فعالية قلاع الموارد

فاعلية قلاع الضحك
هو حاجه بدهيه اصلا والمفروض يكون الوقت قليل انتو معملتوش حاجه جديده المفروض من الاول الوقت يكون 15د لكن كلو ضحك على الدقون
ربنا يصلح حالكم

دمتم اضحوكه:LOL::LOL:

يعني بالقيصر كنت اقدر اعمل تفجير في اليوم زي ما انا عاوز وبجمع مليارات لكن هنا الوضع مختلف مفروض قلاع الموارد بتنوب ع التفجير

نشكركم على جهودكم وهذا يدل على حرصكم في التطوير وتقديم الأفضل.. مما يغيب عن ذهن البعض ان الادارة غير مجبرة على هذه التعديلات .. وانما هي تسعى لتذليل الصعاب كي يتمكن كل لاعب في الإستمتاع بالحروب وغزو المدن
نشكركم مرة اخرى ونتطلع للمزيد

فاعلية قلاع الضحك
هو حاجه بدهيه اصلا والمفروض يكون الوقت قليل انتو معملتوش حاجه جديده المفروض من الاول الوقت يكون 15د لكن كلو ضحك على الدقون
ربنا يصلح حالكم

دمتم اضحوكه:LOL::LOL:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أولا نشكرك على ردكم بالموضوع وهذا إن دلّ على شيء فهو دليل متابعتكم للمنتدى
وثانيا نحن كإدارة الكـــــــادر الرقابي نأخذ بالإقتراحات ونناقشها مع الدعم في تحقيقها من عدمه
فقبل الرد بإستهزاء نتمنى منك أخي أنت وغيرك ممن قلبهم عاللعبة
إرسال إقتراحاتهم بموضوع وطلب المستطاع في تطوير اللعبة
كل ماتراهُ أخي ملائم أرسل إقتراحك ونحن لن نتوانى في المتابعة
نتقبل الإنتقاد بصدر رحبٍ
وسعة قلبٍ وكما سبق وقلت لحضرتكم
نحن فريق يشكل حلقة وصل
بينكم وبين الإدارة
دوما في خدمة اللاعبين ..
وطيبتُنا أصل ٌ فينا وليس تهريجا ياغالي
كل احترامي(y)

لكن الا ترون انه كمية المورد محصل عليها ققليلا فمثلا اظم 100 ببطل احصل مليار او اقل خششب اما حديد فقط 400 او 300 مليون و هاد قليل بنسبة لقياصرة

لكن الا ترون انه كمية المورد محصل عليها ققليلا فمثلا اظم 100 ببطل احصل مليار او اقل خششب اما حديد فقط 400 او 300 مليون و هاد قليل بنسبة لقياصرة
بالعكس ياغالي انت الى محتاجه اكتر شئ الخشب الحديد والغذاء مش هتحتاجهم في الانتاج زي الخشب انا شايف النسب كويسه مع وجود الفاعليه تهجم اكتر من هجمه من وقت فتح القلاع لما تهجم 3هجمات بمعدل هجوم ورجوع الابطال بتحصل 3مليار خشب فـ ده كلو اوي ويكفي وزياده كمان

كل الى احنا عاوزينو انها تستمر بس ومتبقاش فاعليه

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
أولا نشكرك على ردكم بالموضوع وهذا إن دلّ على شيء فهو دليل متابعتكم للمنتدى
وثانيا نحن كإدارة الكـــــــادر الرقابي نأخذ بالإقتراحات ونناقشها مع الدعم في تحقيقها من عدمه
فقبل الرد بإستهزاء نتمنى منك أخي أنت وغيرك ممن قلبهم عاللعبة
إرسال إقتراحاتهم بموضوع وطلب المستطاع في تطوير اللعبة
كل ماتراهُ أخي ملائم أرسل إقتراحك ونحن لن نتوانى في المتابعة
نتقبل الإنتقاد بصدر رحبٍ
وسعة قلبٍ وكما سبق وقلت لحضرتكم
نحن فريق يشكل حلقة وصل
بينكم وبين الإدارة
دوما في خدمة اللاعبين ..
وطيبتُنا أصل ٌ فينا وليس تهريجا ياغالي
كل احترامي(y)

ربنا يصلح حالك ياغالي

(n)(n)(n)(n)

ممكن سؤال فعالية الموارد تقصد طيلة العشرة ايام حتكون قلاع السترس والذهب وباقي الموارد مفتوحه كل يوم.؟

ممكن سؤال فعالية الموارد تقصد طيلة العشرة ايام حتكون قلاع السترس والذهب وباقي الموارد مفتوحه كل يوم.؟
لا ياغالي طيلة العشرة أيام تفتح قلاع الموارد
نفس توقستها المعتاد الجديد هو ان توقيت العودة للابطال بدب ساعة
رح يكون 5دقائق فقط
مما يتيح فرضة الهجوم عالقلاع اكثر من هجمة
المدة حاليا 10لأيام قابلة للتجديد

السلام عليكم انا من لاعبين القيصر القدماء حضرت التفجير و كان يغنيني عن ملل البراري التي تقتل المتعه في اللعب من وجه نظري لازم القلاع تفضل موجوده طول اليوم انا من الناس بكون مشغول الصببح و افتح بليل كده الفعاليه هتروح عليا ف طلب من الاداره زياده نسب الموارد المغنومه و فتح القلاع طول اليوم مع تحديد ساعه قي رجوع الابطال و 15 دقيقه الهجمه بدون فعاليه تبققي طول الوقت هكذا او الغاء القلاع و تفعيل التفجير افضل الي الجميع و شكرا لكم