استغاثة سيرفر الرعد

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
السلام عليكم للاخوة اللاعبين والادارة جميعا
ملاحظ انو في سيرفر الرعد فيه مشكلة بتخلي اللاعبين بتزهق وتكره اللعبة
1-الدراكو فالكتيبة فاول اسبوعين نسبته كانت كل 10 هدن بيجيب 5 حاليا كل 10 بيجيب 2 و2 بالتبادل بقلايد صفرا
2-الاغريقي كان فالفرقة كل 10 هجمات بيجيب 2 او3 حاليا صار معدوم او1 من10
3-الاغريقي فالمعسكرات كانت كل 10 هجمات مثلا بيجلنا من 2 ل4 حاليا بنولع بال20 هجمة وبنبوس ايدنا لو طلع شعارين
4-الصوف للتبادل بمسابقة لنقاط التسليح قل كثير نسبته سواء عصابات او براري +70صوف يوميا بتحتاج600هجمة بنقعد بال4ساعات يوميا نولع براري صوف بس هل ده منطقي
5-الرفاهيات نظام السيرفر ساعات بتكون معدومة وساعات متوسطة وساعات عالية وده في ظلم لو انا فاتح الساعة الي هي قليلة وبهجم اخسر جيش عالفاضي؟
يعني زميلي حسام والله كان بيولع بال30 هجمة ومبيطلعلوش جواهر وبنفس الوقت انا مولع100 هجمة صوف وبيطلعلي 1 بالعافية ؟؟؟!!!

لماذا كل هذا التضييق عاللاعبين
انا هنا نيابة عن باقي اللاعبين بطالب
1-تعديل نسبة الدراكو علي الاقل يكون 35% مش شرط زي ما كان
2-الاغريقي لازم يرجع كما كان ببداية السيرفر لان معدات الاسد هي شئ وحيد الي يحمينا من غشومية البرارية لحد منظبط بوابات
3-الصوف للتبادل بنقاط الالهة اما ارجاع نسبته ورفعها او تقليل مطلبات لنقاط تسليح من35ل20
4-تعديل نظام الرفاهيات بسيرفر بحيث جعل النسب ثابتة بكل الاوقات وبنفس الوقت ماتكون نسب الثابتة مجحفة

اتمني الادارة تنصت لينا باذن واعية وكلنا ثقة انها هتاخذ القرار المناسب
شكرا

1-الدراكو فالكتيبة فاول اسبوعين نسبته كانت كل 10 هدن بيجيب 5 حاليا كل 10 بيجيب 2 و2 بالتبادل بقلايد صفرا
3-الاغريقي فالمعسكرات كانت كل 10 هجمات مثلا بيجلنا من 2 ل4 حاليا بنولع بال20 هجمة وبنبوس ايدنا لو طلع شعارين
4-الصوف للتبادل بمسابقة لنقاط التسليح قل كثير نسبته سواء عصابات او براري +70صوف يوميا بتحتاج600هجمة بنقعد بال4ساعات يوميا نولع براري صوف بس هل ده منطقي
5-الرفاهيات نظام السيرفر ساعات بتكون معدومة وساعات متوسطة وساعات عالية وده في ظلم لو انا فاتح الساعة الي هي قليلة وبهجم اخسر جيش عالفاضي؟
يعني زميلي حسام والله كان بيولع بال30 هجمة ومبيطلعلوش جواهر وبنفس الوقت انا مولع100 هجمة صوف وبيطلعلي 1 بالعافية ؟؟؟!!!

