم تكن تثق بالادارة
ولا اريد التحدث عن افعالهم الان
كيف يمكن المساوة بينهم وبين من وثق بالادارة

الادارة الان تعمل على حفظ التوازن بي لاعبي السيرفر
لن يتم اكتشاف ذالك الا بعد مرور وقت فى
حجات الادارة بتعملها عشان تساعد الاعبين الجدد
بتحاول تقلل الخناق على اللاعبين القديمة و فى نفس الوقت ترفع اللاعبين الجدد
ولا تسال عن التفاصيل لانه لن يتم الاجابه عنها
مثل ما حدث فى بداية السيرفر (لم يتم اخبار اى لاعب عن المفاجئات فى السيرفر)
هذا السيرفر ستكون قواة متوازنه جدا
فى السيرفر الجديد لن يكون هناك اى مفاجائات او مساعدات

ملحوظة : المنتدى ملىء بالردود المحبطة يمكنك البحث والمتابعة

هيه لناس اي ناس لا
أخي العزيز
بالنسب للدين إستفادو من البرستيج مثلا السور 6م
الإداره لم تقل أي شئ بخصوصه تم إكتشافه بعد تطوير السور ل13
من أحد اللاعبين وبالنسب للمنجنيق دا كان لوقت وجيز ودي مو ثغر كان على اللاعبين جمع الموارد والسترسس بكثر للإستفاد من الأمر دا
الإداره ليس لها أي ذنب لو لم تستفد من الأمر
والهدية دي كانت بعد العيد أي بالوقت الي انت قلت انك كنت متواجد بالسرفر

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.