بخصوص اللعبة

السلام عليكم

أكيد بيهمكم ويهمنا إحنا كلاعبين إن يكون هناك كثير من اللاعبين مثل النسخ السابقة فا ياريت تراجعون سبب قلة اللاعبين هل بسبب مشاكل باللعبة وعدم تلبية طلبات اللاعبين؟ أو مفيش دعايا للعبة بالشكل الكافي ؟ ياريت تراجعون أنفسكم بس الأكيد أو الجزء الأكبر هو الدعايا ياريت تهتمون بالدعايا بدنا لاعبين أكثر السيرفرات صحراء حرفيا من قلة وجود اللاعبين على الأقل يكون فيه تسهيلات للاعبين الموجودين حاليا حتى يستمرو باللعبة لحين تعملو دعايا للعبة على نطاق أوسع لجذب لاعبين جدد أو لاعبين قدامى إعتزلو من فترة طويلة عندما تم إغلاق نسخة القيصر القديمة منذ سنين ولم يسمعو بقيصر الشرق حتى الآن وأيضا لو يتوفر بإمكانكم طرح اللعبة على الفيس هيكون أكبر دعايا للعبة على الإطلاق وهنا أقصد إن اللعبة تكون موجودة على متجر الالعاب اللي بالفيس مثل ( القاهر) قديما

تحياتي

السلام عليكم
انا للاعب قديم للاسف انا شفتها بالصدفه لا يوجد دعاية مناسبة تليق بهذه اللعبة الشيقة هذا اولا
ثانيا اللعبه بدايتها صعبة والادارة المفروض تسهل للاعب البدايه وتنزله هدايا وتسهل صعوده الى مستوى قسطور مثلا
الالعاب الان تعتمد على الدعايه وامنح اللاعبين الجدد الذهب وهدايا اخرى
من بعد ذلك يدخل اللاعب الى اجواء اللعبة انتم تستفيدو الشحن واللاعبين الجدد
واللاعبين الجدد يستمتعو باللعبه اكثر

تحياتي(y)

السلام عليكم و رحمة الله تعالى
كلامك صح با غالي
و ابرز مثال هو مسابقة ملك سيرفر المحاربون و سيرفر الملوك
لحد كتابة هذا التعليق لا يوجد مشاركون في المسابقة اصلا!
خاصتا الملوك شيء مخجل جدا!!
يجب الوقوف على هاته النقاط
بالنسبة لللاعبين الجدد الطريق صعب و صعب جدااا امامهم خاصتا مع الغاء ال20 ذهبة المجانية و بالخصوص الغاء صناديق الترقية التي كانت خير معين في الطريق اللاعب المبتدئ
يجب الوقوف على استراتيجية تسويق صحيحة للوصول الي الاهداف لان اللعبة تتمتع بالمقومات الضرورية النجاح..

انتو بتتكلمو في ايه يا شباب احنا قدمنا كل المقترحات الممكنه والغير ممكنه بس الاداره مقتنعه انهم صح ولكن مع الوقت واظن دلوقتي الكل شايف اللعبه وصلت لإيه
الاداره سلمت اللعبه لاشخاص غير امينه وعملت انقلاب على الاداره علشان ينفذو شروطهم وبرضو منجحوش وفشلو فشل ذريع وحققو مصالح شخصيه من وراها
الاداره لو بتفكر بصوت عالى وبتسمع اقتراحات اللاعبين كان الوضع اتغير 180 درجه لكن للاسف الحال من سئ لاسوء في اللعبه واى شخص ينتقدهم يحظرو

اللعبه دي كان ممكن تكسب ادارتها
دهب حرفيآ انا اعرف ناس شحنة بمبالغ خياليها ومفيش منافس لهم فما بالكم لو فيه لاعبين ومنافس كان الوضع هيبقى ازاى
عمري ما كنت متخيل انى اعتزل اللعبه بسبب ادمانها ولكن الاداره عملت المستحيل علشان تطفش اللاعبين

الحمدلله واشكرهم جدا

كلامكم كله صحيح.. لو الاداره تسمع مقترحات اللاعبين ان اللعبه كانت بتتطور للافضل... ويا اداره انشرو اللعبه و روجوا لها وانتو بتدخل مكاسب ما تتخيلوها
ارجو منكم يا ادارتنا المحترمة ان تسمعوا اقترحاتنا وتعملوا بها..

وشكرااا🌹