فاعلية الظلام سيرفر الرعد

انا شايف انو سيرفر الهرم هو الي بدو التعويض مو الهرم ههههههههههههههه
والله مو طبيعي لاعب الرعد طقم ظلام كل يوم بالرعد
ولما نزلت الفعاليه بالهرم كان الواحد يقعد 6 ساعات عشان سيف ودرع بس
والفولكان الي بالرعد منزلين 10 دروع كل حساب وبالهرم يمكن اكثر واحد لما نزلت الفعاليه نزل بس 7
مدري وين المنطق بالموضوع
الطقم ده الي بينزل كامل بنولعله 6الاف هجمة براري عشان ننزله يعني نفس الي كنتم بتحتاجوه عشان تنزلو سيف ودرع وشوية احذية عندكم
ونزلكم صمود واقل واحد معاه 4 مصفحات و4 سيوف
وفاعلية الفولكان كنا عشان ننزل الدرع بنولع 2500 هجمة براري يوميا يعتبر نفس الظلام فالمقابل عندكم نزلت مناورات
فانتم لو مظلومين قيراط فالفولكان احنا مظلومين 20 قيراط بالظلام بان حد اقصي 7سيوف تحديد مش 10 زيكم غير الصمود الي عندكم منه غير بواباتكم الي فاتحين خانة 4 ف3 بوابات
فياريت نترك الموضوع لادارة هي الي تقرر الي يتم احنا مش عاوزين اضعف واحد فالرعد يتساوي باقوي واحد فالهرم ولا عاوزين العكس كل الي نفسنا فيه انه يتم خلق تكافأ فرص بين اللاعبين فالسيرفرين يضمن للكل حق التنافس بعيدا عن بند الشحن والي يشحن طبعا حقه ياخد افضلية
تحياتي

وربي اتفق معك تماما في كل حرف انا خسرت 15 الف قلاده سوداء في فاعليه الفولكان فقط علي 7 دروع و 4 سيوف بعكس الهرم نزلهم تبادل براري فقط ونسب تكاد تكون كل الف هجمه براري تنزل قطعه وكمان فاعليه الفايكنج الي مصفح الفايكنج لم يتم تفعيل الوابل به إلا بعد نزوله وانتهاء التفاعليه جميع الاعبين كانت تنزل دروع وسيوف فقط ولم نهتم بالمصفحان لعدم علمنا بحدوث الوابل بالمصفح ضيف الي ذلك انا هاجم بفاعليه الظلام 87 الف قلاده ارجواني مجتمعهم من هجات البراري غير الي مبادله بجيش وخسائر ملاين القوات بالبراري علي 10 سيوف ودروع كل يوم من 8او 9 ساعات الي 12و 13ساعه اتنين لاعبين بنبدل بعض علي حساب واحد والنهايه تنزل بالرعد الشباب بتجمع بالطقم كل يوم لأن النسب بسم الله ماشاء الله 5 تلاف دول الي كنا نهجمهم تجيب بيهم طقم كامل يااخى كرهتونا في ام اللعبه بسبب الاداره وعدم الإنصاف والتحيز الدائم. وعدم المساواه
لا تبالغ 15 الف ايه بس
وجبت منين حوار الدرع بالف هجمة ده؟؟؟
ولو حسبت الظلام انتم ب12 يوم جمعت 87 الف قلادة ارجواني يعني 6700 هجمة براري يوميا يعني بنتكلم فرنجات مساوية للي بينزل طقم يوميا
اتمني منكم مش مجرد الهجوم فقط احنا عاوز تكافؤ والادارة شايفة الطرفين وتحكم

Silver

::طاقم الدعم::
طاقم الإدارة
السلام عليكم و رحمة الله
بالنسبة للاعبى الهرم
يا غالى زيادة النسب + إضافة الورد إلى المناورات
جزء من تعويض سيرفر الرعد
لانه كنا ممكن ننزل فاعليتين فى السيرفر + تبادل + هدايا تعويض بها اطقم معدات
ساعتها يا غالى هيبقى اتعوضوا ببسلطة لكن الأن تغير الوضع والكل مسؤل عن تعويض نفسة بنفسة

