بشري ساره لأهالي ( مصر )

يا غالى اولا اشكرك على التواصل مع اللاعبيين والرد السريع عليهم ولكن عندى بعض الملاحظات لو تسمح لى
اولا لو انا لاعب كويتى كما ذكرت واريد اشحن عرض ال 100 دولار ما راح ادفع 100 دينار كويتى بل ادفع 30 دينار كويتى حسب سعر الصرف الديتار مقابل الدينا الكويتى يساوى 0.30
ثانيا لو انا لاعب سعودى واريد اشحن غرض ال 100 ريال سعودى ما راح ادفع 100 ريال سعودى بل راح ادفع 300 ريال سعوى حسب سعر الصرفلان الريال السعودى مقابل الريال الدولار يساوى 3 ريال
اما انا لو من ام الدينا مصر واريد اشحن ال 100 دولار راح ادفع 1600 جنيه مصرى لان الدولار يساوى 16.23 جنيه مصرى حسب سعر الصرف

ارجو ان تتقبل مرورى واسف للاطاله
كلام سليم اذا المستفيد هم اهل الكويت هههههه
بهزر طبعا
الاخ مصطفي رد وقال اقتراح حلو وننتظر منه تنفيذه يمكن يكون فيه الخير

تحياتي للجميع

برجاء مناقشة الامر وطرحة للتصويت المباشر
لايجاد حلول وسط ترضى الجميع لاعبين وادارة
من حق الادارة التحفظ على بعض التقاط
ومن حق اللاعبين ايجاد ما يناسبهم لتستمر اللعبة
تقبلوا تحياتى

الإعجابات: Mn_mm
برجاء مناقشة الامر وطرحة للتصويت المباشر
لايجاد حلول وسط ترضى الجميع لاعبين وادارة
من حق الادارة التحفظ على بعض التقاط
ومن حق اللاعبين ايجاد ما يناسبهم لتستمر اللعبة
تقبلوا تحياتى
رأيك مهم طبعا
انا معاك وبايدك قلبا وقالباً ♥
مشكور علي مرورك

ههههههههههههههههههههههههههه نكة الموسم ايه الاقتراح ده انا لو اداري احظرك انت جاى تخربها بالله عليك حل عنا خلينا نعرف نلعب مفروض ده حظر اثارة البلبله ويحطو قانون حظر للهبيده

ههههههههههههههههههههههههههه نكة الموسم ايه الاقتراح ده انا لو اداري احظرك انت جاى تخربها بالله عليك حل عنا خلينا نعرف نلعب مفروض ده حظر اثارة البلبله ويحطو قانون حظر للهبيده
انت بتقول ايه ! ههههه
شكرا لرأيك ومع احترامي لك بس ياريت يكون في ادب في الحوار شكرا مره تانيه

انت بتقول ايه ! ههههه
شكرا لرأيك ومع احترامي لك بس ياريت يكون في ادب في الحوار شكرا مره تانيه

وفين الغلط في كلامي اصلا مع احترامي ليك ده كلام اطفاال قال بالجنيه المصري قال هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هو ك اقتراح فا انت خانك التعبيير ...اللى فهمتو من كلامك انو انت عاوزها تبقي مصري عشان تقدر تشتري
ولكن هي المشكلة مش هنا المشكلة هتلاقيها ان الاسعار نفسها اللى غالية بمعني
لو كيلو اللحمة ب 100 جنية مينفعش تقول للحكومة قبضوني بالدولار عشان تحل المشكلة الفكرة هنا ف القيمة
هوانا مش لاقي اى تسعيرة شحن حتى الان بس الفكرة اللى ف دماغك عشان تتطبق تبقي بطريقتين
1-تطالب بتخفيض سعر عرض الشحن
2-تطالب بعروض شحن فيها هدايا اكتر
3- ودا مش هعتبرو حل ويا رب ما اتحظرش اني بكتبو بس انا مش قاصد بيه الادارة عامتا بس لما الحاجة بتغلي ف مصر بنقاطعها عشان ترخص .... ودا مش هيكون حل للاسف
لانك لو قاطعت ..طب ما انت كدا كدا مش بتشحن مش هتفرق انك مش بتشحن ومؤيد او مش بتشحن ومقاطع... هيكون تحريض هههههههههه
بس ف كل الاحوار فعلا لازم الادارة تهتم بالسعر مقابل القيمة كمان يعني ف القيصر عرض يديلك مصفح حربي بنفس سعر عرض يديلك خوذة ضوئي
معاكم ف نقطة ان المصفح ف بداية اللعبة ليه قيمة والخوذة ليها قيمة ف وقت تانى بس مينفعش يبقو بنفس السعر
--------------------
تقبل مروري
مع فائق احترامي
اخوكم :
أحمد

تحياتي؛؛

صعبة شوية اقتراح بيخدم مصالح و بيضر بمصالح اخرى