بوابات الآلهة و النقاط الإضافية

إلغاء بوابات الآلهة أو النقاط الإضافية

• مجموع المصوتين
    14
  • الاستطلاع مغلق .

السلام عليكم

في تصويت على بوابات الآلهة
١-إلغاء النقاط الإضافية الي بياخدها اللاعب حسب رتبته في كل بوابة
٢-إلغاء البوابات بشكل نهائي

التصويت دا للمسابقة الحالية
وممكن لكل لاعب يعطي رأيه في المسابقات القادمة

السلام عليكم

في تصويت على بوابات الآلهة
١-إلغاء النقاط الإضافية الي بياخدها اللاعب حسب رتبته في كل بوابة
٢-إلغاء البوابات بشكل نهائي

التصويت دا للمسابقة الحالية
وممكن لكل لاعب يعطي رأيه في المسابقات القادمة
اخي العزيز

لما تنزل استفتاء نزله قبل الحدث

المسابقه في نهايتها وانتها منها جولاتان

ولايجوز ولا يمكن تعديل اي شي بعد بداء الجوله الاولى

وكما وانت غير موجود ضمن قرعة اللاعبين المتنافسين

للجوله الثانيه

لوضع استفتاء على تعديل اي شي ضمن المسابقه

لذالك ارجو اغلاق الموضوع لعدم الاهميه

انا شايف الغاء النقاط الاضافية هيعمل توازن شوية واكيد هيدي فرصة ولو بسيطة للي مجبش نقاط بالذهب الهدايا انو بتوازنو ويزيد الحماس بتمني تتطبق فالجولات الجاية والمسابقات القادمة

اخي العزيز

للجوله الثانيه

نعم الاستفتاء ملوش لازمه وكلام ابو لجين مزبوط كون المسابقه ماشيا لها جولتين وميصحش يتعمل اي تعديل

Makki50

عضو جديد
انا في نظري نقاط الالهه عموما مش عدل حاليا ... ليه ناس تفتحها بس 10 ذهب فقط وبي ذهب مجاني وناس لا ياريت يتم النظر في نقاط الالهه وبعد معرفه قوتها واجب يتم النظر

اخي العزيز

للجوله الثانيه

اخي هو منزله بصفته عضو من الادارة وهذا لاجل اخذ رايي اللاعبين مو بيقصد كمان المسابقة ديه بس ده في كل المسابقات القادمة عشان ظلم 7 او 8 حسابات بس بالسيرفر تتنافس والباقي مزارع لازم يكون فيه تكافؤ

وقلنا قبل المسابقة فعل اول بوابتين بس ميد قال لكن بردو متمش وبعدين المسابقة ديه تتعدل او لا ده قرار الادارة بعد موافقة الكل

اخي العزيز

للجوله الثانيه

اولا راموس لما تجي تحكي تكلم مزبوط
وتاني شئ انا نزلت الإستفتاء كعضو في إدارة اللعب وليس كلاعب. شو دخل الإستفتاء بكوني لاعب تم إقصائه؟
ثالت شئ الإستفتاء شامل لجميع المسابقات

رابعا انا نسيت أضيف اختيار ثالت
بيتم إضافته الآن

اخي هو منزله بصفته عضو من الادارة وهذا لاجل اخذ رايي اللاعبين مو بيقصد كمان المسابقة ديه بس ده في كل المسابقات القادمة عشان ظلم 7 او 8 حسابات بس بالسيرفر تتنافس والباقي مزارع لازم يكون فيه تكافؤ
اخي العزيز

هو استفتاء للمسابقه الحاليه كما قال

( التصويت دا للمسابقة الحالية )

اولا راموس لما تجي تحكي تكلم مزبوط
وتاني شئ انا نزلت الإستفتاء كعضو في إدارة اللعب وليس كلاعب. شو دخل الإستفتاء بكوني لاعب تم إقصائه؟
ثالت شئ الإستفتاء شامل لجميع المسابقات

رابعا انا نسيت أضيف اختيار ثالت
بيتم إضافته الآن

اخي انا كلامي موزون ومظبوط

ولم اسيى في اي جمله

اما بالنسبه لصفتك من الاداره فلا اعتقد انك في مكان يمنحك صلاحيات التحكم بامور مسابقات جاريه