السلام عليكم و رحمة الله
بالنسبة للاعبى الهرم
جزء من تعويض سيرفر الرعد
ساعتها يا غالى هيبقى اتعوضوا ببسلطة لكن الأن تغير الوضع والكل مسؤل عن تعويض نفسة بنفسة
نزل هيك احسن من الي صار صراحة
اول اشي : انا لما اكون مولع 28 الف هجمة بالهرم عشان انزل 7 قطع
بالمقابل الي ولع 28 الف هجمة بالرعد يكون منزل تقريبا 25 قطعة اقل اشي
وين المنطق ؟

ثاني اشي : الفايكنج عنا الكل نزل سيوف لانو ما بنعرف انو في وابل كونه حددتوه بعد الفعالية
اما الرعد كلهم نزلوا بس مصفحات لانو مافي داعي ل اشي غيرهم بالاساس

ثالث اشي : سيوف الاخضر الي النسبة عندهم كانت بتجنن و اقل حساب فيه 4 و 5 سيوف اخضر بالاخر لغيتوهم و راحت ع الي ما عنده

رابع اشي : الفولكان الي بنزل عندهم براري ف كل حساب عندهم فيه اقل اقل اشي 9 دروع فولكان
اما الهرم ازعم حساب فيه 6 7 دروع

بالنسبة للبوابات الي الكل بحكي فيها .... الترتيب مش شغال اولا .... ثانيا الخانة الرابعة لهسا ما تفعلت و اي اشي فيها عالفاضي ... ف لا من البوابات ولا كتب المهارة الي محمليننا عليها جميلة

و بالنسبة للي بحكي عن الصمود
حسابي فيه مصفح صمود واحد
حسابات صحابي مصفحين صمود بس

حط فرق مصفحين الصمود مفارنة ب ال5 قايكنج الي عندهم بتلاقي حساباتهم اقوى منا بالاساس

السلام عليكم و رحمة الله
بالنسبة للاعبى الهرم
جزء من تعويض سيرفر الرعد
وكل هاد ولسا بيقولك جزء من التعويض هههههه
وبيجيك كويستا بيقول اذا انتو مظلومين قيراط احنا ٢٠
يا عمي الله يرضى عليكم اعرف شو عم تحكي

الإعجابات: Devil
نزل هيك احسن من الي صار صراحة
اول اشي : انا لما اكون مولع 28 الف هجمة بالهرم عشان انزل 7 قطع
بالمقابل الي ولع 28 الف هجمة بالرعد يكون منزل تقريبا 25 قطعة اقل اشي
وين المنطق ؟

ثاني اشي : الفايكنج عنا الكل نزل سيوف لانو ما بنعرف انو في وابل كونه حددتوه بعد الفعالية
اما الرعد كلهم نزلوا بس مصفحات لانو مافي داعي ل اشي غيرهم بالاساس

ثالث اشي : سيوف الاخضر الي النسبة عندهم كانت بتجنن و اقل حساب فيه 4 و 5 سيوف اخضر بالاخر لغيتوهم و راحت ع الي ما عنده

رابع اشي : الفولكان الي بنزل عندهم براري ف كل حساب عندهم فيه اقل اقل اشي 9 دروع فولكان
اما الهرم ازعم حساب فيه 6 7 دروع

بالنسبة للبوابات الي الكل بحكي فيها .... الترتيب مش شغال اولا .... ثانيا الخانة الرابعة لهسا ما تفعلت و اي اشي فيها عالفاضي ... ف لا من البوابات ولا كتب المهارة الي محمليننا عليها جميلة
بخصوص اولا ادارة قالت هينزل تبادل يعني قطع الطقم الزيادة هما الي هيعوضونا ممكن ينزل تبادل صمود ليهم او حتي ظلام

ثاني شئ انا اتفق معاك خاصية الوابل تم تصريح عنها بعد انتهاء الفعالية وحقكم تكلمو فالنقطة ديه

ثالث شئ سيوف اخضر ايه الي نسبها مختلفة بص عندكم كام سيف واحنا كام احنا قبل متتشال اتخن واحد كان معاه ٣سيوف خالد بن الوليد باقي جي من هدايا العيد او هدايا بتبعتها الادارة

