فعالية معدات النصر /سيرفر النور

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

ادارة اللعبه

::إدارة اللعبة ::
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
لزيادة قوة اللاعبين واعطائهم الفرصه للتحدي والمنافسه
نعلن عن فعالية معدات النصر/ سيرفرالنور
مدة الفعاليه 10ايام
تبداء الفعاليه من الساعه 8:00 بتوقيت السيرفر تاريخ 2 /2022/8 ولغايه الساعه 8:00 من تاريخ 2022/8/12

خلال مدة الفعاليه يمنع الانضمام للدفاع في المعسكرات والمناورات ( اي تعدي واخلال بهذا الشرط سيتم تجميد حساب اللاعب من الدخول لمدة تصل 72 ساعه )

عدد متطلبات التبادل لاي قطعه كما هو موضح بالجدول

اقصى عدد يستطيع اللاعب امتلاكه 3 قطع من كل نوع

اماكن الحصول على مواد التبادل

المناورات

مستوى /10-20-30-40-50

البراري مستوى 3-4-5 بنسبه بسيطه

سيتم اضافة متطلبات التبادل الى المول بتاريخ 2022/8/5 بالذهب بسعر 25 ذهبه

ملاحظه :
اللاعبين الذي يمتلكون قلائد سوداء عددها في الصندوق اقل من 50 يمكنهم الحصول على 10 قلائد يوميا من التبادل بقلاده حمراء

بما انكم مش بتردو على الرسايل الخاصه غير للشحن بس عاوزين نعرف هينزل تبادل مواد ولا لا معظم اللاعبين معاهم قلائد

بالنسبه لنسب الورد كانت اول يوم ممتازه جدا
بعد كده النسب شبه اتعدمت ان لم يكن اتعدمت
فـ ياريت نعرف النسبب انا حاليا وصل عندي عدد القلايد 2000 قلاده صفرا ورمادي يعني بهجم جميع انواع البراري ولسه ما جمعت 150ورده هل ده طبيعي ؟

ادارة اللعبه

بالنسبه لنسب الورد كانت اول يوم ممتازه جدا
بعد كده النسب شبه اتعدمت ان لم يكن اتعدمت
فـ ياريت نعرف النسبب انا حاليا وصل عندي عدد القلايد 2000 قلاده صفرا ورمادي يعني بهجم جميع انواع البراري ولسه ما جمعت 150ورده هل ده طبيعي ؟
انت تقصد عدد القلادات الصفراء والرماديه لديك لم تتجاوز 200 وليس 2000
اما بالنسبه للبراري فالفعاليه مقامه على المناورات وليس البراري وتم اضافة البراري
للمساعده في عدد بسيط من المتطلبات كما هو مكتوب في شرح الفعاليه

انت تقصد عدد القلادات الصفراء والرماديه لديك لم تتجاوز 200 وليس 2000
اما بالنسبه للبراري فالفعاليه مقامه على المناورات وليس البراري وتم اضافة البراري
للمساعده في عدد بسيط من المتطلبات كما هو مكتوب في شرح الفعاليه
ياخي ماهو بالعقل كده السيرفر لو اعتمدت على المناورات محدش هيجمع السيرفر جديد يا ادارة اللعبه :ROFLMAO:
ثانيا محدش معاه قلايد سودا تكفي انو يجمع حتى طقم للمعدات دي لو حسبتها بالتبادل كل يوم لك 12 قلاده يعني ورده واحد
ثالثا لا اقصد 2000 قلاده ودي صوره من حسابي
https://prnt.sc/qbCTZVj2jhpZ

يا اداره انتو فين الفاعليه المفروض انها خلصت من يومين ومنزلش تبادل المواد والمعدات لسه في البتادل !

ادارة اللعبه

يا اداره انتو فين الفاعليه المفروض انها خلصت من يومين ومنزلش تبادل المواد والمعدات لسه في البتادل !
تبادل معدات النصر موجود من يوم الجمعه وسينتهي التبادل غدا وحذف ما تبقى من متطلبات الفعاليه من الصناديق

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.