متطلبات ساتون

انا معتزل اللعبه بس فتحت اشوف هتعملو ايه في عيد الاضحي واللي لفت انتباهي في الفاعليه دي بعيدا عن الخساير انها محتاجه انسان الي مش بني ادم لانك محتاج 5 الاف هجمه علي احسن تقدير علشان تجيب اقل قطعه حتي التبادل حاطين فيه 500 خبز ولازم تبدلهم واحد واحد وده متعب جدا فانا بقترح ان التبادل يبقي فيه خانه نكتب العدد اللي عايزينه علطول وكمان في البطل ندي البطل العدد اللي عايزينه وكمان الهجوم يبقي بكل اللياقه بتاعت البطل يعني مثلا يبقي 15 هجمه مره واحده وتاخد وقت 15 هجمه وخساير 15 هجمه هتبقي اريح كتير ومش هتخسر الاداره حاجه بالعكس الناس هتهجم اكتر وهتخسر جيش اكتر انا عارف ان الموضوع صعب ويحتاج شغل كتير بس هيريح الناس جدا وهيخلي اللعبه اكثر سلاسه ومتعه

انا معتزل اللعبه بس فتحت اشوف هتعملو ايه في عيد الاضحي واللي لفت انتباهي في الفاعليه دي بعيدا عن الخساير انها محتاجه انسان الي مش بني ادم لانك محتاج 5 الاف هجمه علي احسن تقدير علشان تجيب اقل قطعه حتي التبادل حاطين فيه 500 خبز ولازم تبدلهم واحد واحد وده متعب جدا فانا بقترح ان التبادل يبقي فيه خانه نكتب العدد اللي عايزينه علطول وكمان في البطل ندي البطل العدد اللي عايزينه وكمان الهجوم يبقي بكل اللياقه بتاعت البطل يعني مثلا يبقي 15 هجمه مره واحده وتاخد وقت 15 هجمه وخساير 15 هجمه هتبقي اريح كتير ومش هتخسر الاداره حاجه بالعكس الناس هتهجم اكتر وهتخسر جيش اكتر انا عارف ان الموضوع صعب ويحتاج شغل كتير بس هيريح الناس جدا وهيخلي اللعبه اكثر سلاسه ومتعه
اهاه والله جه فبالي انه يعملو نظام تحط جيش وبطل وخبز وتحدد توزيع الجيش وعدد هجمات وتدوس اوك يظهرلك الجوايز بدل التعب ده بس طبعا كلام زي ده صعب يتعمل مع انه كان هيبقي كلام رائع ويسهل الدنيا

It is a difficult event. Thank you for the good will of the administration in placing the items in the areas. But the 5% ratio is very low and discourages the players a lot. I would like it to be increased to 10% or at a certain time to increase the rate by 1h. It would be an event within the event

É um evento difícil. Obrigado pela boa vontade da administração em colocar os itens nas áreas. Mas a taxa de 5% é muito baixa e muito desanimadora para os jogadores. Eu gostaria que fosse aumentado para 10% ou ao longo do tempo para aumentar a taxa por um período de 1h. Seria um evento dentro do evento

الإعجابات: AWS

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
الفاعلية نازلة لاكتساب بعض الوقت
الفاعليات هتكون 3 ساعات (حد اقصى فى اليوم ) زيادة مواد فى البرارى و العصابات ... الخ
بالطبع يوجد ضغط على اللاعبين ولن تسعى الادارة على زيادة الضغط
لوحة التحكم غير مكتملة 100% لذالك قد يوجد بعض الاخطاء فى الفاعليات
هى النسب ممكن تكون قليلة ولكن بسبب زيادة الوقت
عند تقليل وقت الفاعلية (تكون الموااد متاحة فى البرارى فى عدد ساعات معينة فى اليوم) سيتم زيادة النسبة بالتاكيد

تحياتى

الفعاليه دي اتعملت لناس معينين
لان مفيش حد عنده جيش يقدر يهجم ٣ ايام براري
انا بالنسبالي مفضلش عندي جيش حتى استخدمت
الحزم التي تبعثت بالعيد
وكمان مش راضين تقولو متى تنتهي الفعاليه يعني ناس يجلها دعم جيوش وتفضل شغاله وناس خلصت جيش وتتفرج

اداره ظالمه 🤨

الإعجابات: AWS

SuperUser

طاقم الإدارة
سيتم ازالة المواد من البرارى وانهاء الفاعلية غدا الساعة 12 منتصف الليل بتوقيت مكة المكرمة

هاي الفعالية انعملت لكي لا يحصل احد على قطعة
هههههههههه
انت اكثر واحد في السيرفر مجمع

لازم يسحبوهن منك على هالتعليق

3s3tb

عضو عادى
المتطلبات صعبة جدا تحتاج لساعات متواصله من الهجوم على البراري وخسارة مئات الاف الجيوش للحصول على شعارات هذا غير المظلات والميدالية
للاسف خسرت جيوش كثيرة وانا حتى لم اكمل 15% من المتطلبات

SuperUser

طاقم الإدارة
المتطلبات صعبة جدا تحتاج لساعات متواصله من الهجوم على البراري وخسارة مئات الاف الجيوش للحصول على شعارات هذا غير المظلات والميدالية
للاسف خسرت جيوش كثيرة وانا حتى لم اكمل 15% من المتطلبات
فى ناس استفادت من الفاعلية وجمعت 3 قطع واكثر
الخطاء الوحيد فى الفاعلية انها ممتدة طوال اليوم
سيتم التعامل مع الفاعليات فى عدد ساعات معين فى اليوم
ولن تضيع المظلات سيكو هناك فعليات اخرى للمظلات
تحياتى

فى ناس استفادت من الفاعلية وجمعت 3 قطع واكثر
الخطاء الوحيد فى الفاعلية انها ممتدة طوال اليوم
سيتم التعامل مع الفاعليات فى عدد ساعات معين فى اليوم
ولن تضيع المظلات سيكو هناك فعليات اخرى للمظلات
تحياتى
الله يرضي عليك يسلم كلامك بلاش فعاليات ال24 ساعة ديه يعني بعد كدا تمثال ينزل 20 هجمة يفتح كل ساعتين مثلا بحيث يقل ضغط علينا ويكون المتطلبات تتيح للكل يجيب قطعتين علي اقل تقدير حتي يقدر الي ما يشحن يسد ضد الشحين فيشحنو اكثر واكثر وتستمر اللعبة لكن لو نزلت فعاليات جمع براري بالمنظر ده تاني والله الناس هتسيب اللعبة وهتقع اللعبة