رابع شئ الفولكان نزلنا براري كنا بنولع ٢٥٠٠هجمة عشان ننزل درع وعندكم نزل مناورات وكان حسابات الوهمية بينزل فيها ١٠قلايد سودا وكنت بتستعملوها وتولعو انتم ما استفاد بس خلينا نقول انظلمتم بانه مانزل براري

خامس شئ بالنسبة للخانة الرابعة مش معقول هتفضل مش متفعلة اكيد هتتفعل وحقنا نطلب بتقريب مسافات بينا وبينكم
الصمود الي انت بتقول معاك مصفحين ده نزلكم مرتين منهم مرة براري انتم مبتسفيدوش اقصي استفادة من فعالية زينا وتيجو تقولو هو ازاي هيجيب اكتر مني

وفالاول والاخر الادارة شايفة كل ده وعارفة كل واحد جاب ايه وهتقرر عالاساس ده وادارة مش هتتحيز لحد ده شئ مؤكد

وكل هاد ولسا بيقولك جزء من التعويض هههههه
وبيجيك كويستا بيقول اذا انتو مظلومين قيراط احنا ٢٠
يا عمي الله يرضى عليكم اعرف شو عم تحكي
ياغالي انك يكون معاك مصفحات صمود وسيوف ظلام واحنا لا ده هيلغي اي فرق او تنافس عشان كدا بقول احنا مظلومين وبعدين انت بتبص للفولكان ودروعه الي دروع الظلام بتضربها بالجزمة

بخصوص اولا ادارة قالت هينزل تبادل يعني قطع الطقم الزيادة هما الي هيعوضونا ممكن ينزل تبادل صمود ليهم او حتي ظلام

ثاني شئ انا اتفق معاك خاصية الوابل تم تصريح عنها بعد انتهاء الفعالية وحقكم تكلمو فالنقطة ديه

ثالث شئ سيوف اخضر ايه الي نسبها مختلفة بص عندكم كام سيف واحنا كام احنا قبل متتشال اتخن واحد كان معاه ٣سيوف خالد بن الوليد باقي جي من هدايا العيد او هدايا بتبعتها الادارة

رابع شئ الفولكان نزلنا براري كنا بنولع ٢٥٠٠هجمة عشان ننزل درع وعندكم نزل مناورات وكان حسابات الوهمية بينزل فيها ١٠قلايد سودا وكنت بتستعملوها وتولعو انتم ما استفاد بس خلينا نقول انظلمتم بانه مانزل براري

خامس شئ بالنسبة للخانة الرابعة مش معقول هتفضل مش متفعلة اكيد هتتفعل وحقنا نطلب بتقريب مسافات بينا وبينكم
الصمود الي انت بتقول معاك مصفحين ده نزلكم مرتين منهم مرة براري انتم مبتسفيدوش اقصي استفادة من فعالية زينا وتيجو تقولو هو ازاي هيجيب اكتر مني

وفالاول والاخر الادارة شايفة كل ده وعارفة كل واحد جاب ايه وهتقرر عالاساس ده وادارة مش هتتحيز لحد ده شئ مؤكد
يزم انا بعرف 3 عندكو بالسيرفر بس و كل واحد معه 5 ل 6 سيوف خضرا ف خف عحالك شوي
+لازم اكون العب ب مزارع عشان اجيب معدات ؟ تنعمل ب طريقة زي البشر و نلعب
+ و انتا عارف انو السيرفر ميت و ما حد كان فيه اصلا و الادارة نفسها ما كانت مهتمة فيه ... السيرفر قبل 3 اسابيع لسا تفعلو العواصم فيه و ترتيب الميدان
بتتخوت يزم ؟