ومن طريقة سياق كلامك تتحدث كلاعب وليس ممثل للاداره

ارجو ان تسامحني لو كان في كلامي اي غلط او اساءه

اخي انا كلامي موزون ومظبوط

ولم اسيى في اي جمله

اما بالنسبه لصفتك من الاداره فلا اعتقد انك في مكان يمنحك صلاحيات التحكم بامور مسابقات جاريه

ومن طريقة سياق كلامك تتحدث كلاعب وليس ممثل للاداره

ارجو ان تسامحني لو كان في كلامي اي غلط او اساءه
قبل نزول الإستفتاء تم التأكيد عليه من قبل الإداره
بالنسبة لسياق كلامي انا نزلت الإستفتاء بشكل عام
بس كان في بعض الهفوات وتم تصحيحها

Ammar

عضو خبير
بالنسبة للمسابقة الحالية المفروض كل شي يكون محدد قبل ما تبدأ المسابقة مش لما تقرب تخلص
ممكن في المسابقات القادمة الغاء نقاط البوابات لفتح مجال المنافسة
واذا حبيتو تكون المنافسة اكبر المروض عدد الفيلق كمان يكون ليه حد اعلى وادنى
وكمان ممكن تكون اكثر من فئة حسب الرتبة او التصنيف
والجوائز كمان اقل من عادية لازم يكون في تراجع وميداليات وحزم جيش بكل جولة للفائز والخاسر
تحياتي

انا شايف انو يتم تعطيل العمل بالنقاط الاضافيه لانها بمثابه طقم رهيب زي ظلام او مقدس ضد جساره ومعي تقارير جربتها من حسابين فاتحين ال4 بوابات مش هقولك واحد فاتح ال4 وواحد مش فاتح الفرق شاسع شاسع شاسع بينهم بسبب النقاط الاضافيه يعني في ناس بتاخد 750 نقطه اضافيه حيويه دي مع المشاه فرق رهيببببب ونفس الكلام 200 انجراح انتو متخيلين الفرق ؟

انا مش عاوز اظلم حد بس انا عاوز التعطيل بعمل البوابات لفتره شهرين يكون الكل استاواو شويه بالبوابات او ابعت بقا تعويض بوابات للناس الي مخدتش دهب زمان واشترت الحزمه ب10 وانتا قولت هتعوضهم ومحصلش
او نزل فاعليه ضروري بالايام دي لنقاط الاله
او وقف العمل بالنقاط الاضافيه يا نهائي يا بشكل مؤقت ميقلش عن 3 شهور
لانو بالمنظر دا مش هينفع اطور انا كل مجمع 200 نقطه اغير بيهم النقاط بتقل مش بتزيد حاجه ممله اوي وقولتو هتنزلو مسابقات فيها نقاط الاله انتا كدا بتهزر منزل مسابقه المركز الاول والتاني هياخدو نقاط الاله الي هيا اساسا المسابقه محسومه للبوابات مش لشخص الي بوابتو اعلي هيشيل الليله فانتا يعني زي مهما استفادو بخلل زمان بيتعوضو بنقاط برضو بتزود البله طين
اخيرا في ناس مش عاوزه الكلام دا لانو زمان كان يقدرو ينقلو دهب من مزارعهم لحسابتهم الاصليه ودي معروفه من غير لف ودوران كنت اقدر انقل دهب مزارعي لحسابي وكان خلل لفتره وناس كتير استفادت وهما لاي قالوها بلسانهم بس مش هينفع ننزل سكرينات ولا شئ يعني عيب بقا يبقا في خلل بوظت التوازن بالسيرفر حلو لانو كدا مش هينفع
هديك مثل وانا ميهمنيش والله انا اسمي بالعبه Midnight حرفيا انا مزرعه وبقولهالك بكل امانه مزرعه لاي حد بوابتو فوق ال270 بياخد 150 نقطه انجراح ولا 200 و 750 نقطه حيويه وكذالك بباقي البوابات هجوم ودفاع
يعني حرام ابقا فاتح العبه 24 ساعه وعامل مجهود وبجمع ايه وبنزل اي وشغال شغل حلو وبرضو ابقا مزرعه تقولي مزرعه ليه اقولك علشان بوابه قبل ما تنزل كنت المفروض تعرف لما تنزل هتنزل بنظام عامل ازاي دهب يبقا الكل معاه دهب الحزمه ب10 تفضل ب10 مش بعد ما الناس اشترت ب10 تخليها ب80
في لعب بالموضوع لو البوابات فضلت كدا انتا هتخرب العبه حرفيا البوابات نظامها قوي والفرق فيها بيبقا واضح بالتقارير ولو عاوز تقرير بيني وبين الاخ امبراطور معايا نفس المعده نفس الدرسات نفس كل شئ والفرق رهيب بسبب البوابه

