فاعلية التبادل

ادارة اللعبة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
#1
السلام عليكم
تم اضافة التبادل الأتى
يبداء التبادل اليوم و ينتهى يوم الجمعة 10-7-2026


item000.jpg
  • خطبة تحفيزية مبسطة
item003.jpg
  • خطة توسعة
item086.jpg


  • حزمة التجنيد ب8 نقاط امكانية
item033.jpg
item032.jpg
item034.jpg
تسريعات دراسة
item030.jpg
item029.jpg
item028.jpg
 

Ebrahim

عضو جديد
#2
والله بصراحه نعم ما ابدعتم ؟؟؟؟ حرااااااااااام عليكم مين مع صعوبه البرارى اللى موجوده وان الابطال مش مستويات عاليه ولا مستوى اجدعها بلازا يسمح بعدد الهجوم الكافى هيقدر يجمع متطلبات اى حاجه مثلا زى البطل عاوز 250 قلاده ارجوانى و250 اصفر و 250 رمادى يعنى على اقل تقدير لو كل هجمه بجون عاوز 750 هجمه يعنى كل عاوزين واحد قاعد على اللعبه ال 24 ساعه مين اللى فاضيلكم يا جماعه انا شايف ان المتطلبات كتير مفترش انها تكون اقل من النصف
 

ادارة اللعبة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
#3
والله بصراحه نعم ما ابدعتم ؟؟؟؟ حرااااااااااام عليكم مين مع صعوبه البرارى اللى موجوده وان الابطال مش مستويات عاليه ولا مستوى اجدعها بلازا يسمح بعدد الهجوم الكافى هيقدر يجمع متطلبات اى حاجه مثلا زى البطل عاوز 250 قلاده ارجوانى و250 اصفر و 250 رمادى يعنى على اقل تقدير لو كل هجمه بجون عاوز 750 هجمه يعنى كل عاوزين واحد قاعد على اللعبه ال 24 ساعه مين اللى فاضيلكم يا جماعه انا شايف ان المتطلبات كتير مفترش انها تكون اقل من النصف
اولا تم رفع نسبة القلادات 100%
ثانيا الاعداد بسيطة اخى الكريم
و ثالثا هناك حد اقصى للحصول على المواد
بمعنى انه ما تهجم كثير لان ما تقدر تحصل غير على بطلين تقريبا لان هذا هو الحد الاقصى
و الحد الاقصى للحفاضظ على مجهود اللاعبين
حتى لا يكون مطلوب الكثير من الهجمات
و لا تنسى الصناديق و الهدايا الموجود مع جميع اللاعبين
 
التعديل الأخير:

xRaedx

عضو جديد
#4
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته،

بصراحة، تبادل أصبح صعبًا جدًا بسبب العدد الكبير من القلادات المطلوبة. في سيرفر الأسد لم يكن التبادل بهذه الطريقة. أرجو من الإدارة إعادة النظر في عدد القلادات المطلوبة وتقليلها، حتى يكون التبادل أكثر توازنًا وعدالة للجميع. وشكرًا لكم على جهودكم.
 

ادارة اللعبة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
#5
البطل امكانيات 8 هو المادة الوحيدة الى يعتبر صعبة و للعلم الحد الاقصى للتبادل 2 فقط
و ايضا خسارة القوات 0% و تم ارسال صناديق لمساعدة اللاعبين و المطلوب فقط 50 هجمة يوميا للحصول على البطلين
 

♥TËŗВǾ♥

عضو عادى
#6
البطل امكانيات 8 هو المادة الوحيدة الى يعتبر صعبة و للعلم الحد الاقصى للتبادل 2 فقط
و ايضا خسارة القوات 0% و تم ارسال صناديق لمساعدة اللاعبين و المطلوب فقط 50 هجمة يوميا للحصول على البطلين

 

♥TËŗВǾ♥

عضو عادى
#7
اي التبادل دا بجد ؟؟
يعني الارقام بتاعت القلايد دي حقيقيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بطل امكانيه 8 بـ 750 قلاده ؟!؟!!!!
يانهار ابيض ههههه
 

xRaedx

عضو جديد
#8
ا
البطل امكانيات 8 هو المادة الوحيدة الى يعتبر صعبة و للعلم الحد الاقصى للتبادل 2 فقط
و ايضا خسارة القوات 0% و تم ارسال صناديق لمساعدة اللاعبين و المطلوب فقط 50 هجمة يوميا للحصول على البطلين
السلام عليكم،
عن أي 50 قلادة تتحدثون؟ التبادل الحالي يتطلب 750 قلادة، وحتى التسريعات تحتاج إلى 100 قلادة. هل من المعقول أن أبقى يومين كاملين أقاتل فقط لأحصل على تسريع واحد؟
نرجو من الإدارة إعادة النظر في عدد القلادات المطلوبة وجعل التبادل أكثر توازنًا. شكراً لكم.
 

ادارة اللعبة

::إدارة اللعبة ::
طاقم الإدارة
#10
اخى الفاعليه ١٢ يوم و كل يوم ١٠٠ قلادة يعنى حوالى ١٢٠٠ قلادة و البطلين كدة هيتجمعوا اخى الكريم
و تم ذكر ان الهدايا و الجيوش مع كل اللاعبين
و الخسارة ٠٪
ممكن بكل سهولة نبعت لكل الاعلين الهدايا من غير اى فاعلية
و لكن المتعة تكمن فى الصعوبة
 

♥TËŗВǾ♥

عضو عادى
#11
اخى الفاعليه ١٢ يوم و كل يوم ١٠٠ قلادة يعنى حوالى ١٢٠٠ قلادة و البطلين كدة هيتجمعوا اخى الكريم
و تم ذكر ان الهدايا و الجيوش مع كل اللاعبين
و الخسارة ٠٪
ممكن بكل سهولة نبعت لكل الاعلين الهدايا من غير اى فاعلية
و لكن المتعة تكمن فى الصعوبة
في فرق بين الصعوبه والاستحاله
لما تقدملي فعاليه زي كدا دا استحاله بالنسبالي

انت شايف رتب اللاعبين ؟؟
الاول علي السيرفر نائب

يعني 750 قلاده دي استحاله الاستحاله كمان

انت ودماعك بتمشو اللعبه لحد مالـ 20 لاعب الموجودين هنا كمان هنتركها

الاعتراف بالخطأ لا يقلل منك
والاستماع للاعبين لا يقلل من متعه اللعبه
انت رأس مالك اللاعبون ـ لايوجد لاعب راضِ بالفعاليه

خليك انت بس المبسوط بها

سلام
 

♥TËŗВǾ♥

عضو عادى
#14
هو الحل حذفها بدلاً من تقليل المواد المطلوبه ؟؟
يعني اقولك الرتب صغيره ع الكميات دي تقولي تم حذفها وهيتم انزالها بعد تفعيل الخساره هههههه

ربنا يصلح الاحوال
لا تنزلها خالص مش محتاجينها
 

Ahmed Wanes

عضو جديد
#15
سلام عليكم
الصراحه انا مشوفتش اداره بتعند ف حاجه قد لادار الحاليه يغالي معروفه سيرفر جديد يعني تبادل سهل علشان تقدر تجذب عدد لاعبين ويكون ف تنافس زي ما حصل ف سيرفر الاسد!!
انما شكل لامور هتتجه فعلا الي سيرفر الاسد وهتلاقي ال12 واحد الي ف السيرفر يعتزلو
المفروض لعبه يكون ف جزء تنافس وجزء سهوله انما جزء استحاله يتم دي عمري مشوفتها ف لعبه​