و بدأ الجلد !

ROXAS7

عضو عادى
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
و بعد السلااام يحلى الكلاااام :LOL:
تم اليوم- و بعون الله تعالي- جلد حلف المسدس بالقلاع الكبرى
علاوتا على الجام أميرة السرفر بالقلاع الصغرى ببعض الابطال الزائدة عن الحاجة:coffee::sleep:

ما اطول عليكم و اترككم تمتعون عيونكم بالتقرير :

تقرير فرم حلف المسدس:cool:

و في ما يلي تقرير القلاع الصغرى عشان نثمن مجهود الأنسة هميس :

تقرير الانقضاض علي حلف الصيد بقيادة هميس:censored:

مع جزيل الشكر للاخوة في حلف CRAZY من دون استثناء و اخص بالذكر مدير الحلف ابو السلاطين قائد اركان الجيش السفاح SAW و نائب مدير الحلف BLACK HOLE الذي ابتلع المنافس بدون اي اثر :ROFLMAO:

عودة ميمونة للاخوة شامخ اودين بوتن و باببا و ان شاء الله ما تغيبو تاني عشان المعدات قربت تصدد من دونكم :D

دمتم بود و ان شاء الله بقادم المواعيد :giggle:

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
و بعد السلااام يحلى الكلاااام :LOL:
تم اليوم- و بعون الله تعالي- جلد حلف المسدس بالقلاع الكبرى
علاوتا على الجام أميرة السرفر بالقلاع الصغرى ببعض الابطال الزائدة عن الحاجة:coffee::sleep:

ما اطول عليكم و اترككم تمتعون عيونكم بالتقرير :

تقرير فرم حلف المسدس:cool:

و في ما يلي تقرير القلاع الصغرى عشان نثمن مجهود الأنسة هميس :

تقرير الانقضاض علي حلف الصيد بقيادة هميس:censored:

مع جزيل الشكر للاخوة في حلف CRAZY من دون استثناء و اخص بالذكر مدير الحلف ابو السلاطين قائد اركان الجيش السفاح SAW و نائب مدير الحلف BLACK HOLE الذي ابتلع المنافس بدون اي اثر :ROFLMAO:

عودة ميمونة للاخوة شامخ اودين بوتن و باببا و ان شاء الله ما تغيبو تاني عشان المعدات قربت تصدد من دونكم :D

دمتم بود و ان شاء الله بقادم المواعيد :giggle:

كفووو كفووو يا رجاله ...أعضاء حلفي وحوووش يعتمد عليهم في كل شي... والقااااادم اعظم🔥💪

^____^^^^ انت متخيل انك بتقول فرم من عدد كبير من اللاعبين قصاد ٤ لاعبين فقط (ركز علي فقط) وانه كمان لو زود كمان بطلين كان هيبقي عنوان الموضوع البقاء لله ... ممكن تجمع خبرات السنين وتشوف التقرير وممكن تستعين بالدويري يحلل التقرير عشان تستوعب الفرم كان من مين لمين ...... بالنسبة لحلف الصيد حضرتك نسيت تحضر تقارير كتيرة لوحدي (alone) قصاد حلف يزيد عدده عن ٣٠ لاعب ودا مش محتاج الدويري يحلل لانه واضح جدا ان ابطالكم مش بترعب ولا بتخوف ^___^ التقارير عندي كتيرة قصادكم وبالنسبة للابطال الزائدة فهم 80 بطل للبراري قولت اجربهم قصاد ابطالكم لاقيتهم شغالين وزي الفل ويمكن نركن المعدات ونشتغل بيهم الفترة الجاية ^_____^^^ وبقالنا شهور نناديكم الابطال عندكم هتصدأ من الركنة مش صدقتو ولما حصل الصدأ عايزين تقول بسبب غياب اودين وبوتن يومين لا حضرتك راجع الموضوع دا هتلقي اننا حذرناكم كتير وخايفين علي معداتكم وكنا بنوعيكم لو ناسيين ممكن اجيبلك سكرينات تشوفها وانا بقولكم هاتو المعدات جربوها هتصدا من الركنة ^_______^^ وبدليل كنت اناديكم كل تعيين تولعو مناورات ومعسكرات بابطال حقيقية ومعدات وقد كان وبدانا نشوف الحقيقي بالمعسكرات والمناورات وبفضل الله بدأتو تشغلو المعدات لا داعي للشكر انا عملته لوجه الله ^___^^ انتو استمرو وان شاء الله بتلعبو احسن مفيش حاجة مستحيلة انتو تقدرو باذن الله ^___^^ وهبقي اهديلكم اغنية حمادة هلال والله وعملوها الرجالة ^^__^^^ بنشغل الاغنية دي بمناسبات النصر ^____^^^ كفو بابا السيرفر