2-الاغريقي لازم يرجع كما كان ببداية السيرفر لان معدات الاسد هي شئ وحيد الي يحمينا من غشومية البرارية لحد منظبط بوابات
3-الصوف للتبادل بنقاط الالهة اما ارجاع نسبته ورفعها او تقليل مطلبات لنقاط تسليح من35ل20
4-تعديل نظام الرفاهيات بسيرفر بحيث جعل النسب ثابتة بكل الاوقات وبنفس الوقت ماتكون نسب الثابتة مجحفة

شكرا
اتمنى الاستجابة من الادارة لمساعدة اللاعبين على التطور وزيادة المتعه

شكرا
الغو الفعالية رجعو النسب اعتيادية

كتبت موضوع ونزلت الهجمات ولا من مجيب

http://forum.elkaisar.com/index.php?threads/النسب-بلبراري-0.3741/

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
فعلا السيؤفؤ لسه بادي والنسب بالبراري ضعيقه جدا ولا يتحمل حساب في السيرفر متطلبات الفعاليه كامله ليوم واحد علي مااظن الرجاء النظر في الامر ليكون عادلا واعطاء الفرصه المناسبه للجميع ل الاستفاده من الفعاليه وشكرا جزيلا لكم

فارس

::إدارة اللعبة ::
نسب الرافهيات ثابته لم تتغير ولكن الامر من ضغط اللاعبين على البراري للحصول على الرفهيات والمواد من وحدات العالم
تم انزال تبادل خاص في التبادل لزيادة الحماس والتحدي لبعض المواد

نسب الرافهيات ثابته لم تتغير ولكن الامر من ضغط اللاعبين على البراري للحصول على الرفهيات والمواد من وحدات العالم
تم انزال تبادل خاص في التبادل لزيادة الحماس والتحدي لبعض المواد
السلام عليكم
استاذ فارس في مقترح الايام الجاية غير مكان الصوف بخور كدة تكون سهلت العملية على الناس اكثر وتصير اكثر متعا وتسلية

السلام عليكم
استاذ فارس في مقترح الايام الجاية غير مكان الصوف بخور كدة تكون سهلت العملية على الناس اكثر وتصير اكثر متعا وتسلية
اتفق هنا مع اخي كرار ممكن نقلل مطلبات صوف ونخليها 20صوف و20بخور مثلا او نخلي تبادل بخور بس للتسهيل

طيب السلام عليكم اولا
ثانيا ارجو من الاداره اعاده تبادل المعدات او قفل حسابي سيرفر الرعد الاسم HOos لانى لم استطع التبادل بسبب سوء الاداره وليس بسبب اهمال منى
لان في نفس يوم التبادل توقفت اللعبه صباحا فاما ان تكونو اداره نزيهه وتعيدو ليه التبادل الذى تعبت فى التجميع له بسبب قله النسب
او تغلقو حسابي HOos سيرفر الرعد المركز السادس لانه هكذا لن يشرفني ان العب تحت اداره تظلمني
ملحوظه انا ولعت + 40 هدنه ولم احصل حتى على 1 دراكو
فاما ان تعيدو لي حقي ف التبادل او انا اسامح في حقى ف الحساب اغلقوه لانى لن اصمت حتى اما ان احصل على معداتى او يغلق حسابي واذهب انا واصدقائي لاداره تحترم عقولنا
اكرر حسابي
الاسم HOos
سيرفر الرعد
المركز السادس

فارس

::إدارة اللعبة ::
طيب السلام عليكم اولا
ثانيا ارجو من الاداره اعاده تبادل المعدات او قفل حسابي سيرفر الرعد الاسم HOos لانى لم استطع التبادل بسبب سوء الاداره وليس بسبب اهمال منى
لان في نفس يوم التبادل توقفت اللعبه صباحا فاما ان تكونو اداره نزيهه وتعيدو ليه التبادل الذى تعبت فى التجميع له بسبب قله النسب
او تغلقو حسابي HOos سيرفر الرعد المركز السادس لانه هكذا لن يشرفني ان العب تحت اداره تظلمني
ملحوظه انا ولعت + 40 هدنه ولم احصل حتى على 1 دراكو
فاما ان تعيدو لي حقي ف التبادل او انا اسامح في حقى ف الحساب اغلقوه لانى لن اصمت حتى اما ان احصل على معداتى او يغلق حسابي واذهب انا واصدقائي لاداره تحترم عقولنا
اكرر حسابي
الاسم HOos
سيرفر الرعد
المركز السادس
التبادل اسمتر مدة 14 ساعه ولا يوجد مشكله في السيرفر كما تدعي
سيتم اقفال حساب اللاعب بناء على طلبه
تم الرفع للدعم الفني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.