هام جداً نسب المواد

elmomen

عضو فعال
بسم الله الرحمن الرحيم احييكم بتحية الاسلام السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اما بعد
دلوقتي فى سيرفر الهرم نسبة الرفاهيات تكاد تكون معدومة ونسبة الحصول على الشعارات من المعسكرات والجماعه الخ قليله جدا جدا انا هاجمت اكتر من 15 هجمة على الجماعه ولم احصل ولا على شعار اسد واحد ولا حتى على شعار اغريقي واحد كله خبز وكذلك الامر فى المعسكرات كده احنا علشان ننزل قطعه معدة لازم مش اقل من اسبوعين علشان ننزل النسبة قليلة جداً ارجوا من الادارة رفع هذه النسبة قليلاً

اتفق معاك تماما في موضوع الشعارات والرفاهيه اصبح الموضوع شبه مستحيل ولما تتكلم مع احد من الاداره يحكي لك انت تبي كل شئ بالساهل ياناس شوية عقل بس مش حابين نطفش من اولها زودو الحماس بالسيرفر وخلى اللاعبين تكمل

elmomen

عضو فعال
اتفق معاك تماما في موضوع الشعارات والرفاهيه اصبح الموضوع شبه مستحيل ولما تتكلم مع احد من الاداره يحكي لك انت تبي كل شئ بالساهل ياناس شوية عقل بس مش حابين نطفش من اولها زودو الحماس بالسيرفر وخلى اللاعبين تكمل
فعلا والله اخى الصعوبة مطلوبة طبعاً علشان تعطي متعة للعب لكن مش بالطريقة دى ان نسبة الحصول على الشعارات تكاد تكون صفر سواء معسكرات او هدن بالاضافة الى قلة نسبة الرقاهيات سواء عصابات او براري "بتكلم على الرفاهيات زى البخور والفرو الخ لكن النبيذ والصوف والصبغ والحرير سهل تجيبهم عصابات " اصبح الموضوع ثقيل جداً والناس جيشها بيضيع فى البراري وياريت ب فايدة

Lofy111

عضو عادى
نعم وانا اتفق معك أخي.. ولازم الإدارة تشوف حل للموضوع ضروري. . والا اللاعبين س يملوا ويتركوا اللعبه

متى تتم الاستجابة لاقتراحات ورغبات اللاعبين