مشاركات الملفات الشخصية الجديدة

سيتم اصلاحه قريبا ننتظر الدعم الفنى قط ماهى الا ساعات قليله جدا
وانا ومش فاهم حاجه كنت بلعب فى القمه وبعدين قفلو وفتحو الهرم لعبت وبعدين قفل وفتحو القمه هو فيه ايه انا مش فاهم حاجه ايه ده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لن نرفع لغير الله شكوي هذا حساب تعبنا فيه يوم كامل ولن نعاود الدخول اليه مرة اخري بعد اليوم وداعا سيرفر الهرم وشكرا جزيلا لردكم علينا وتعاملكم معنا
انما بالعدل تسود الامم وتتميز الاشياء وبغيره يضيع كل شيئ حتي القيم شكرا
في يوم الام اعط امك ورده قبل راسها ويدها اعطها من وقتك ولو خمس دقايق ابتسم في وجهها اسعد خاطرها ولو بكلمه سيكون لك اجر من الله ورضي ودعوات مستجابه من قلب هو اصدق من احبك واكرم من اعطاك بعد خالقك سبحانه .
كلمتان خفيفتان على اللسان ثقيلتان فى الميزان : ( سبحان الله وبحمده , سبحان الله العظيم )
لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم استغفرك ربي و اتوب اليك
سنة جديدة و سنة سعيدة على
ادارة اللعبة و الكادر و المشرفين و المراقبين و الدعم الفنى
و على كل اللاعبين بكل السيرفرات
و يارب تحقق كل امانيكم جميعا
و يرزقككم الصحة و العافية
و يرفع البلاء و الوباء
اللهم امين يارب العالمين
صلي علي النبي
اللهم صل وسلم وزد وبارك علي سيدنا محمد النبي الامي الحبيب
العلي القدر العظيم الجاهـ ، وعلي آله وصحبه وسلم تسليماً كثيـــــراً
بقول استعملت مساعد الحريه معناها اني انا الي عليا استعمار ازاي بقا افكه من السيطره لو سمحت اما تشغل مساعد الحريه و تبعتلي بدل الي خسرته من مساعد الحريه او تفكلي الاستعمار من عندك
ВΣЯℓΪЙ
ВΣЯℓΪЙ
مدة صلاحية استخدام مساعد الحرية هي ٢٤ بعد الإستعمار لو عدة مالهاش لازم مابتفك الإستعمار
لو تم تغيير الإستخدام من قبل الدعم الله أعلم 🤔😐
ولا تزال المشكله قائمه بسيرفر الليث
Ge̷n̷e̷r̷a̷l̷
Ge̷n̷e̷r̷a̷l̷
حنعمل اي بس ياابو احمد كل منفتح نلاقي خلل نقفل والله ضاعلي ازيد من 25 ميداليه ديب وتمثال من غير جوائز وغير كدا لا عارفين نستمتع ونجمع قلادات للفاعليه الجايه ولا عارفين نلعب وحالنا يصعب علي الكافر الله يصلح الحال خلينا نتسلا شوى
لازالت اللعبة لاتعمل والابطال معلقة ولا نستطيع حتى الهجوم لجمع الترقية وموارد التبادل
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
لله الامر من قبل ومن بعد
يا اداره لحد امتى هايفضل السيرفر معلق يعنى نعمل ايه الابطال كلها بره من امبارح ولا شىء بيفتح
Ge̷n̷e̷r̷a̷l̷
Ge̷n̷e̷r̷a̷l̷
والله بيضيع علينا قلادات ديب وتمثال بالهبل ولا عارفين نلعب ولا نتسلا دا عدم تقدير من الاداره الي بيحصل هنا مشفتهوش بئي لعبه تنيا بحياتي بصراحه