هام جدا لجميع السيرفرات

دلوقتى فى مشكله بتواجهه كل لاعب فى قيصر الشرق الا وهى قله عدد القلائد السوداء ودى مشكله خطيرة لانها بتأثر جامد على تجميع الشعارات الخ والخ وخصوصا فى الفاعليات يعنى مثلا مسابقة مثل مسابقه معدات السلام متطلباتها زياده شويه
وطبعا هتحتاج تحرق فى المعسكرات علشان تجمع قد متقدر ومفيش مظلات بتيجى من مستويات اقل من م10 فطبعا هتخسر قلائد كتير طيب نروح للبديل العصابات علشان تقدر تهاجم العصابات لازم يكون معاك عدد محترم من الابواق وللاسف تبديل الابواق هنا مش زى القيصر زمان ارجوا التعديل هنا احنام بيجيلنا يوميا فى مهمه التبادل اليومي 1 بوق اخضاع نموذجى وعلشان ابدل بوق واحد لازم 2 بوق اخضاع نموذجى طيب ازاى استنى يومين علشان اجيب بوق :unsure::unsure::unsure::unsure::unsure:
يعنى حتى البديل فكره محتاجه ابواق كتير يعنى الصراحه انا شايف ان الفئه ال مبتشحنش مظلومه جدا فى الموضوع ده لان لو حد بيشحن سهل جدا عليه الموضوع ده وده هيعمل فجوه بين ال بيشحن وال مبيشحنش فأنا بقترح اقتراح محب للعبة وعاوزها تتطور
1- اننا ننزل القلادات السوداء فى التبادل مقابل بقا اى حاجه خرائط كنز وحزم وموارد مثلا او اى شئ مش هتغلبوا فى الموضوع ده
2- لاما تغيروا نظام الفاعليات تخلوا المستويات دى ال بتدي 5.10.15.20 الخ وده عارف ان ال هيرد هيقول ده هيخلى فى معدات كتير فى السيرفر
3- تغيروا متطلبات بوق الاخضاع باي شئ متوفر

يا اخوي انا نفسك مليت من موضوع القلادات انا كل ما جمع برجعو بقلو لعبه فيها اخطاء اكثر ما اتصورت بشكل كبير تبعونا والمشكله بنزلو عروض شحن كمان طورو لعبه عشان الواحد
لما بفكر يحط مصاري يعرف انو لعبه تستاهل مش هيك وربي كنت بفكر اشحن بس بعد تجربتي ليها اسبوع حرام احط شي عليها وخسارا

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

دلوقتى فى مشكله بتواجهه كل لاعب فى قيصر الشرق الا وهى قله عدد القلائد السوداء ودى مشكله خطيرة لانها بتأثر جامد على تجميع الشعارات الخ والخ وخصوصا فى الفاعليات يعنى مثلا مسابقة مثل مسابقه معدات السلام متطلباتها زياده شويه
اخي الكريم
انت تقصد اولا معدات الصمود الخاصه بسيرفر الجبابره
ولا اعلم ما هي المشكله في تجميع الشعارات
لو كنت تقصد العدد المتحصل عليه فذالك نسبه ثابته بجميع المعسكرات
كما ويمكنك الحصول على الشعارات اللازمه لتبادل المعدات من الفرق الاسيويه بالهجوم بهدنه
اما بخصوص قلة القلادات السوداء (كل لاعب يستطيع مبادلة 13 قلاده يوميا ) بالاضافه ان الجولات من 1ولغاية 10 تعود القلادات وزياده 1 قلاده في الجوله الاخيره

وايضا تستطيع الحصول عليها من المناورات من مستوا 1 ولغاية 10 وايضا الجوله 10 تعطي 3 و4 ميداليات بزياده مقدارها 3

وطبعا هتحتاج تحرق فى المعسكرات علشان تجمع قد متقدر ومفيش مظلات بتيجى من مستويات اقل من م10 فطبعا هتخسر قلائد كتير طيب نروح للبديل العصابات علشان تقدر تهاجم العصابات لازم يكون معاك عدد محترم من الابواق وللاسف تبديل الابواق هنا مش زى القيصر زمان ارجوا التعديل هنا احنام بيجيلنا يوميا فى مهمه التبادل اليومي 1 بوق اخضاع نموذجى وعلشان ابدل بوق واحد لازم 2 بوق اخضاع نموذجى طيب ازاى استنى يومين علشان اجيب بوق :unsure::unsure::unsure::unsure::unsure:

سيتم رفع الاقتراح للاداره بالغاء البوق النموذجي من متطلبات التبادل

هيعمل فجوه بين ال بيشحن وال مبيشحنش فأنا بقترح اقتراح محب للعبة وعاوزها تتطور
1- اننا ننزل القلادات السوداء فى التبادل مقابل بقا اى حاجه خرائط كنز وحزم وموارد مثلا او اى شئ مش هتغلبوا فى الموضوع ده
2- لاما تغيروا نظام الفاعليات تخلوا المستويات دى ال بتدي 5.10.15.20 الخ وده عارف ان ال هيرد هيقول ده هيخلى فى معدات كتير فى السيرفر
3- تغيروا متطلبات بوق الاخضاع باي شئ متوفر
في كل الالعاب الموجده دائما اللاعب الي يشحن يقصر مده كبيره بينه وبين اللاعب العادي لك لا يعمل فجوه وكل حسب مجهوده
سيتم رفع اقتراح وضع تبادل يومي للقلادات السوداء بمواد من الصندوق
وكل فعاليه لها نظامها وتم انزال 3 فعاليات كل وحده لها نظام مختلف عن السابقه

شكرا لك اخي على الاهتمام

مع امنياتي للجميع بالتوفيق