الدمج

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Silver

::طاقم الدعم::
طاقم الإدارة
السلام عليكم
سيتم الدمج بين الهرم و الرعد إن شاء الله
مع تعويض سيرفر الرعد بفاعلية و بعض الجوائز
أما بالنسبة للشحن فسيكون كما تم ذكره فى التصويت
تعويض الشحن سيكون لسيرفر الرعد فقط

تحياتى

questa

عضو عادى
ممكن قبل الدمج تبعتو الجوايز الناقصه
والقطع الهديه للاعبين
ياريت مننسهاش قبل اي فعالية او اي شئ
ويتم توضيح الفعاليات والتعويضات بالتفصيل وتاريخ نزولها

??؟؟
فهمونا تقولو دمج و فعاليات و بعدين تختفو مفيش شيء
بجد ملينا 😵😵

manooo

عضو فعال
ممكن يا غالى تبعتلنا باقى الجوائز بما ان الادارة غائبه

questa

عضو عادى
يا غالى اليوم بتنزل اعلان للفاعلية ان شاء الله
لاحظ يا غالى ان الادارة يعتبر غائبة
ادارة بترد وتقول ادارة غايبة !!!!!!
وهتنزل فعالية باليوم ولحد دلوقتي مفيش شئ بيتم انا شايف ان لو هنستمر بالمنظر ده نبطلها احسن لغاية لما يبقي في ادارة و تنظيم بشكل افضل للعبة
جوايز مبتتبعتش و لا شئ بيتم ليه كل شئ يكون متوقف علي شخص لو حصله شئ اللعبة كلها تقف ؟؟؟؟
عمري ما شوفت نظام كدا في اي لعبة
بنحاول نبسط الامور ونطلب دمج سيرفرات وانتم بتاخدو الخطوة في شهر
كل ده عشان احنا مبنشحنش لو حد بيشحن طلب شئ بيتم فاقل من 24ساعة لو طلب حتي معدات قد سيرفر كامل بتديلو لكن احنا بنطلب حقوق بسيطة وبتاخد شهر علي ما تتم
طول مافي طبقية و عدم حل لمشاكل كبيرة تم ذكرها مرارا وتكرارا ولا حياة لمن تنادي اللعبة وصلت لمستوي حلو جدا ناقصها بعض التظبيط وادارة جيدة مش محتاجة تعديلات مهولة
بنعمل تعديلات علي لعبة لسه متحلتش كل مشاكلها ازاي انا مش فاهم؟!!!!!!!!!
ثغرات جوهرية متحلتش ومشاكل فسيستم اللعبة متحلتش نروح نحلها لا طبعا نروح نعمل تحديث للعبة !!!
ومش بس كدا نكتشف ناس فالادارة بتخش تلعب معانا ونلاقي حساباتهم معبية معدات وعاملين ثغرات للركب
هتخش طبعا تحذف الرد او تقولي اللعبة مبتقفش علي حد كالعادة مش عجبك امشي
بعتذر عالاسلوب بس للاسف انتم وصلتم بالناس لنهاية المطاف ادمج سيرفر الرعد بقي وهو 90% منه معتزل ومفيهوش معركة ولا يحزنون
كفو منكم والله

ادارة اللعبه

::إدارة اللعبة ::
ادارة بترد وتقول ادارة غايبة !!!!!!
وهتنزل فعالية باليوم ولحد دلوقتي مفيش شئ بيتم انا شايف ان لو هنستمر بالمنظر ده نبطلها احسن لغاية لما يبقي في ادارة و تنظيم بشكل افضل للعبة
جوايز مبتتبعتش و لا شئ بيتم ليه كل شئ يكون متوقف علي شخص لو حصله شئ اللعبة كلها تقف ؟؟؟؟
عمري ما شوفت نظام كدا في اي لعبة
بنحاول نبسط الامور ونطلب دمج سيرفرات وانتم بتاخدو الخطوة في شهر
كل ده عشان احنا مبنشحنش لو حد بيشحن طلب شئ بيتم فاقل من 24ساعة لو طلب حتي معدات قد سيرفر كامل بتديلو لكن احنا بنطلب حقوق بسيطة وبتاخد شهر علي ما تتم
طول مافي طبقية و عدم حل لمشاكل كبيرة تم ذكرها مرارا وتكرارا ولا حياة لمن تنادي اللعبة وصلت لمستوي حلو جدا ناقصها بعض التظبيط وادارة جيدة مش محتاجة تعديلات مهولة
بنعمل تعديلات علي لعبة لسه متحلتش كل مشاكلها ازاي انا مش فاهم؟!!!!!!!!!
ثغرات جوهرية متحلتش ومشاكل فسيستم اللعبة متحلتش نروح نحلها لا طبعا نروح نعمل تحديث للعبة !!!
ومش بس كدا نكتشف ناس فالادارة بتخش تلعب معانا ونلاقي حساباتهم معبية معدات وعاملين ثغرات للركب
هتخش طبعا تحذف الرد او تقولي اللعبة مبتقفش علي حد كالعادة مش عجبك امشي
بعتذر عالاسلوب بس للاسف انتم وصلتم بالناس لنهاية المطاف ادمج سيرفر الرعد بقي وهو 90% منه معتزل ومفيهوش معركة ولا يحزنون
كفو منكم والله
اتفضل با غالى تقدر تترك السيرفر

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.