((انتاج موارد وسكان ))

الادارة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
تم معالجة موضوع تفجير السكان في بعض المدن علاوة الى اعادة هيكلية تنضيم نمو السكان وترتيبهم المتوفر في المدن

كما يلاحظ كان عدد الضريبة لايتوافق مع اسقاط عدد السكان( الفعلي )فكلما زادت الضريبة لايقل عدد السكان ( تم معالجة خلل الضريبة ايضا )

تم ايضا برمجة عدد السكان برتباط وضيفي فعلي مع عدد الوضائف الفعلية انشالله محدش يلاقي انتاجو متوقف او بي خلل لما يخرج من المدينة

يرجى ملاحظة بعض الامور ::

1- الموضوع الاهم لاتوضف اكثر من عدد السكان الحقيقي العاطل عن العمل المتوفر باللون الاخضر تحت قيمة السكان / ودا العدد بيتاثر عكسيا مع قيمة الضريبة المفروضة على السكان

2- في حالة اردت ان يكون كل عمال الي انت موظفهم انتاجهم فقط بالقمح او الحديد مثلا او الحجر او الخشب يكون التعديل عن طريق القصر تعديل نسبة الانتاج

3- استعمار البراري حاجة ضروريه لزيادة الانتاج الفعلي لاي مادة كما لايخفى عليكم كلما كان مستوى البرية اعلى كلما اعطت نسبة انتاج اعلى

4- تطوير الاكواخ بستمرار يزيد من عدد السكان بالتالي حرية انتاج الجيش وحرية التظيف وحرية الضريبة اي الفكرة بالاكواخ اساس السكان وبالتالي اساس كل شيئ

بالتوفيق للجميع دمتم بود
ادارة لعبة قيصر الشرق

الإعجابات: mirag
بص انتم قللتم الانتاج ورجعتوه زي القيصر
يبقي اما تعمل حاجة كملها للاخر خلي البراري بنفس القوة + زود الموارد فيها زي قبل
لكن كدا رسميا انتو قضيتوا علي اخر ميزة كنتو حطينها وصعبتوها كمان والي سبق اكل النبأ زي مبيقولوا
الصراحة كدا احب اقلكم انتو خربتو السيرفر اكثر مهو كان ماشي بالعافية
يعني مهو انتم ياما تسلهو علطول وتعتمدوا فالشحن علي المعدات والمميزات الاخري ياما تصعبوها من الاول وبكدا انا بقلك معظم الناس هتوقف لعب او بمعني اصح مش هتلعب بنفس الشغف
لكن تسهلها وناس تستفاد وبعدين تصعبها احب اقلك انتا بوظت الدنيا خالص
انا بطالب الادارة بتعديل نسب الانتاج بما يحقق العدالة للعبة مش كدا خالص يعني انتاج 10الاف عامل خشب من 2مليون ل220الف ده كدا خربت عالاخر

الادارة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
اخي ماقللنا اي شي مجرد صار تحديث للنكات وبرمجة الانتاج تخيل شي مومنطقي في ناس مفجرة سكان 130 الف سكان ومافي عدهم اكواخ اصلا يصير ؟؟
في ناس موظفة 30 الف وسكانها 20 الف وبردو الانتاج شغال هذا منطقي؟؟
في ناس موظفة وسكانها كثير ولكن انتاج قليل دي مشكلة وحقهم طبعا
لذا تم ربط الامور بشكل منطقي وسليم لمعالجة اي خلل ان وجد

احتلال البراري في بعض المدن لا يزيد انتاج الموارد ارجو الفحص

اخي ماقللنا اي شي مجرد صار تحديث للنكات وبرمجة الانتاج تخيل شي مومنطقي في ناس مفجرة سكان 130 الف سكان ومافي عدهم اكواخ اصلا يصير ؟؟
في ناس موظفة 30 الف وسكانها 20 الف وبردو الانتاج شغال هذا منطقي؟؟
في ناس موظفة وسكانها كثير ولكن انتاج قليل دي مشكلة وحقهم طبعا
لذا تم ربط الامور بشكل منطقي وسليم لمعالجة اي خلل ان وجد
انا معرفش انا ده كان موجود انا كلامي واضح نسب الانتاج قلت لو كنت مشغل 10الاف فالاخشاب كانو بينتجو3 مليون الان ينتجو300الف بالساعة وبالمثل باقي الموارد
يعني كل شئ واضح انكم قللتم الانتاجوده غير مقبول انخفاض الانتاج بالشكل ده الصراحة عيب يعني