^____^^^^ انت متخيل انك بتقول فرم من عدد كبير من اللاعبين قصاد ٤ لاعبين فقط (ركز علي فقط) وانه كمان لو زود كمان بطلين كان هيبقي عنوان الموضوع البقاء لله ... ممكن تجمع خبرات السنين وتشوف التقرير وممكن تستعين بالدويري يحلل التقرير عشان تستوعب الفرم كان من مين لمين ...... بالنسبة لحلف الصيد حضرتك نسيت تحضر تقارير كتيرة لوحدي (alone) قصاد حلف يزيد عدده عن ٣٠ لاعب ودا مش محتاج الدويري يحلل لانه واضح جدا ان ابطالكم مش بترعب ولا بتخوف ^___^ التقارير عندي كتيرة قصادكم وبالنسبة للابطال الزائدة فهم 80 بطل للبراري قولت اجربهم قصاد ابطالكم لاقيتهم شغالين وزي الفل ويمكن نركن المعدات ونشتغل بيهم الفترة الجاية ^_____^^^ وبقالنا شهور نناديكم الابطال عندكم هتصدأ من الركنة مش صدقتو ولما حصل الصدأ عايزين تقول بسبب غياب اودين وبوتن يومين لا حضرتك راجع الموضوع دا هتلقي اننا حذرناكم كتير وخايفين علي معداتكم وكنا بنوعيكم لو ناسيين ممكن اجيبلك سكرينات تشوفها وانا بقولكم هاتو المعدات جربوها هتصدا من الركنة ^_______^^ وبدليل كنت اناديكم كل تعيين تولعو مناورات ومعسكرات بابطال حقيقية ومعدات وقد كان وبدانا نشوف الحقيقي بالمعسكرات والمناورات وبفضل الله بدأتو تشغلو المعدات لا داعي للشكر انا عملته لوجه الله ^___^^ انتو استمرو وان شاء الله بتلعبو احسن مفيش حاجة مستحيلة انتو تقدرو باذن الله ^___^^ وهبقي اهديلكم اغنية حمادة هلال والله وعملوها الرجالة ^^__^^^ بنشغل الاغنية دي بمناسبات النصر ^____^^^ كفو بابا السيرفر
😂😂😂

لا جديد يذكر ولا قديم يعاد حلف CRAZY يجلد ولا يباااالي

متعوا عيونكم :love:

تقرير فرم حلف المسدس:cool: في القلاع الكبرى

http://app.elkaisar.com/BattelReplay/AHcvtcCMM2SEYSKEryu7xdFOQQykMhBt

تقرير فرم حلف الاميره هاميس;) في القلاع الوسطى

http://app.elkaisar.com/BattelReplay/xYQlBNDOfOOcPDv5okaqM8RiZXA9RCI4
التقرير رائع وفوق الرائع اشكرك انك وفرت عليا الكوبي ^____________^^^^ تستاهل لايك ^________ تقرير الفرم عندي الصراحة اني اوصل ل 32 بطل عندكم شئ يدعو للفخر وهنا سأسكت قليلا احتراما وتقديرا لابطالي ^_______^^^ التقرير التاني الصراحة فيه مشكلة عندكم بتحليل التقارير لكن سأكتفي بجملة هتفهمها بعدين أنت الان في مأزق ^________^^^^ كفو بابا السيرفر

ROXAS7

عضو عادى
يومكم سعيد مبارك ان شاء الله
نعتذر لجميع المتابعين لعدم مدكم بتقارير القلاع لليوم
و يعود ذلك لعدم توليعها من قبل حلف المسدس الذي استحى و خير حفظ ماء الوجه هذا اليوم
نوافيكم بالجديد بقادم الأيام

دمتم بود احبائي

يومكم سعيد مبارك ان شاء الله
نعتذر لجميع المتابعين لعدم مدكم بتقارير القلاع لليوم
و يعود ذلك لعدم توليعها من قبل حلف المسدس الذي استحى و خير حفظ ماء الوجه هذا اليوم
نوافيكم بالجديد بقادم الأيام

دمتم بود احبائي
طب قبل تقول كلام فيه افتراء تبعت تسأل الادارة ليه الطلب اتحذف من القلاع وبعد ما تاخد الاجابة ابقي تعالي ارسم واكتب بالالوان اللطيفة المبهجة ^^_^^^ لا تنسي نوع المسدس عشان دي ايام عيد وكل اطفالنا بيشترو مسدس ماء ولما بيشوفو مدفع بيقولو مسدس ^______^^^