انا قولت الي عندي لانو بالمنظر دا انا كمروان كلاعب مليش دعوه بغيري مش هفضل اعمل مجهود وافضل مزرعه انا مرضهاش علي نفسي لو انا مش بجتهد اقولك عادي لكل مجتهد نصيب لاكن اجبهالك من الاخر انا اكتر واحد والله بيفتح بالعه ومع ذالك بلح

لازم حل لازم حل للبوابات وضروري جدا

ملحوظه المسابقه ملهاش دخل علشان الي هيخش يقول مسابقه انا مش بتكلم ولا الشباب بيتكلمو عالمسابقه كدا كدا الجوايز مش تمام متفرقش معانا انا بتكلم لعي بعد كدا وياريت لو اتعطلت تتعطل بشكل مستمر مش علي مسابقات بس لانو نفس المشكله لو حلفين اتخانقو وعملو حرب مهوا نفس الفكره البوابه هتفرق بشكل رهيب دا الي فاتح 4 بوابات ومش معليهم مزرعه لل نقاطو فوق ال270 تخيل لاي مش عارف يفتح

الكلام دا فالجون ولازم يدرس هوا طويل بس لازم الاداره تقرأو ومش عاوز مببررات لخطأ ا حصل خطأ يبقا نعترف بيه فالبوابات ومدرس كويس قبل مينزل ناس استفادت وناس بطيخ انا مش عاوز حد يقولي تقدر تفوز بوهمي وهمي ايه دا لو حاطط جيشو بخانه وانا حاطط بال6 خانات هيفوز بسبب البوابه ادرسو الموضوع وعاوزين رد فعلي بعد اذنكم
شكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا

انا شايف انو يتم تعطيل العمل بالنقاط الاضافيه لانها بمثابه طقم رهيب زي ظلام او مقدس ضد جساره ومعي تقارير جربتها من حسابين فاتحين ال4 بوابات مش هقولك واحد فاتح ال4 وواحد مش فاتح الفرق شاسع شاسع شاسع بينهم بسبب النقاط الاضافيه يعني في ناس بتاخد 750 نقطه اضافيه حيويه دي مع المشاه فرق رهيببببب ونفس الكلام 200 انجراح انتو متخيلين الفرق ؟

انا مش عاوز اظلم حد بس انا عاوز التعطيل بعمل البوابات لفتره شهرين يكون الكل استاواو شويه بالبوابات او ابعت بقا تعويض بوابات للناس الي مخدتش دهب زمان واشترت الحزمه ب10 وانتا قولت هتعوضهم ومحصلش
او نزل فاعليه ضروري بالايام دي لنقاط الاله
او وقف العمل بالنقاط الاضافيه يا نهائي يا بشكل مؤقت ميقلش عن 3 شهور
لانو بالمنظر دا مش هينفع اطور انا كل مجمع 200 نقطه اغير بيهم النقاط بتقل مش بتزيد حاجه ممله اوي وقولتو هتنزلو مسابقات فيها نقاط الاله انتا كدا بتهزر منزل مسابقه المركز الاول والتاني هياخدو نقاط الاله الي هيا اساسا المسابقه محسومه للبوابات مش لشخص الي بوابتو اعلي هيشيل الليله فانتا يعني زي مهما استفادو بخلل زمان بيتعوضو بنقاط برضو بتزود البله طين
اخيرا في ناس مش عاوزه الكلام دا لانو زمان كان يقدرو ينقلو دهب من مزارعهم لحسابتهم الاصليه ودي معروفه من غير لف ودوران كنت اقدر انقل دهب مزارعي لحسابي وكان خلل لفتره وناس كتير استفادت وهما لاي قالوها بلسانهم بس مش هينفع ننزل سكرينات ولا شئ يعني عيب بقا يبقا في خلل بوظت التوازن بالسيرفر حلو لانو كدا مش هينفع
هديك مثل وانا ميهمنيش والله انا اسمي بالعبه Midnight حرفيا انا مزرعه وبقولهالك بكل امانه مزرعه لاي حد بوابتو فوق ال270 بياخد 150 نقطه انجراح ولا 200 و 750 نقطه حيويه وكذالك بباقي البوابات هجوم ودفاع
يعني حرام ابقا فاتح العبه 24 ساعه وعامل مجهود وبجمع ايه وبنزل اي وشغال شغل حلو وبرضو ابقا مزرعه تقولي مزرعه ليه اقولك علشان بوابه قبل ما تنزل كنت المفروض تعرف لما تنزل هتنزل بنظام عامل ازاي دهب يبقا الكل معاه دهب الحزمه ب10 تفضل ب10 مش بعد ما الناس اشترت ب10 تخليها ب80
في لعب بالموضوع لو البوابات فضلت كدا انتا هتخرب العبه حرفيا البوابات نظامها قوي والفرق فيها بيبقا واضح بالتقارير ولو عاوز تقرير بيني وبين الاخ امبراطور معايا نفس المعده نفس الدرسات نفس كل شئ والفرق رهيب بسبب البوابه

