فاعلية الظلام سيرفر الرعد

الفايكنج الي نزل براري كنت بتنزل b بنولع بتاع 1500هجمة يوميا عشان نجمع 25 b نجيب بيهم 5 a
فالخلاصة ياغالي علي مدار 10 ايام بتنزل قطعة ونص وده لان مفيش مزارع فالرعد اتقفل موضوع 10 قلايد الي بينزلو لكل حساب جديد واتقفل موضوع النقل المحدد
فديه قصاد ديه واظن ده عادل غير كدا نقطة الظلم هو ان الوابل تم الافصاح عنه بعد مخلصت فعالية الهرم ديه فعلا حقكم
فالفولكان بقي انا قلت رغم اتاحة فرصة من مزارع الا انكم ياغالي مستفدتش بس طبعا براري اسهل نولع 2500 هجمة عشان ننزله بس مش هنقول لا ده برده حقكم
قصاد ده هات بقي صمود وفرق الظلام الي هما متضمنين اقوي 4 قطع فاللعبة هعوضهم ازاي؟
نهاية القصة هيكون بالصبر لقبل الدمج ونشوف ايه الي هيتم الامور اتوضحت للكل وادارة هتعمل اللازم
مفيش فايكنج بالهرم نزل براري ولا فولكان نزل براري ولا اي نوع فاعليه نزل غير الظلام وبصراحه علي الخسائر ياخدوا 22 قطعه وبدونا 7 اطقم ياعم ريمو احنا موافقين وموش مهم خسارينا الله يعوض علي الوقت والجيش والخسائر الهرم بالشكل دا الرعد أقوا منه بمراحل

المطلوب تعويض الهرم مثل الرعد بس المساواه أن حسابات الرعد بقت أقوا من الهرم بمراحل والمقارنة لو بتقارن حسابك بيا انا انت أقوا بكتير وفكك من حكايه الخانه 4 بالبوابه وفتح الكتب الأنها ليست نفعله حتى الآن وجميع النقط المتحصل عليها من الخامه لا تعمل الطيار حاله 98 انجراح لا تعمل وكذلك الاعب ميلدوس لا تعمل. راح فجرها تانى وجاب اول 3 خانات فقط علشان يستفيد مع العلم خسرو آلاف النقط بعكس النسب بالرعد البوابات بالهرم انا خسرت 90 الف علي خانه ارفعها وماظبطت
اقوي ازاي بالعقل انت معاك 10 ظلام واحنا 7 انت تفوز بسهولة غير انك معاك صمود واحنا لا يعني اي معركة 15 بطل ضد 15 انت هتفوز مرتاح
تاني شئ انا كان عندي حيوية 99 فالخانة الرابعة واكتشفت انها مش شغالة بالصدفة لما جربت مع الزملا فالحلف وعشان اجيب خانة وانا بغير ب100 نقطة بنصرف بال50 الف وجاليش غير 96
فالنسب عالكل مش عندنا افضل ولا شئ
والفولكان والفايكنج لو عاوز تعويض ابقي اطلبه لما نشوف اصلا هنتعوض احنا عن نقص الظلام والصمود ولا لاء

يعد حدث الترس المظلم هذا على خادم الرعد أسهل بكثير مما كان عليه على الخوادم الأخرى. هذا هو التعويض الذي أرادوه. لن يحصل أي شخص على أي خادم آخر على 8-9 مجموعات من الظلام الكامل. لذلك أطلب من الإدارة دمج 3 خوادم.

من المؤكد أن اللاعبين الأقوياء في خادم الرعد قد أنفقوا الكثير من الأموال على حساباتهم. وجميع عروض الذهب على خادم الرعد جيدة جدًا. هذه أيضا ميزة. تتمتع الخوادم القديمة بميزة من حيث عدد الجيوش وربما المعدات ، لأن العديد منها ليس نشطًا كما يعتقد الجميع. يشتكي الجميع من البوابات ، ولكن في خادم النخبة ، لا يوجد سوى 3 بوابات مفتوحة بالكامل لأي شخص. معظمها لديها بوابتان فقط مفتوحتان بالكامل.

