فاعلية الظلام سيرفر الرعد

انا عارف بعد الكومنت دا النسبه هتبقى 1% بس انا موافق عايزها زى الهرم و 10 ايام
نصيحة مني لأ
بالهرم انا ولعت تقريبا 25 ل 30 الف هجنة عشان انزل 8 قطع صراحة و قرفت خلص
لو كانت مناورات اسهل والله للي بلعب صح
بالاخر انتو ادرى ب مصلحتكوا اكيد

ههههههههههه والله كنا نضيع 6 ساعات كل يوم بسبب البراري الله يعينكم

ادارة اللعبه

::إدارة اللعبة ::
انا عارف بعد الكومنت دا النسبه هتبقى 1% بس انا موافق عايزها زى الهرم و 10 ايام
اعمل استفتاء يا غالى و اذا استقر الامر على 10 ايام سيتم مدها مع تقليل النسبة فى البرارى مثل الهرم
مع العلم ان الهرم كان بيشتكى من ان النسب صغيرة
عشان يا غالى اذا تم الفاعلية لن يتم التراجع والتعديل فيها

اعمل استفتاء يا غالى و اذا استقر الامر على 10 ايام سيتم مدها مع تقليل النسبة فى البرارى مثل الهرم
وانت ليه تقلل النسب يعني انت خسران ايه احنا داخلين على دمج مش عاوزنا نستفاد ليه بتكرهونا فيها ليه ؟
انا مش عارف بتفكرو ازاى والله

ادارة اللعبه

وانت ليه تقلل النسب يعني انت خسران ايه احنا داخلين على دمج مش عاوزنا نستفاد ليه بتكرهونا فيها ليه ؟
انا مش عارف بتفكرو ازاى والله
يا غالى فى ناس بتشحن فى السيرفر
يعنى من العدل ان ناس فى اسبوع تجيب 7 اطقم وناس تانية بتشحن عشان تجيبهم يا غالى + انه كدة ظلم ايضا لسيرفر الهرم

يا غالى فى ناس بتشحن فى السيرفر
يعنى من العدل ان ناس فى اسبوع تجيب 7 اطقم وناس تانية بتشحن عشان تجيبهم يا غالى + انه كدة ظلم ايضا لسيرفر الهرم
مستحيل حد ينزل 7 اطقم كاملين علشان تبقى عارف ده لو بات على اللعبه وقعد 24ساعه متواصله مش هينزلها انت بتقول ايه بس

shawky

عضو فعال
انا اللاعب S H A W K Y
موافق انها تبقى 10 ايام

questa

عضو عادى
انا بطالب ان فعالية تنزل نفس الهرم 12 يوم وتبادل لمدة 10 ايام يتيح للكل يجيب 10 اطقم وتنزل معسكرات وبراري فقط
تقبلو مروري

manooo

عضو فعال
هيما خلاص
انا اللاعب mnaooo اوافق على مد الفاعليه 10 ايام

ادارة اللعبه

تمام يا غالى هيتم تعديل قوة المعدات
خطاء غير مقصود عذرا
احنا سيرفر الهرم موش موافقين علي تعديل قوه المعدات الي تعبنا عليها علشان ننزل بس 8 سيف و 8 درع انا واحد من الناس مكمل 10 سيوف و 10 دروع بي 86 الف هجمه براري فقط خسران فوق 80 مليون مشاه جيش تيجى بعد دا كله تقلي تعدل قوه المعدات مع العلم مفيش غير 2 بسيرفر الهرم استطاعو انزال 10 سيوف ودروع والباقي لا يتجاوز 4او 5 سيف ودرع بتتكلم في سيرفر لا يتعدا 8 لاعبين ناشطين مع العلم الرعد يتجاوز عددهم فوق 20 فين المساواه الي بتتكلم عنها ك لاعبين ضيف الي ذلك اول مره تنزل الرعد فاعليه فولكان براري الي جميع سيرفر الهرم نزلتلهم مناورات وانا واحد من الناس خسرت فوق 10 تلاف قلاده سودا من حقي اطلب بتعويض أو مساواه موش تسهيل تقلي براري واحنا نتعب وبالاخر الرعد أقوا من الهرم والله لتندمون علي اختياركم لتمديد التفاعليه انتو موش عارفين النسب عملا ازاى بالبراري كنت تولع 200 هجمه علي 1 ورده