فعاليه معدات سيرفر القمر

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
السلام عليكم
سيرفر الرعد يقل عن سيرفر الهرم بالمعدات بالاتى :
( 3 سيوف و 3 دروع ظلام + 3 مصفحات صمود )
يعنى سيرفر الرعد محتاج 9 قطع حتى يكون متكافئ مع سيرفر الهرم
متوسط القلادات فى الحسابات 1500 قلادة سوداء مع العلم فى حسابات كبيرة فى سيرفر الرعد والهرم ما كملت 1000 قلادة سوداء
يعنى 1500 قلادة سوداء + 10 هجمات = 150 ملعب مصر
يعنى ما يعرف يكمل حتى 4 قطع
فين التكافؤ اللى قالت عليه الادارة بين السيرفرين
لو سمحت إدارتنا الكريمة ان تكون الفاعلية بريات بنسب قليلة مع المعسكرات والمناورات
حتى يكون فى تكافؤ فى القوى بالسيرفر
وشكرا

انت بتتكلم كدا علشان عارف ومتئكد أن مفيش غير 3 بالسيرفر كامل معهم 10دروع وسيوف ظلام بعكس الرعد كله معاه 7 اطقم موش قطع وانت بنفسك عانيت علشان تجمع المعدات برضه بعكس سهوله الموضوع الان الموضوع علي الجميع يأتون معسكرات ومناورات فقط يتكون تبادل معدات أضعف بالاقوا وبالحالتين حد اقصي لجميع القطع 10 لكل نوع اتمنى المصداقيه وعدم التحيذ لوجود منافسه بين الاعبين وليس حلف الي انت موجود بيه فيه 30 عضو والتانى 6 وجاي كمان تتكلم متنساش انك كنت بسيرفر الهرم الآن كله بسيرفر واحد مبقاش لا هرم ولا رعد بالتوفيق للجميع حاليا المنافسه تكاد تكون متكافئه وفارق ليكم كمان وتقدر تراجع تقاريرك بالقلاع عايز اي تانى

انت بتتكلم كدا علشان عارف ومتئكد أن مفيش غير 3 بالسيرفر كامل معهم 10دروع وسيوف ظلام بعكس الرعد كله معاه 7 اطقم موش قطع وانت بنفسك عانيت علشان تجمع المعدات برضه بعكس سهوله الموضوع الان الموضوع علي الجميع يأتون معسكرات ومناورات فقط يتكون تبادل معدات أضعف بالاقوا وبالحالتين حد اقصي لجميع القطع 10 لكل نوع اتمنى المصداقيه وعدم التحيذ لوجود منافسه بين الاعبين وليس حلف الي انت موجود بيه فيه 30 عضو والتانى 6 وجاي كمان تتكلم متنساش انك كنت بسيرفر الهرم الآن كله بسيرفر واحد مبقاش لا هرم ولا رعد بالتوفيق للجميع حاليا المنافسه تكاد تكون متكافئه وفارق ليكم كمان وتقدر تراجع تقاريرك بالقلاع عايز اي تانى
جنرال خليهم يعيطوا عادي مفكرين اللعبة مسخرة و ععكيفهم امشي عادي

shawky

عضو فعال
اتمنى المصداقيه وعدم التحيذ لوجود منافسه بين الاعبين وليس حلف الي انت موجود بيه فيه 30 عضو والتانى 6
https://prnt.sc/Bw2eMq7SEAgb لو مبتعرفش تعد
انت بتتكلم كدا علشان عارف ومتئكد أن مفيش غير 3 بالسيرفر كامل معهم 10دروع وسيوف ظلام بعكس الرعد كله معاه 7 اطقم موش قطع
ولما هى الاطقم كامله فاجرة وفشيخه ومفيش منها اتنين ركزت ليه فى حسابك على سيوف ودروع واحذية ليه مثلا منزلتش طقم كامل وتجمع وتدخل ع اللى بعده
المنافسه تكاد تكون متكافئه وفارق ليكم كمان وتقدر تراجع تقاريرك بالقلاع عايز اي تانى
احنا مش بنتكلم ع المنافسه جماعى يا شبح احنا بنتكلم ع المنافسه فردى واعتقد دا حقى

المشكلة انو الناس هي ما بتحسب لنفسها بتحسب لغيرها من قبل الدمج ( انت معاك كدة و كدة ) لو كانت بتحسب على نفسها و تطويرها مكان رح تكون هي الردود

بالتوفيق

Hook

عضو فعال
انا معى 11 درع و 10 سيوف ههههههه

لما هى الاطقم كامله فاجرة وفشيخه ومفيش منها اتنين ركزت ليه فى حسابك على سيوف ودروع واحذية ليه مثلا منزلتش طقم كامل وتجمع وتدخل ع اللى بعده
علشان عرفت اي الاقوا وجربته بحساب تانى ومهتمتش غير بدول ثانيا متقارنش نسب بنسب وانت فاهم كلامى كويس علي اي 20 قطعه قصاد 40 قطعه لو متعرفش قوه الخوزه والجزاء يبقا نصيحه متقارنش شخص لاعب واحد نزل وانت منزلتش أو بحد تانى محدش جبر الناس تنزل قطع معينه ثانيا يااستاذ شوقي محدش. قال متنافسش التفاعليه حتنزل وكل واحد هينزل حد اقصي 10 من كل نوع من الأنواع المزكوره انا معايا سيف ودرع 10 ناقصنى مصفحات وابل انت معاكم أقل واحد 4 و 5 وفي ناس معاها 7 فايكنج مصفح اظن مقلتش عايز مقارنه وعايز مصفحات وابل ياريت نبطل كلام ملوش لازمه احنا بنتناقش والكلام مبزعلش لما اقول الافضل للجميع مجرد وجه نظر بدون تحيز كلنا بسيرفر واحد موش علي لوحدى ولا عليك انا كدا كدا موش منزل ظلام واظن انت عارف كويس وحتى الآن حسابي معاك وموش علشان حاجه لا انت اخ وراجل محترم وعارف كويس انا مبفضلش حد علي حد ولا يرضينى الغلط بالتوفيق للجميع