اقوي ازاي بالعقل انت معاك 10 ظلام واحنا 7 انت تفوز بسهولة غير انك معاك صمود واحنا لا يعني اي معركة 15 بطل ضد 15 انت هتفوز مرتاح
تاني شئ انا كان عندي حيوية 99 فالخانة الرابعة واكتشفت انها مش شغالة بالصدفة لما جربت مع الزملا فالحلف وعشان اجيب خانة وانا بغير ب100 نقطة بنصرف بال50 الف وجاليش غير 96
فالنسب عالكل مش عندنا افضل ولا شئ
والفولكان والفايكنج لو عاوز تعويض ابقي اطلبه لما نشوف اصلا هنتعوض احنا عن نقص الظلام والصمود ولا لاء
مفيش حد بيسيرفر الهرم حتى الآن بجميع المسابقات والفاعليات والأحداث وكل مامر بالعلم أن سيرفر الهرم اقدم بمرور سنه من الرعد لا احد يمتلك 9 دروع فولكان حتى انا امتلك 8 فقط دى اول نقطه ثانيا معدات مصفح الفايكنج لا تعوض بئي فاعليه من حيث خاصيه وابل الثهام ثالثا انا حتى آخر مسابقه حربيه قبل العيد لم أكن امتلك مصفح 1 فقط فايكنج والصمود امتلك 3 فقط ليس 6ولا 8 زى اي نعم نزلت مصفحات خضرا خالد ابن الوليد ولاكن الجميع حضر الحدث سيرفر الهرم والرعد بوقت واحد وليس زنب الاعبين المساواه في فاعليه لم تمتلك بها قطع معدات متساويه ثالثا الظلام 2 لاعبين فقط يمتلكون 10 سيوف ودروع بعكس حسابك فقط الي يمتلك 35 قطعه ولسه ماخلصت التفاعليه متجيش تقول نسب أو مقارنه بقا أو تعترض عن تعويض لاعبين مظلومه بجميع ماحدث بالسيرفر انت نفسك رفضت تكمل فيه بسبب الأحداث والظلم الناتج من الاداره وسبت السيرفر أنت متجيش تتكلم بقا لما نطالب بتعويض وتعترض مبناخدش من جيب حضرتك حاجه ياعم ريمو ولا انت الي حتدينا التعويض دا رئي وبنقوله للاداره والي هيا شيفاه صح اعمله متقرفوناش الله يكرمك

shawky

عضو فعال
ثالثا الظلام 2 لاعبين فقط يمتلكون 10 سيوف ودروع بعكس حسابك فقط الي يمتلك 35 قطعه
هو انت ليه لما بتحسب عندك بتحسب دروع وسيوف ولما بتتكلم عن الرعد بتجمع العدد كله
+ انت اكتر واحد عارف ان الخوذ والمصفحات ملهاش لازمه
وبما انك استفادت من الفعاليه ونزلت 10 سيوف و10 دروع ايه اللى يخلى باقى اللعيبه فى السيرفر متعملش زيك وتستفيد
فى الاخر انا مليش علاقه بمين نزل كام قطعه هى نزلت عندك بحد اقصى 10 قطع نزلت عندنا 7
احنا سيرفر الهرم موش موافقين علي تعديل قوه المعدات
+ المعدات نازله قوتها غلط مش زى اللى نزلت عندك فى الهرم و انت جاى تطلب من الدعم ميعدلش قوتها اللى هو صباح الضحك
كل المحاولات دى ما هى الا ضغط ع الادارة فقط واعتقد هما عارفين الفرق بين السيرفرين
اخر حاجه كان فى موضوع عن دمج الهرم والرعد مع تعويض للرعد انت دخلت ب17 حساب مختلفين وافقت ع الدمج مع التعويض مع ان الرعد كله رفض
جاى دلوقتى تعترض على ايه ؟

في بداية الفاعليه اعترضنه عليها ولاعبين الهرم جانو ضد اعتراضنه وهسه وافقنه عالفاعليه وصارو ضد الفاعليه من الاساس

انا بشوف هم بس بدهم يعترضوا على شي

في بداية الفاعليه اعترضنه عليها ولاعبين الهرم جانو ضد اعتراضنه وهسه وافقنه عالفاعليه وصارو ضد الفاعليه من الاساس

انا بشوف هم بس بدهم يعترضوا على شي
احنا موش ضد التفاعليه احمد احنا بنطلب بس تعويض وموش عارف ليه بعض الاعبين معترضه يجي الدعم يشوف الحسابات ويحكم

هو انت ليه لما بتحسب عندك بتحسب دروع وسيوف ولما بتتكلم عن الرعد بتجمع العدد كله
+ انت اكتر واحد عارف ان الخوذ والمصفحات ملهاش لازمه
وبما انك استفادت من الفعاليه ونزلت 10 سيوف و10 دروع ايه اللى يخلى باقى اللعيبه فى السيرفر متعملش زيك وتستفيد
فى الاخر انا مليش علاقه بمين نزل كام قطعه هى نزلت عندك بحد اقصى 10 قطع نزلت عندنا 7

