مسابقة القيصر الاول /سيرفر الرعد

فارس

::إدارة اللعبة ::
بسم الله الرحمن الرحيم
الي جميع ابطال سيرفر الرعد
نقدم لكم هدية رتبة القيصر
عند وصول اللاعب الي رتبه ( قيصر )
الهديه عباره عن طقم ( جساره ) كامل كما هو موضع ب الجدول امامكم

شروط المسابقه :

1- يستطيع اللاعبين في سيرفر الرعد الحصول على الهديه بعد الوصول الى رتبة قيصر واكمال المتطلبات

2- سيتم ارسال الكأس الذهبي لجميع اللاعبين يكون موجود في الصندوق يستخدم في الحصول على الهديه

3- يجب على اللاعب بعد الوصول الى رتبة قيصر الحصول على ذابح الملوك عن طريق الهجوم على الساندرز
سيكون متاح في جميع الجولات

4- تستخدم المادتين في عملية تبادل الهديه والحصول على الصندوق الذهبي الذي يحتوى على طقم الجساره

5- بعد انتهاء المسابقه سيتم سحب جميع المواد من الصناديق ووحدات العالم

تنتهي المسابقه بتاريخ ١٥/١٢/٢٠٢١

بالتوفيق لجميع اللاعبين

التعديل الأخير:

Leona

عضو عادى
لا يوجد اي اهتمام من الادارة بلاعبين الجدد اسلوب الادراة بيخلي بس الي يبدا الاول هو الي يكمل علشان كداا السيرفر مش هيكون في غير 10 او 15 لاعب نفس المشاكل العديد من الاعبين اعتزلو لانهم بدات ومش عارفة تنافس الناس

مع كامل احترامي للادارة هو كدا كانها بتقول 7 بس يلعبو ويكملو الباقي لا
اتمني الادارة تعدل الحد الاقصي تخليه 15 او20 عالاقل او حتي تخليه مفتوح والكاس يبقي فاي حساب
هيكون حافز كويس للناس تترقي تستفيد بيه الاول وبالساندرز بالاساس وبالمعارك
اتمني اعادة النظر بالامر

فارس اتمنى الاقي اجابه منك !
انا دخلت السيرفر الجديد ((الرعد)) على امل الاقي بدايه حلوه وكويسه زي سيرفر القمه الامور كانت حلوه وكويسه
بس دلوقتي لقيت البدايه شبه مستحيله بفتح الصندوق ما لقيت غير حزمه 1 من الموارد 100الف ومش عاملين حاجه ولا مساعدين ومفيش حزم جيش ابتدي بيها اجمع حتى استغل الفاعليه الى شغاله
في سيرفر القمه كان في الصندوق صندوق بفتحه بيجي 5حزم موارد 350الف +5حزم جيش من كل نوع فين الحافز اني اكمل او العب ياريت تكون البدايه افضل من كده رجاء يا فارس ما تخلى الناس تكره اللعبه وتمل
بعرف ردك هتقولى احنا عاوزين فيه حماس ومش كل حاجه عاوزينها على الجاهز ردك المعتاد على الناس الى بتحكي مشاكل السيرفر

انا يا سيدي مش عاوز حاجه على الساهل بس متخليش المهمه شبه مستحيله كده !

خليها لاخر السنه افضل القصر والسور بياخدو يوم بحاله
والدراكو علشان القصر والترقيات كتير جدا والنسب قليله