يزم انا بعرف 3 عندكو بالسيرفر بس و كل واحد معه 5 ل 6 سيوف خضرا ف خف عحالك شوي
+لازم اكون العب ب مزارع عشان اجيب معدات ؟ تنعمل ب طريقة زي البشر و نلعب
+ و انتا عارف انو السيرفر ميت و ما حد كان فيه اصلا و الادارة نفسها ما كانت مهتمة فيه ... السيرفر قبل 3 اسابيع لسا تفعلو العواصم فيه و ترتيب الميدان
بتتخوت يزم ؟
كل الي اعرفهم فالسيرفر عالاقل هقول بحلفي معاهم 5 سيوف خضر 3 قبل متتشال و1 تعويض وقت تم الحذف وواحد من صناديق العيد الي معاه اكتر اما هدايا ابلاغ عن ثغرات او شحن
تاني شئ بخصوص الفولكان انا بس حبيت اوضحلك نقطة وجيت بالاخر قلت معاكم حق برده
تالت شئ سيرفر ميت ونزله كل فعاليات ازاي معلش احنا ينزلنا فايكنج انتم نزلكم صمود احنا ينزلنا فولكان انتم نزلكم ظلام فين الي ميت ولا زعلان علي الظلام الي نازلنا عشان نقدر نندمج معاكم

كل الي اعرفهم فالسيرفر عالاقل هقول بحلفي معاهم 5 سيوف خضر 3 قبل متتشال و1 تعويض وقت تم الحذف وواحد من صناديق العيد الي معاه اكتر اما هدايا ابلاغ عن ثغرات او شحن
تاني شئ بخصوص الفولكان انا بس حبيت اوضحلك نقطة وجيت بالاخر قلت معاكم حق برده
تالت شئ سيرفر ميت ونزله كل فعاليات ازاي معلش احنا ينزلنا فايكنج انتم نزلكم صمود احنا ينزلنا فولكان انتم نزلكم ظلام فين الي ميت ولا زعلان علي الظلام الي نازلنا عشان نقدر نندمج معاكم
ياخي في شي مو منطقي قاعدين بيعملوه
ترجع تقولي بدنا الي نزلكم ينزلنا
الفولكان والفايكنغ نزلوا بطريقه غير الي نزلت بالرعد
طريقه اصعب وكانت بتعتمد اعتماد كبير عالمزارع لانو كانت معسكرات ومناورات وهيك
انتو نزلت ال3 فعاليات معدات كلها بتعتمد عالبراري وجاي تقولي بدك تنزلكم مثلنا بتعرف شو يعني عالبراري؟ يعني انا ما بضيع ولا قلاده وحده سوده عشان ، الفايكنغ والفولكان والظلام حاليا ولو اعتبرناه قسم من التعويض انسى الظلام بس الفايكنغ والفولكان ليش ينزلوا بطريقة ثانيه ويكون التبادل باول يوم او تاني يوم
الفعاليات الي نزلوا بالهرم كانت كلها التبادل باخر الفعاليه ومحدود بعدد ايام قليل
العواصم والميدان والملكات والقلاع انت بتعرف انو جوايزكم كانت بتفرق عن جوايزنا بهدول كلهم ؟؟؟؟؟
من فترة 3 اسابيع بس تفعلوا مثل سيرفر الرعد وصارت جوايزهم مثل الرعد ولا من قبل جوايزهم ولا منهم اي فايده

انتو نزلت ال3 فعاليات معدات كلها بتعتمد عالبراري وجاي تقولي بدك تنزلكم مثلنا بتعرف شو يعني عالبراري؟ يعني انا ما بضيع ولا قلاده وحده سوده عشان ، الفايكنغ والفولكان والظلام حاليا ولو اعتبرناه قسم من التعويض انسى الظلام بس الفايكنغ والفولكان ليش ينزلوا بطريقة ثانيه ويكون التبادل باول يوم او تاني يوم
الفعاليات الي نزلوا بالهرم كانت كلها التبادل باخر الفعاليه ومحدود بعدد ايام قليل
العواصم والميدان والملكات والقلاع انت بتعرف انو جوايزكم كانت بتفرق عن جوايزنا بهدول كلهم ؟؟؟؟؟
من فترة 3 اسابيع بس تفعلوا مثل سيرفر الرعد وصارت جوايزهم مثل الرعد ولا من قبل جوايزهم ولا منهم اي فايده
يزم حتى الظلام
كيف بخلو الي مولع 25 الف هجمة بالهرم معه 8 قطع ماكسيمم اما بالرعد بنزل 25 قطعة
و الاثنين تعبو نفس التعب !

