جدول الفعاليات والمسابقات لسيرفر الليث + القمه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
ặłěŋßřặțŏř.jpg فين فعاليه الصناديق المعدات التى وعدتم بيها كل شهر والتى خسرنا من اجلها المثئات من القلادات السوداء للتجمع والاستعداد لجمع صناديق الزهبيه والفضيه والنحاسيه والتى تحتوي على معدات قطعه تحياتى لكم دمتم بخير وصحه وعافيه وسنه سعيده على الجميع ان شاء الله

Leona

عضو عادى
هو فين الجدول اتمني الجدول ينزل بالتفاصيل زي الجدول الي فات لكن داا مش جدول واتمني تقدر منصب المراقب العام وتتابع مشكلات الاعبين

Leona

عضو عادى
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مشاهدة المرفق 2213
هو مش انت المفروض بتمثل الاداره والدعم الفني ومين المسؤول عن الفاعليات وليه كل التاخير داا في ادارج الفاعليات وفين فاعليه صندوق المعدات والتبادل والنسب الي المفروض تتغير حسب ما وعدت الاداره

هو فين الجدول اتمني الجدول ينزل بالتفاصيل زي الجدول الي فات لكن داا مش جدول واتمني تقدر منصب المراقب العام وتتابع مشكلات الاعبين
ومين قالك اني اداره او مسؤول عن المسابقات اي حاجه يمكنك التواصل مع الاداره االي انته وغيرك مش فاهمه انا نقطة وصل بينكم وبين الاداره واتمنى التحدث بشكل افضل

هو مش انت المفروض بتمثل الاداره والدعم الفني ومين المسؤول عن الفاعليات وليه كل التاخير داا في ادارج الفاعليات وفين فاعليه صندوق المعدات والتبادل والنسب الي المفروض تتغير حسب ما وعدت الاداره
انا نقطة وصل بين اللاعبين والاداره وانا مالي ومال الدعم الفني كل واحد وليه شغل خاص بيه

معاك حق وللافضل موش للاسوء الجدول ليس بالجيد بالمقارنه بالجدول السابق بالاضاقه اننا طول الشهر نجمع من المعسكرات شعارات بئنتظار في نهايته نبدل قطعه او اتنين على سبيل خساره فوق 1000 قلاده سوداء على جميع المعسكرات الى قلت فيها جدا نسبه حصول الشعارات ặłěŋßřặțŏř.jpg

ومين قالك اني اداره او مسؤول عن المسابقات اي حاجه يمكنك التواصل مع الاداره االي انته وغيرك مش فاهمه انا نقطة وصل بينكم وبين الاداره واتمنى التحدث بشكل افضل
يبقا مكنتش تنزل الجدول غير والبيانات كلها معاك من الاداره لتجنب اسئلة الاعبين

الإعجابات: Leona
يبقا مكنتش تنزل الجدول غير والبيانات كلها معاك من الاداره لتجنب اسئلة الاعبين
سبب انزال الجدول لمعرفة اللاعب تاريخ الفعاليات والمسابقات والادارة تقوم بالالتزام في الوقت وتحديد ماهو مناسب للسيرفرات

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.