فاعلية الظلام سيرفر الرعد

Silver

::طاقم الدعم::
طاقم الإدارة
احنا سيرفر الهرم موش موافقين علي تعديل قوه المعدات الي تعبنا عليها علشان ننزل بس 8 سيف و 8 درع انا واحد من الناس مكمل 10 سيوف و 10 دروع بي 86 الف هجمه براري فقط خسران فوق 80 مليون مشاه جيش تيجى بعد دا كله تقلي تعدل قوه المعدات مع العلم مفيش غير 2 بسيرفر الهرم استطاعو انزال 10 سيوف ودروع والباقي لا يتجاوز 4او 5 سيف ودرع بتتكلم في سيرفر لا يتعدا 8 لاعبين ناشطين مع العلم الرعد يتجاوز عددهم فوق 20 فين المساواه الي بتتكلم عنها ك لاعبين ضيف الي ذلك اول مره تنزل الرعد فاعليه فولكان براري الي جميع سيرفر الهرم نزلتلهم مناورات وانا واحد من الناس خسرت فوق 10 تلاف قلاده سودا من حقي اطلب بتعويض أو مساواه موش تسهيل تقلي براري واحنا نتعب وبالاخر الرعد أقوا من الهرم والله لتندمون علي اختياركم لتمديد التفاعليه انتو موش عارفين النسب عملا ازاى بالبراري كنت تولع 200 هجمه علي 1 ورده
يا غالىتعديل القوة هيكون فى الرعد هيتم زيادة قوة المعادت لتكون مثل الهرم و ليس العكس
اما بالنسبة إلى الفاعلية فكما يرون إذا تم أختيار تمديد الفاعلية سيتم حذف ما تم إضافته للاعبين و بداء الفاعلية من الصفر مرة اخرى

يا غالىتعديل القوة هيكون فى الرعد هيتم زيادة قوة المعادت لتكون مثل الهرم و ليس العكس
اما بالنسبة إلى الفاعلية فكما يرون إذا تم أختيار تمديد الفاعلية سيتم حذف ما تم إضافته للاعبين و بداء الفاعلية من الصفر مرة اخرى
ياريت الاداره تمدلهم علشان يشوف الفرق بس موش اكتر وبالتوفيق للجميع لو دى رغبتهم كفوء دعم منكم

shawky

عضو فعال
احنا سيرفر الهرم موش موافقين علي تعديل قوه المعدات الي تعبنا عليها علشان ننزل بس 8 سيف و 8 درع انا واحد من الناس مكمل 10 سيوف و 10 دروع بي 86 الف هجمه براري فقط خسران فوق 80 مليون مشاه جيش تيجى بعد دا كله تقلي تعدل قوه المعدات مع العلم مفيش غير 2 بسيرفر الهرم استطاعو انزال 10 سيوف ودروع والباقي لا يتجاوز 4او 5 سيف ودرع بتتكلم في سيرفر لا يتعدا 8 لاعبين ناشطين مع العلم الرعد يتجاوز عددهم فوق 20 فين المساواه الي بتتكلم عنها ك لاعبين ضيف الي ذلك اول مره تنزل الرعد فاعليه فولكان براري الي جميع سيرفر الهرم نزلتلهم مناورات وانا واحد من الناس خسرت فوق 10 تلاف قلاده سودا من حقي اطلب بتعويض أو مساواه موش تسهيل تقلي براري واحنا نتعب وبالاخر الرعد أقوا من الهرم والله لتندمون علي اختياركم لتمديد التفاعليه انتو موش عارفين النسب عملا ازاى بالبراري كنت تولع 200 هجمه علي 1 ورده
اتفق معاك
ياريت ننزل السيف ل 20 انجراح و 5 هجوم والدرع نخليه 12 حيوية

زي ما بطالبوا الرعد بالعدل
احنا الهرم بنطالب بالعدل كمان .... بدنا الغاء تبادل الورد الاحمر بالذهب
ما كان الذهب ع وقتنا و ما بصير تعطوهم قطع هيك ببلاش

زي ما بطالبوا الرعد بالعدل
احنا الهرم بنطالب بالعدل كمان .... بدنا الغاء تبادل الورد الاحمر بالذهب
ما كان الذهب ع وقتنا و ما بصير تعطوهم قطع هيك ببلاش
خخخخخخ ههههههه هههههههه
على اساس ذهب هههههههههه كلهم على بعضهم ذهبات

ههههههه والله ضحكتني

انا شايف انو سيرفر الهرم هو الي بدو التعويض مو الهرم ههههههههههههههه
والله مو طبيعي لاعب الرعد طقم ظلام كل يوم بالرعد
ولما نزلت الفعاليه بالهرم كان الواحد يقعد 6 ساعات عشان سيف ودرع بس
والفولكان الي بالرعد منزلين 10 دروع كل حساب وبالهرم يمكن اكثر واحد لما نزلت الفعاليه نزل بس 7
مدري وين المنطق بالموضوع

الإعجابات: Devil
والفولكان الي بالرعد منزلين 10 دروع كل حساب وبالهرم يمكن اكثر واحد لما نزلت الفعاليه نزل بس 7
مدري وين المنطق بالموضوع
مو الرعد *

الإعجابات: Devil
مدري وين المنطق بالموضوع
وربي اتفق معك تماما في كل حرف انا خسرت 15 الف قلاده سوداء في فاعليه الفولكان فقط علي 7 دروع و 4 سيوف بعكس الهرم نزلهم تبادل براري فقط ونسب تكاد تكون كل الف هجمه براري تنزل قطعه وكمان فاعليه الفايكنج الي مصفح الفايكنج لم يتم تفعيل الوابل به إلا بعد نزوله وانتهاء التفاعليه جميع الاعبين كانت تنزل دروع وسيوف فقط ولم نهتم بالمصفحان لعدم علمنا بحدوث الوابل بالمصفح ضيف الي ذلك انا هاجم بفاعليه الظلام 87 الف قلاده ارجواني مجتمعهم من هجات البراري غير الي مبادله بجيش وخسائر ملاين القوات بالبراري علي 10 سيوف ودروع كل يوم من 8او 9 ساعات الي 12و 13ساعه اتنين لاعبين بنبدل بعض علي حساب واحد والنهايه تنزل بالرعد الشباب بتجمع بالطقم كل يوم لأن النسب بسم الله ماشاء الله 5 تلاف دول الي كنا نهجمهم تجيب بيهم طقم كامل يااخى كرهتونا في ام اللعبه بسبب الاداره وعدم الإنصاف والتحيز الدائم. وعدم المساواه