انا قولت الي عندي لانو بالمنظر دا انا كمروان كلاعب مليش دعوه بغيري مش هفضل اعمل مجهود وافضل مزرعه انا مرضهاش علي نفسي لو انا مش بجتهد اقولك عادي لكل مجتهد نصيب لاكن اجبهالك من الاخر انا اكتر واحد والله بيفتح بالعه ومع ذالك بلح

لازم حل لازم حل للبوابات وضروري جدا

ملحوظه المسابقه ملهاش دخل علشان الي هيخش يقول مسابقه انا مش بتكلم ولا الشباب بيتكلمو عالمسابقه كدا كدا الجوايز مش تمام متفرقش معانا انا بتكلم لعي بعد كدا وياريت لو اتعطلت تتعطل بشكل مستمر مش علي مسابقات بس لانو نفس المشكله لو حلفين اتخانقو وعملو حرب مهوا نفس الفكره البوابه هتفرق بشكل رهيب دا الي فاتح 4 بوابات ومش معليهم مزرعه لل نقاطو فوق ال270 تخيل لاي مش عارف يفتح

الكلام دا فالجون ولازم يدرس هوا طويل بس لازم الاداره تقرأو ومش عاوز مببررات لخطأ ا حصل خطأ يبقا نعترف بيه فالبوابات ومدرس كويس قبل مينزل ناس استفادت وناس بطيخ انا مش عاوز حد يقولي تقدر تفوز بوهمي وهمي ايه دا لو حاطط جيشو بخانه وانا حاطط بال6 خانات هيفوز بسبب البوابه ادرسو الموضوع وعاوزين رد فعلي بعد اذنكم
شكــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرا
اخي Midnight

لو انه الموضوع موضوع بوابات كان انا ما قدرت افوز على اخي T.N.T

ولا قدر ابراهيم رقيب د7 يوفوز على AHMAD
الامور لا تحسب فرق بوابات ودراسات

الامر يحتاج تناسق وحساب من اجل الفوز

انا اضم صوتي لكم جميعا ما تخترونه من شروط للمسابقات

ولكن ان لا يتم تعديل اي شي بعد بداية اول جوله

اخي Midnight

لو انه الموضوع موضوع بوابات كان انا ما قدرت افوز على اخي T.N.T

ولا قدر ابراهيم رقيب د7 يوفوز على AHMAD
الامور لا تحسب فرق بوابات ودراسات

الامر يحتاج تناسق وحساب من اجل الفوز

انا اضم صوتي لكم جميعا ما تخترونه من شروط للمسابقات

ولكن ان لا يتم تعديل اي شي بعد بداية اول جوله

تعال فالعبه هبعتلك تقرير لامبراطور وليا بنفس كل حاجه الفرق الوحيد الي بالدرسات هوا القياده ومستويين مشاه فقط بطلو مليون مشاه بشيلو منو 400 الف النقاط هيا هيا و والدرسات هيا هيا والمعدات هيا هيا يبقا الفرق فين ؟؟ وعملتها من حسابات تاني بالحلف اقل شويه مني مستوي بس مش كبير برضو فرق بوابات
دي حته البوابات تاني يا ابو لجين انتا بواباتك حلوه فوق ال270 وفي عندك 283 يعني زي نقاط الاله بتاعت تي ان تي لازم تفوز ثانيا التشكيل عمل فرق تي ان تي مكنش يعرف انو في بطل تكتل مش هنخش فقصه مين اقوا وكدا انتو الاتنين كفو والبوابات عندكو زي بعض

