الدراسات

السلام عليكم امبارح طورت الامن من 9 الى 10 لمى خلص التطوير رجع 9 رجعت طورته مره ثانيه صار 10 طورت الطب كمان من 9 الى 10 صار 10 وبعدها رجع 9 هوه والامن

يعني خساره الوقت اكثر من خساره الموارد لازم تشوفون حل لهالموضوع وافحصو حسابي واتاكدو من كلامي ورحعولي مستوى الدراسات

انا اتخنقت انا مش عارف اطور الدراسات كل مطور حاجه اصبح تاني يوم الاقيها زي مهيا لا بتزيد ويوم ما بتزيد بتقعد شويه وتقل تاني رفرش عملت كل حاجه عملت انا عاوز حل لمشكله الدراسات لو سمحتم ضروري انا فاتني كتير اوي مش عارف اهجم عليا لبراري بسبب ان درساتي قليله مش عارف ارفعها بقالي 3 ايام علي كدا
الاسم داخل العبه DuKeQ98
وشكرا جزيلا

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
انا اتخنقت انا مش عارف اطور الدراسات كل مطور حاجه اصبح تاني يوم الاقيها زي مهيا لا بتزيد ويوم ما بتزيد بتقعد شويه وتقل تاني رفرش عملت كل حاجه عملت انا عاوز حل لمشكله الدراسات لو سمحتم ضروري انا فاتني كتير اوي مش عارف اهجم عليا لبراري بسبب ان درساتي قليله مش عارف ارفعها بقالي 3 ايام علي كدا
الاسم داخل العبه DuKeQ98
وشكرا جزيلا
متى اخر مرة حدثت بها المشكلة ؟

متى اخر مرة حدثت بها المشكلة ؟
كل يوم يا غالي كل يوم يعني من حوالي 4 ساعات الوقت الي كنت بطور فيه الجيش تقريبا بطورو مثلا من مستوي 3 ل 4 اخش القيه 4 اقفل وافتح يرجع 3 واعيد الكره كل مره اطورو ويرجع ومش الجيش بس كل الدراسات كدا نادر جدا لما بتنجح وتثبت مستواها

شكرا بس ياريت فاسرع وقت انا مستوايا مش بيزيد مش عارف اهجم علي براري بسبب ضعف درساتي ولو هجمت بيموتلي جيش كبير انا واقف عن التطوير بسببها والله
وشكورين حبايبي