+ المعدات نازله قوتها غلط مش زى اللى نزلت عندك فى الهرم و انت جاى تطلب من الدعم ميعدلش قوتها اللى هو صباح الضحك
كل المحاولات دى ما هى الا ضغط ع الادارة فقط واعتقد هما عارفين الفرق بين السيرفرين
اخر حاجه كان فى موضوع عن دمج الهرم والرعد مع تعويض للرعد انت دخلت ب17 حساب مختلفين وافقت ع الدمج مع التعويض مع ان الرعد كله رفض
جاى دلوقتى تعترض على ايه ؟
ولا اخى الكريم الغالي انا بحسب الي نزلته بس موش عدد معين ولا نوع معين عندى 25 قطعه ظلام ومفيش حد قدر ينزل العدد دا من الاعبين غيري شوف بقا باقي السيرفر 20 قطعه اتنين لاعبين ومفيش حد بعدهم قدر يزيد عن 10 قطع يعنى بتتكلم بسيرفر كامل محدش قدر يجمع غير 3 لاعبين أو 2 كمان موش 3 وبدون زكر اسماء
ثانيا حبيبي الغالي حط اللاحزيه قصاد الضوئي مفيش حزاء أقوا منه بالله حتى الآن فمتجيش تقول ملهمش لزمه حتى الخوز الي فيها انجراح متقليش ملهاش لزمه جربها الاول وشوف اي ينحط معاها علشان تعملك فرق بالبطل 100 الف بالتقرير والا مكنتش تعبت نفسك ونزلتها وبعدين ياغالي فكره تعديل المعدات مكنتش اعرف انها حتبقا زينا فكرتهم بيقلوها عندنا زيكم وليس العكس والدعم قال بيعدلها المساواه فدا عادى بالنسبه لجميع الاعبين ميفرقش بدال واحد واخيرا اقلك دى بالآخر لعبه ياشوقي ودا رأي وبنتناقش والأمر الاول والاخر للاداره والدعم وتفحص الحسابات ونشوف الاقوا والي يستاهل تعويض مناسب من الطرفين والاداره تعمله

وربي اتفق معك تماما في كل حرف انا خسرت 15 الف قلاده سوداء في فاعليه الفولكان فقط علي 7 دروع و 4 سيوف بعكس الهرم نزلهم تبادل براري فقط ونسب تكاد تكون كل الف هجمه براري تنزل قطعه وكمان فاعليه الفايكنج الي مصفح الفايكنج لم يتم تفعيل الوابل به إلا بعد نزوله وانتهاء التفاعليه جميع الاعبين كانت تنزل دروع وسيوف فقط ولم نهتم بالمصفحان لعدم علمنا بحدوث الوابل بالمصفح ضيف الي ذلك انا هاجم بفاعليه الظلام 87 الف قلاده ارجواني مجتمعهم من هجات البراري غير الي مبادله بجيش وخسائر ملاين القوات بالبراري علي 10 سيوف ودروع كل يوم من 8او 9 ساعات الي 12و 13ساعه اتنين لاعبين بنبدل بعض علي حساب واحد والنهايه تنزل بالرعد الشباب بتجمع بالطقم كل يوم لأن النسب بسم الله ماشاء الله 5 تلاف دول الي كنا نهجمهم تجيب بيهم طقم كامل يااخى كرهتونا في ام اللعبه بسبب الاداره وعدم الإنصاف والتحيز الدائم. وعدم المساواه
أنت أخر شخص يتكلم عن عدد المعدات، انت بتخدع مين بالضبط؟ الادارة عارفة كويس حسابك فيه ايه، انت كنت بتلعب في السيرفر لوحدك، و نص حسابات السيرفر واخدها مزارع.
معاك معدات اد بقية السيرفر عندك.
مستغرب ان انت اللي بتتكلم و بتقارن بين قوة سيرفر الهرم و سيرفر الرعد.
طبعا واضح اوي و اللي مش واخد باله يبقى أعمى إن لاعبي سيرفر الهرم فقط عاوزين يكونوا هم الحلقة الأقوى و يجيلهم ناس ضعيفة يقدروا يتحكموا فيهم و يمشوا السيرفر براحتهم.
لما بعض لاعبي سيرفر النخبة اقترحوا دمج النخبة و الهرم، دخلت عملت الف حساب منتدى تقول ارفض الدمج بين النخبة و الهرم ههههههههه. لكن تندمج مع الرعد عادي لأنه الأضعف.
مش فاهم اللي انتم بتعملوا الوقتي دا مفكرين إنه هيأثر على الادارة يعني و هتلغي التعويض اللي دا طبيعي و من حق السيرفر الأضعف انه يحصل على تعويض؟!
دا عشان بس نرضى و نوافق اننا نندمج مع سيرفر أقوى مننا.
لو بتتكلم عن معدات الظلام في النهاية انت معاك ٣ سيوف و دروع زيادة يعني انت أقوى، و لو بتتكلم عن الفولكان فما شاء الله انت معاك فولكان اد السيرفر كله هههههههه
دا طبعا غير فرق البوابات و الخانة الرابعة و التصنيف اللي اكيد هييجي يوم و يتفعلوا تاني.
ياريت تعقلوا الكلام و تتكلموا بشوية صراحة، كلامكم كله مفتقد للمصداقية و مش بيدل غير انكم عاوزين لمؤاخذة شوية ناس ***** مش يبقى فيه تنافس بينكم لأ.
و أسف لو كلامي هيزعل البعض منكم و لكنه حقيقي.