ياخي ليش بدكم دائما كل شي بأسهل طريقه ؟
مافي فعاليه بتنزل الا بتعترضوا علليها والله امركم غريب
ياعم انت هيا هتنزل لينا لوحدنا ما كلو هيستفيد وبتتكلم انو احنا الي بنعترض على كل حاجه هههههههههه ضحكتني ياخي اخش اجبلك الصياح بتاعك من على موضوع التعويض اوريك نفسك وانت عامل زي .... ولا بلاش

انا بطالب من الاخ سيلفر يكون عادل زي ما نزلت بسيرفر الهرم مرتين فاعلية صمود منهم مره براري ينزل برضو كده مفيش اي عدل في الموضوع ولما ينزلها براري مش هينزلها ليا او لناس محددها هينزلها للكل والكل يستفيد

السلام عليكم
نطالب من الاخ سيلفر انو تنزل الفعالية براري و تمثال
لانو مش معقووول ابدا تنزل فعالية ب 5 انواع من المعداات ب معسكرااات بعد دمج سيرفرين هيك والله حرااام ،، مع انو سيرفر الرعد ما شاف فعالية صمود من قبل عكس الهرم لي نزل مرتين
بقى يا ريت يتم اعادة النظر لانو بالفعل الفعالية نازلة بدون دراسة
يا عم هي 5 انواع من المعدات شو رح تنزل و شو رح تخلي ،،، اخرك تجمع 8ملاعب باليوم

بالضافة انو تم سحب الورد من الصندووق للمرة التانية لي المفروووض ينزل تبادل ،، هذا جهد ووقت و جيش اللاعبيين
نتمنى منك يا اخ سيلفر تشوف و تنزلها براري زي ما كل اللاعبين بيطالبوو لنوصل للتكافئ لي بتحكي عليه

مع كل احتراماتي
@Silver

السلام عليكم
نطالب من الاخ سيلفر انو تنزل الفعالية براري و تمثال
لانو مش معقووول ابدا تنزل فعالية ب 5 انواع من المعداات ب معسكرااات بعد دمج سيرفرين هيك والله حرااام ،، مع انو سيرفر الرعد ما شاف فعالية صمود من قبل عكس الهرم لي نزل مرتين
بقى يا ريت يتم اعادة النظر لانو بالفعل الفعالية نازلة بدون دراسة
يا عم هي 5 انواع من المعدات شو رح تنزل و شو رح تخلي ،،، اخرك تجمع 8ملاعب باليوم

بالضافة انو تم سحب الورد من الصندووق للمرة التانية لي المفروووض ينزل تبادل ،، هذا جهد ووقت و جيش اللاعبيين
نتمنى منك يا اخ سيلفر تشوف و تنزلها براري زي ما كل اللاعبين بيطالبوو لنوصل للتكافئ لي بتحكي عليه

مع كل احتراماتي
@Silver
اتفق

ايه الجديد طيب هتعدلو فى الفاعليه ولا ايه

السلام عليكم
اعتقد يا غالى ان دة سؤ تفاهم
مش معنى أن الإدارة نزلت الفاعلية السايقة فى البرارى دة معناه
ان كل الفاعليات القادمة هتكون فى البرارى
يا غالى مستحيل اى فاعلية تنزل البرارى
و ما تنسى ان السيرفر فى يوم ن الأيام هيتم دمجة

السلام عليكم
يا غالى مدام انت شايف انها مستحيله تنزل برارى يبقا تشوف حل تانى علشان الكل يستفاد ويكون فى تكافوء بين كل الاعيبه
لاكن بالوضع ده لو نزلت على كدا معظم اللعيبه هتتظلم وفى حسابات كتير لا تتعدى 1500 قلاده فلازم تشوف حل وسط
يناسب الجميع مينفعش تبقا انت ك ادارى مسئول وشايف كميه التعليقات دى وتتاجاهل الكل كدا لازم تنزل وتتكلم مع الاعيبه
لان بالوضع ده محدش هيعرف ينزل اللى هو عاوزو من المعدات ودى اهم فاعليه 5 انواع معدات فلازم يكون فى حل بلاش
تخلى الناس تكره اللعبه والسيرفر يموت وهو لس فاتح اصلا

الحل تاجيل الفاعليه لحين دراسه الوضع والتنسيق مع اللاعبين

سيتم البحث فى الوضع ان شاء الله
ياريت يا غالى والله تشوفلنا حل بجد ولو عاوز تأجل الفاعليه يوم ولا اتنين مفيش مشكله المهم تشوفلنا حل وسط يرضى الكل والاعيبه
كلها تستفاد ويكون فى تكافوء بين الاعيبه وشكرا لحسن تعاونكم

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.