يزم حتى الظلام
كيف بخلو الي مولع 25 الف هجمة بالهرم معه 8 قطع ماكسيمم اما بالرعد بنزل 25 قطعة
و الاثنين تعبو نفس التعب !
مهو انا لسه قايل فوق هينزل تبادل للصمود واو ظلام او كتب مهارات بالمعدات الزيادة ديه
ادارة قالت ده التعويض نفسه افهم بقي

الفايكنج الاختلاف انو نزلنا قطع b براري غير كدا مافي شئ ده عشان يقدر الناس تستفيد حتي الي معهوش قلايد سودا
والفولكان الي نزل 10 دروع اتسلخ زي مانتم اتنفختم فالظلام بظبط
ونقطة العواصم فرق اسبوعين عن لما اتعدلت عندنا لعندكم واكتشفنا صدفة انو اتفعلت اصلا غير انتم اقدم فجالكم هدايا اكتر تعوض الكلام ده
والمصفحات الصمود الي بتقول نزلت محددة بايام وطقمين نزلت مرتين في سيوف صمود جاتلكم هدايا كمان فالمناسبات
فالخلاصة ادارة هتحكم لا انا اقدر احكم ولا انت تحكم انتم نبهتم ان الفعالية متسهلة عندنا بس ده تعويض بدل ميرسل جوايز10اطقم ظلام سيوف ودروع عشان الدمج تم نزول فعالية هيقرب بيها الامور بينا
وبعدين لحد الان حتي واحنا بننزل طقم يوميا انتم ليكم افضلية لحد منشوف التبادل الي هيتم بعد انتهاء الفعالية

الفايكنج الاختلاف انو نزلنا قطع b براري غير كدا مافي شئ ده عشان يقدر الناس تستفيد حتي الي معهوش قلايد سودا
والفولكان الي نزل 10 دروع اتسلخ زي مانتم اتنفختم فالظلام بظبط
ونقطة العواصم فرق اسبوعين عن لما اتعدلت عندنا لعندكم واكتشفنا صدفة انو اتفعلت اصلا غير انتم اقدم فجالكم هدايا اكتر تعوض الكلام ده
والمصفحات الصمود الي بتقول نزلت محددة بايام وطقمين نزلت مرتين في سيوف صمود جاتلكم هدايا كمان فالمناسبات
فالخلاصة ادارة هتحكم لا انا اقدر احكم ولا انت تحكم انتم نبهتم ان الفعالية متسهلة عندنا بس ده تعويض بدل ميرسل جوايز10اطقم ظلام سيوف ودروع عشان الدمج تم نزول فعالية هيقرب بيها الامور بينا
وبعدين لحد الان حتي واحنا بننزل طقم يوميا انتم ليكم افضلية لحد منشوف التبادل الي هيتم بعد انتهاء الفعالية
لا تقول هذا بس الي بيفرق عنا انت بتقول بدكم مثل الهرم ينزلكم
(واكتشفنا صدفة انو اتفعلت اصلا غير انتم اقدم فجالكم هدايا اكتر تعوض الكلام ده) مافي لا هدايا كثير ولا بطيخ، العواصم قبل ما تتفعل كانت جوايزها بيض حتى جوائز وقت الملكات كانت بيض عكسكم والميدان برضو من3 او 4 اسابيع متفعل عكسكم الميدان وجوايزو كانت متفعله من زمان
بدك تعويض 10 اطقم ؟ هههههههههههههه ومعنا الافضليه ، طبيعي لاعب لاعبين او 3 بالسيرفر يكون معهم الافضليه عليكم ولا ما كان سيرفر الهرم اقدم من الرعد
شوف اخوي انا بقدر اقارن حسابي او حساب اي حدا بالهرم بحساب واحد بيشحن بالرعد اقوى مني مع انو السيرفر الهرم اقدم ؟ طبعا لا
انت المقارنه الي بتعملها مع لاعبين الهرم نفسها كيف بدك ينزلك مثلهم بالفعاليات وانا كتبتلك الفرق فوق بالفعاليات انت مستوعب انو انتو اول سيرفر بينزله فعاليات المعدات كلها بالبراري ؟ شو بدك تسهيل اكثر من هيك
الهرم كل فعالياته كانت معتمده عالقلادات السوده بالمختصر المفيد معتمده عالمزارع كانت على عكس الفعاليات عندكم كلها معتمده على هجوم البراري وهو اسهل شي ممكن الواحد يعملو