انا عاوز افهم حاجه بس هو سيرفر الهرم مفيهوش غير 3 بس بيتكلمو باسم السيرفر
اولا عاوز اقول ان لم تستحي فافعل ما شئت انتو عندكم البوابات متفوقين بفارق كبير عننا عندكم ناس فاتحين 4 خانات عننا
ثانيا الثانوي انتم اكتر مننا بكتير
بالنسبه للمعدات الي بتصيحو عليها الاداره لو عملت فحص وقارنة حساباتنا بحسابتكم منظركم هيبقى..... بلاش اقول
فياريت بلاش بجاحه وخلونا نلعب

ولا اخى الكريم الغالي انا بحسب الي نزلته بس موش عدد معين ولا نوع معين عندى 25 قطعه ظلام ومفيش حد قدر ينزل العدد دا من الاعبين غيري شوف بقا باقي السيرفر 20 قطعه اتنين لاعبين ومفيش حد بعدهم قدر يزيد عن 10 قطع يعنى بتتكلم بسيرفر كامل محدش قدر يجمع غير 3 لاعبين أو 2 كمان موش 3 وبدون زكر اسماء
ثانيا حبيبي الغالي حط اللاحزيه قصاد الضوئي مفيش حزاء أقوا منه بالله حتى الآن فمتجيش تقول ملهمش لزمه حتى الخوز الي فيها انجراح متقليش ملهاش لزمه جربها الاول وشوف اي ينحط معاها علشان تعملك فرق بالبطل 100 الف بالتقرير والا مكنتش تعبت نفسك ونزلتها وبعدين ياغالي فكره تعديل المعدات مكنتش اعرف انها حتبقا زينا فكرتهم بيقلوها عندنا زيكم وليس العكس والدعم قال بيعدلها المساواه فدا عادى بالنسبه لجميع الاعبين ميفرقش بدال واحد واخيرا اقلك دى بالآخر لعبه ياشوقي ودا رأي وبنتناقش والأمر الاول والاخر للاداره والدعم وتفحص الحسابات ونشوف الاقوا والي يستاهل تعويض مناسب من الطرفين والاداره تعمله
هو مشكلتنا ان محدش كان بيلعب و بينزل؟ يعني ليه مش كل الناس نزلت زيك ٢٥ قطعة؟ المفروض الادارة تدخل تفتح و تجمعلهم ولا ايه؟ الفعالية بالنسبة لكم كان مدتها اطول و المهم بالظلام سيوف و دروع و الباقي مش بيعمل فرق كبير، عن تجربة.
لما هي مجرد لعبه؟ بطل حزق و سيب الادارة تشوف شغلها و ما تشوفه مناسب هيرضى بيه اللاعبين دون ظلم لأي طرف من الأطراف.
هههههه صباح الفل

انا عاوز افهم حاجه بس هو سيرفر الهرم مفيهوش غير 3 بس بيتكلمو باسم السيرفر
اولا عاوز اقول ان لم تستحي فافعل ما شئت انتو عندكم البوابات متفوقين بفارق كبير عننا عندكم ناس فاتحين 4 خانات عننا
ثانيا الثانوي انتم اكتر مننا بكتير
بالنسبه للمعدات الي بتصيحو عليها الاداره لو عملت فحص وقارنة حساباتنا بحسابتكم منظركم هيبقى..... بلاش اقول
فياريت بلاش بجاحه وخلونا نلعب
صح كنت ناسي نقطة الثانوي دي ههههههه
كفو يا هيما

رد واحد للكل لاعب الرعد انتو هتخسرو حاجه لما الاداره والدعم تفحص السيرفين وتختار التعويض المناسب للجميع موش عارف انتو ليه معترضين لتعويض سيرفر الهرم

انت متعرفش الحسابات فيها اي ياهيما راجع المحادثات حتعرف الفارق بين الاعبين الي مع اربع لاعبين بالرعد مايعادل سيرفر الهرم كامل
مالك بتتكلم عن حسابات الرعد كأنك في قلبها؟
كأنك ادرى بيها مننا احنا، حاجه غريبة