مشكله مسابقه ملوك الهرم

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
السلام عليكم
انا الاعب : هيكتور
سيرفر : الهرم
الرتبه : قيصر
تصنيف : 3

ارجو من الاداره النظر فى االموضوع بجديه والمشكله هى ان جوايز الجوله الاولى لم تصل الينا حتى الان بالرغم من انتهاء الجوله
من تاريخ 3/11/2021 ولحد الان داخلين فى 10 ايام بعد انتهاء الجوله ولا جوايز وصلت لينا ولا الجوله التانيه نزلت ليه كل التاخير ده
الموضوع مش مستاهل كل الوقت ده بجد وكمان ولا فى اى فاعليه ولا اى حاجه جديده والسيرفر شبه ميت ياريت نشوف اى تغير
لاننا كلنا ملينا وزهقنا بجد والناس مبقتش بتفتح من كثره الاهمال بالسيرفر
وشكرا

ان تكون فردا فى جماعه الاسود خيرا لك من ان تكون قائدا للنعام

وكمان جوائز الجولة بالنسبة للنخبة لم تصل ولم يتم انزال الجولة القادمة والوضع صار مُمِلْ كثير صراحة روتين على روتين زهقنا وكمان هيا مسابقة تم اعادتها للمرة الثانية تواليا بالنسبة لسيرفر النخبة يعني سياسة تُبَعْ لسيرفر النخبة الي صار فاضي من اللاعبين وهذا راجع لقلة الإهتمام بالسيرفر والتوجه للسيرفر الحديث وهذا ينطبق على سيرفر الهرم الي رح يصيرلو مثل ما صار معنا بسيرفر النخبة تهميش ووووو وينصب كل اهتمام الادارة لسيرفر الرعد والشحن اهم نقطة بالنسبة إلهم تشحن انت فوق راسهم ما تشحن انت ولا حاجة مع ان لو يبقى الشحين والباقي يتخلى عن اللعبة كمان الشحين يزهق من الملل ويسيب اللعبة وانا قلتها لما كنت في الكادر ان اللاعبين هم اساس اللعبة والشحينة شيء ثانوي مع تطور اللعبة يصير الشحن له اهمية اكبر بس مبين ان الادارة لها منظور آخر

المشاكل كتير جدا بالسيرفر بصراحه مللنا انا واحد من الناس زهقت من كل حاجه بالعبه والاداره الى مهمله وغير مهتمه والمصيبه انهم عارفين كل دا لا في حماس ولا متعه نفسي مره تشوفو باقي الالعاب التنيا وطرق تطورها وكفايه تتعلمو منهم بس موش حقلك اعمل المستحيل بس الحماسه باللعبه الى تشجع الناس تلعب موش تكرهم فيها ويعتزلو

فارس

::إدارة اللعبة ::
المشاكل كتير جدا بالسيرفر بصراحه مللنا انا واحد من الناس زهقت من كل حاجه بالعبه والاداره الى مهمله وغير مهتمه والمصيبه انهم عارفين كل دا لا في حماس ولا متعه نفسي مره تشوفو باقي الالعاب التنيا وطرق تطورها وكفايه تتعلمو منهم بس موش حقلك اعمل المستحيل بس الحماسه باللعبه الى تشجع الناس تلعب موش تكرهم فيها ويعتزلو
لم اجد منك اي شكوى في قسم الشكاوي
بخصوص اللعبه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.