لا تبالغ 15 الف ايه بس
وجبت منين حوار الدرع بالف هجمة ده؟؟؟
ولو حسبت الظلام انتم ب12 يوم جمعت 87 الف قلادة ارجواني يعني 6700 هجمة براري يوميا يعني بنتكلم فرنجات مساوية للي بينزل طقم يوميا
اتمني منكم مش مجرد الهجوم فقط احنا عاوز تكافؤ والادارة شايفة الطرفين وتحكم
اولا انا قلت غير تبادل الجيش ويقدر الدعم يراجع احداث الحساب يعنى زايد عن 120 الف هجمه وحارق قلبهم في كل هجمه 1500 مشاه اضرب بقا علي 100 الف هجمه بلاش 120 بلاش دى انا منزل 22 قطعه سيف ودروع و 2 حزاء يعنى 5 تلاف القطعه موش الطقم كله ب 5 تلاف بتوعك الي تقلي مظلومين دى بس اول نقطه

انت بتتكلم في سيرفر كامل لم يستطع انزال 30 طقم يادعم انا 22 قطعه عبود 20 عمار 6 والطيار 4 وهوك 8 وقطز 6 بتتكلم في عدد لا يتجاوز مجموع الي نزله عدد 2 لاعبين بالرعد بسيرفر كامل وتقلي صمود 3 قطع شيل السيوف عندنا وهاتولنا ظلام ولا ضدو الصمود ونزلنا مصفح فايكنج الي انتو عرفت أنه فيه وابل من قبل ما ينزل بعكسنا الي هما اصلا لا يتجاوز 4 قطع لأن التفاعليه نزلت معسكرات فقط بدون اي اضافات لا ديب ولا تمثال ولا مناورات متجيش تقلي مقارنه ومسواه انت اكتر واحد عارف ياريمو انى كان معي 1500 مزرعه مواطن مخلصينهم علي البراري علشان انزل 7 دروع فولكان بس كل مزرعه كان فيها 12 قلاده سودا من يوم افتتاح السيرفر وانا مجمع فيهم تقلي انتو مظلومين والله احنا الي مظلومين وبنطالب ب تعويض
السلام عليكم و رحمة الله
بالنسبة للاعبى الهرم
جزء من تعويض سيرفر الرعد

اولا انا قلت غير تبادل الجيش ويقدر الدعم يراجع احداث الحساب يعنى زايد عن 120 الف هجمه وحارق قلبهم في كل هجمه 1500 مشاه اضرب بقا علي 100 الف هجمه بلاش 120 بلاش دى انا منزل 22 قطعه سيف ودروع و 2 حزاء يعنى 5 تلاف القطعه موش الطقم كله ب 5 تلاف بتوعك الي تقلي مظلومين دى بس اول نقطه
انت كدا بتغالي القطعة عندكم كانت بتنزل ب2500 هجمة زينا وانا جربت بنفسي وقت الفعالية
بمعني بتنزل سيف ودرع ب5الاف هجمة وكل 3 ايام تنزل حذاء او قطعة زيادة يعني من الاخر انت مولعتش اكتر 87الف هجمة زي مانت قلت

