اعتزال

اولا مكنتش احب الامور توصل للدرجة دي لكن قدر الله ومشا ء الله فعل
انا بعلن اعتزالي للعبه مش عشان زياده نسب ولا الكلام ده
ولا انا بلوي دراع الادارة ولا اي كلام فاضي من ده مش عيل صغير انا عشان اعمل كده
كل ادارة لها اسلوبها ودي حقها مفيش كلام وانا كنت مقدر الكلام ده الصراحة
لكن للامانه انا كنت مع اللاعبين في بادئ الامرلحد ما نزلت الادارة وعرفت قد ايه هيه
بتتعب عشان توفر كل شئ للاعبين وبعدها بدء لوي الدراع لزياده النسب وجاء التهديد من اللاعبين نفسهم ال بتقول انها اهدتهم
عشان ثقتهم في الادارة اي ثقه اخي تتكلم عنها انتم ماشيين توزعوا ثقة وانا مش واخد بالي
علي فكرة انا معجبنيش وضعهم ولا كلامهم ومعجبنيش ايضا انهم استفادو من الثغرات وفي الاخر ياتي التهديد من جانبهم
ولهذا اتكلمت عن موضوع البرستيج والعدل داخل اللعبه ال انعدم طبعا لثقه لاعبين في ادارة (هل ده منطق)
والله كلامي عام لكن ردودكم جميعا تفسر ان في شئ غامض
وربي يعلم تكلمت لصالح اللعبه مش اهواء شخصية ولافردية ولا لوي دراع ولااي اسلوب من ده ولا احبذها
في النهاية احب اقولكم ارفعو من شان اللعبه لانها تستحق وسيبكم من يهدد بالاعتزال مفيش فيهم اصلا حد حيعتزل
لا احب الغلط باحد زي ما الاخ عمار قال عليا اهبل ولكن نصيحة العدل في اللعبه اساس ونجاح اي شئ حتي لو كانت لعبه
انا كده كده مش حلعب لكن الناس ال استفادت الكل يستفيد زيه مش تقولي عشان وثقو بالادارة (ده كلام معقول)
استودعكم واشوفكم علي خير وارجو عدم حذف الموضوع

Ammar

عضو خبير
في امان الله تشرفت بمعرفتك
انا بعتذر عن كلمة اهبل كان قصدي معنى استهبال لاني ما كنت عارف انك يوزر 264
كنت مفكرك من الناس اللي بدهم ينتقدو وبس وفهمت قصدك غلط للاسف
بالتوفيق واسفين على سوء الفهم

SuperUser

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
فى البداية اعتذر عن اى اسائة لاى حد باى طريقة مش عشان انا من الادارة لا عشان الحمد لله عمرى ما اهنت اى حد مهما كان

اولا الادارة اخدت بالها ان الناس الى اتكلمت عن زيادة النسبة هى اكتر ناس استفادت منها
ثانيا البرستيج ليس له اى اهمية داخل اللعبة لذالك تهاونت فية الادارة
ثالثا لا يتم الالتفات لاى تهديد و تم الرد من قبل على ذالك
رابعا لا يتم حذف اى رد او موضوع
خامسا ردودك لاسف كان بها شئ من السخرية

فى الختام لا استطيع الطلب منك ان تظل باللعبة فلا يمكن اجبار احد على ذالك (وذالك سبب تاخر بوبات الشحن)
ولكن اذا اردت رؤية عدل الادارة يمكنك الاستمرار باللعب او على الاقل دخول اللعبة من وقت الى اخر
لا نستطيع الافصاح عن المخططات المستقبلية او حتى عن المساعدات الحالية للاعبين الجدد

الادارة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
امثالك من هم في صدد نجاح اللعبة وزيادة متعتها وحماسها يستحقون كل التقدير والاحترام واعتذر نيابة عن اساءة صدرت لك من اي شخص بقصد او بدون قصد كل الاعبين اخوة واعزاء علينا وليس هناك داعي لاي تحسس او غبن انشالله كلكم الموجودون احباء وغالين ولن يتم اقصاء او استبعاد اي شخص فالكل مرحب به اي وقت تحت اي ضرف
نشكر جهودك المبذولة بهذا الصدد سالين المولى عز وجل ان يديم المحبه والاخوة بين الاعبين تحت عنوان هذا الصرح الالكتروني

وفقكم الله اقدر مجهودكم
شكرا لحضراتكم علي الاهتمام والرد
وان شاء الله حتكون افضل لعبه بفضل مجهودكم
انا يعز عليا أن اسيب اللعبة وان شاء الله حدخل من وقت التاني
واعتذر ليكم لو تكلمت بأسلوب مش كويس اسف جدا