احمد هوا يصورلك درساتو مش هتكلم والراجل اهوه بيظبطها وهتشوفو بالمسابقات الجايه وحش

انا مش ضدك يبو لجين بس ليه مش عاوز تلغي النقاط الاضافيه ؟؟ مهوا يا انتا مستفيد بيها ومش عاوز غيرك يستفيد ودا مش ابو لجين الي اعرفو

يا اما في سبب تاني قولو احنا اخوات عادي

ليش ماطلبت تصويت اول المسابقه لما كانت معركتي ضدك؟ ولا كان عاجبك ؟ الان بدك تغير بالمسابقه وانت اصلا طلعت منها مابطلعلك ولابحقلك تعطي راي حتى بمسابقه منتهيه بالنسبه الك ... عشان تكون كادر رقابي لازم تكون حيادي للمصلحه العامه لانجاح اللعبه ماتشتغل لصالح لاعبين من حلفك مقابل 9 من خصمك ... واذا ميدنايت بده المسابقه بنعطيه اياها هديه بالوهمي بس مش بالتلاعب

يخونا يخونا التصويت مش للمسابقه افهمو الموضوع دا عمتا انا بقول اهوه للاداره محدش يغير حاجه قبل ما المسابقه تخلص ارتحتو كدا احنا بنتكلم عمتا عمتاااااااااااااااااا
ثانيا يا ابراهيم تديتني مسابقه ايه انا لو بوابتي فل زيي الناس قسما بالله انتزعها من اطخن طخين ومش بقلل من حد كلكو يا ابرا و كفو وعلي راسي بس مقبلش حد يقولي خد مسابقه وهمي
لو في فرق قوي يبقا بسبب الاداره مش تقصير مني وربي يشهد

تعال فالعبه هبعتلك تقرير لامبراطور وليا بنفس كل حاجه الفرق الوحيد الي بالدرسات هوا القياده ومستويين مشاه فقط بطلو مليون مشاه بشيلو منو 400 الف النقاط هيا هيا و والدرسات هيا هيا والمعدات هيا هيا يبقا الفرق فين ؟؟ وعملتها من حسابات تاني بالحلف اقل شويه مني مستوي بس مش كبير برضو فرق بوابات
دي حته البوابات تاني يا ابو لجين انتا بواباتك حلوه فوق ال270 وفي عندك 283 يعني زي نقاط الاله بتاعت تي ان تي لازم تفوز ثانيا التشكيل عمل فرق تي ان تي مكنش يعرف انو في بطل تكتل مش هنخش فقصه مين اقوا وكدا انتو الاتنين كفو والبوابات عندكو زي بعض

احمد هوا يصورلك درساتو مش هتكلم والراجل اهوه بيظبطها وهتشوفو بالمسابقات الجايه وحش

انا مش ضدك يبو لجين بس ليه مش عاوز تلغي النقاط الاضافيه ؟؟ مهوا يا انتا مستفيد بيها ومش عاوز غيرك يستفيد ودا مش ابو لجين الي اعرفو

يا اما في سبب تاني قولو احنا اخوات عادي

اخي Midnight

انا لست ضد الغاء نقاط البوابه من المسابقات

وانت تعرفني جيد ابحث عن مصلحة الجميع

بالنسبه لازلة النقاط يجب ان يتم من البدايه من اجل تكافئ الفرص للجميع

هناك لاعبين اكفاء لم يشاركو او خسرو معاركهم بسبب البوابات

لو تمت ازالتها من البدايه لشوفنا معارك ومنافسات اكثر واقوى

كما اسلفت انا لست ضد ازالتها ولكن ضد ان يتم تعديل اي مسابقه

بعد ان اقبلت على الانتهاء التعديل والقوانين يجب ان تكون موجوده وقت انزال اي مسابقه

وليس بعد بدايتها