لا تقول هذا بس الي بيفرق عنا انت بتقول بدكم مثل الهرم ينزلكم
(واكتشفنا صدفة انو اتفعلت اصلا غير انتم اقدم فجالكم هدايا اكتر تعوض الكلام ده) مافي لا هدايا كثير ولا بطيخ، العواصم قبل ما تتفعل كانت جوايزها بيض حتى جوائز وقت الملكات كانت بيض عكسكم والميدان برضو من3 او 4 اسابيع متفعل عكسكم الميدان وجوايزو كانت متفعله من زمان
بدك تعويض 10 اطقم ؟ هههههههههههههه ومعنا الافضليه ، طبيعي لاعب لاعبين او 3 بالسيرفر يكون معهم الافضليه عليكم ولا ما كان سيرفر الهرم اقدم من الرعد
شوف اخوي انا بقدر اقارن حسابي او حساب اي حدا بالهرم بحساب واحد بيشحن بالرعد اقوى مني مع انو السيرفر الهرم اقدم ؟ طبعا لا
انت المقارنه الي بتعملها مع لاعبين الهرم نفسها كيف بدك ينزلك مثلهم بالفعاليات وانا كتبتلك الفرق فوق بالفعاليات انت مستوعب انو انتو اول سيرفر بينزله فعاليات المعدات كلها بالبراري ؟ شو بدك تسهيل اكثر من هيك
الهرم كل فعالياته كانت معتمده عالقلادات السوده بالمختصر المفيد معتمده عالمزارع كانت على عكس الفعاليات عندكم كلها معتمده على هجوم البراري وهو اسهل شي ممكن الواحد يعملو
الفايكنج الي نزل براري كنت بتنزل b بنولع بتاع 1500هجمة يوميا عشان نجمع 25 b نجيب بيهم 5 a
فالخلاصة ياغالي علي مدار 10 ايام بتنزل قطعة ونص وده لان مفيش مزارع فالرعد اتقفل موضوع 10 قلايد الي بينزلو لكل حساب جديد واتقفل موضوع النقل المحدد
فديه قصاد ديه واظن ده عادل غير كدا نقطة الظلم هو ان الوابل تم الافصاح عنه بعد مخلصت فعالية الهرم ديه فعلا حقكم
فالفولكان بقي انا قلت رغم اتاحة فرصة من مزارع الا انكم ياغالي مستفدتش بس طبعا براري اسهل نولع 2500 هجمة عشان ننزله بس مش هنقول لا ده برده حقكم
قصاد ده هات بقي صمود وفرق الظلام الي هما متضمنين اقوي 4 قطع فاللعبة هعوضهم ازاي؟
نهاية القصة هيكون بالصبر لقبل الدمج ونشوف ايه الي هيتم الامور اتوضحت للكل وادارة هتعمل اللازم

الفايكنج الي نزل براري كنت بتنزل b بنولع بتاع 1500هجمة يوميا عشان نجمع 25 b نجيب بيهم 5 a
فالخلاصة ياغالي علي مدار 10 ايام بتنزل قطعة ونص وده لان مفيش مزارع فالرعد اتقفل موضوع 10 قلايد الي بينزلو لكل حساب جديد واتقفل موضوع النقل المحدد
فديه قصاد ديه واظن ده عادل غير كدا نقطة الظلم هو ان الوابل تم الافصاح عنه بعد مخلصت فعالية الهرم ديه فعلا حقكم
فالفولكان بقي انا قلت رغم اتاحة فرصة من مزارع الا انكم ياغالي مستفدتش بس طبعا براري اسهل نولع 2500 هجمة عشان ننزله بس مش هنقول لا ده برده حقكم
قصاد ده هات بقي صمود وفرق الظلام الي هما متضمنين اقوي 4 قطع فاللعبة هعوضهم ازاي؟
نهاية القصة هيكون بالصبر لقبل الدمج ونشوف ايه الي هيتم الامور اتوضحت للكل وادارة هتعمل اللازم
المطلوب تعويض الهرم مثل الرعد بس المساواه أن حسابات الرعد بقت أقوا من الهرم بمراحل والمقارنة لو بتقارن حسابك بيا انا انت أقوا بكتير وفكك من حكايه الخانه 4 بالبوابه وفتح الكتب الأنها ليست نفعله حتى الآن وجميع النقط المتحصل عليها من الخامه لا تعمل الطيار حاله 98 انجراح لا تعمل وكذلك الاعب ميلدوس لا تعمل. راح فجرها تانى وجاب اول 3 خانات فقط علشان يستفيد مع العلم خسرو آلاف النقط بعكس النسب بالرعد البوابات بالهرم انا خسرت 90 الف علي خانه ارفعها وماظبطت