فعالية الفولكان بسرفر الملوك

Zaroba9

عضو عادى
نسب الحصول على عملات من البراري تغيرت يا إدارة نروجو حل هذة المشكلة لإن وقت الفعالية أوشك على الإنتهاء
كل 300 هجمة صفر عملات او 1 عملة بالكتير

الإعجابات: MESSI
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...... ارجوا من الاذارة تعديل النسب لانها تعتبر شبه معدومة انا ليوم ولعت1800هجمة برية مستوى9تحصلت بس15عملة هيك نسبة اقل من واحد بالمية تقريبا0.6بالمية حرام والله خسرنا جيشنا في بريات بدون فايدة ومن هو هذا شحين حتى يتحكم في الادارة او يخرب علينا لعبة وشحين غايته انو تبقى فروقات بينوا وبين لاعبين حتى لا تتيح لهم فرصة يتنافسوا معو ويبقى دوما في القمة وشكرا والسلام عليكم

سبحان الله والله نفسي اسأل الاداره سؤال انتو ادمنتو الفشل خلاص كل سيرفر كده لازم تخربوه على اللاعبين واى فاعليه تنزل مينفعش تعدوها على خير
كل مره كده وكل ما يفتح سيرفر جديد معروف مين الى بيلعب هما هما مفيش حد جديد بيدخل الله يرحم القيصر والقاهر كان اقل شئ تلاقي500لاعب واكتر
الفاعليه كانت ماشيه حلو والكل بيستفيد وبيجهز حسابه للحروب والمعارك والمسابقات في لحظه ضيعو الدنيا وخربوها على الكل ان شاءالله دايما كده فشل في فشل

اشبعو بيها

هما للدرجه دي عينهم مكسوره محدش قادر يتكلم ولا يقول حاجه ربنا يديمها عليكم يا منبطحين على قد ما انا كنت زعلان على الى حصل على قد ما انا مبسوط دلوقتي لانها بينت حجمكم الحقيقي

:LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL::LOL: