فعالية صناديق هدايا العيد

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

shawky

عضو فعال
10شعاع مارس = قطعهC
1 وردة حمراء = قطعهC
10 قطعه C = قطعهB

5قطعه A = B
المفروض مع التبادل دا وزى ما حضرتك بتقول انها نازلة برارى للحسابات الصغيره المفروض اقل واجب تخلى النسب فى البرارى 10 % مش هقولك 25 او اكتر انما نسبة 2% دى مش طبيبعه

السلام عليكم
اولا انا شايف انو الفعالية هو حدث لازم يكون غير مقترن بهدايا العيد بذات في ناس جداد مؤخرا بداوا يخشو السيرفرات بالاخص فالرعد ولما يشوفوا الفعالية بالمنظر ده وهي مستحيلة بالنسبالهم فده هيؤدي انهم طبيعي هيضايقو ويمكن يتركو اللعبة ارجو يتم ارسال هدايا تسريعات وجيش ومواد للناس الي مش قياصرة بكل السيرفرات كتشجيع ليهم

تاني شئ الغرض من فعالية حسب منا فاهم هو انه الناس باقل مجهود وهو حضور تعينات فقط تحصل صندوق ذهبي او ماسي طالما انت مش بتشحن و ممكن الي حابب يجمع الصندوق الفضي و البسيط هيحتاج يبذل مجهود بالبراري بس ياريت الادارة تاكد كلامي اه اولا
ولو كلامي صح اتمني كنوع من التيسير فقط ان امكن زيادة هجمات تمثال الحرب الكبير ل50 او نقل قطع a لتكون بالتمثال الاوسط وقطع b لتكون بالتمثال الاصغر والاكتفاء بان القطع c تبقي فالديب والمناورات والتبادل فقط
واتمني ان امكن نرفع نسب شعاع مارس فالبراري النسب فالرعد 1.5% كل الف هجمة بجيب 15 شعاع او16 فياريت النسب لو تتضاعف وتكون 3% او5% كما تراه الادارة مناسب
وحتي لو حابب ممكن تلغي تبادل قطع b وقطع a وتحطهم فمول المواد بشكل مباشر قطع b ب100ذهبة وقطع a ب500ذهبة
بحيث يقتصر التحصل عليهم من تمثال فقط

ثالث شئ واختم بيه في ناس اتظلمت وخسرت ميداليات تمثال وديب اتمني يتم تعويضهم لانهم مغلطوش والخطأ كان من الدعم او من عندكم

اتمني يتم النظر لكل اقتراح خاصة ثانيا واختيار الافضل
وشكرا

انا اسجل اعتراضي ضد هدايا العيد والفاعليه حيث أن اولا عدم الالتزام بالمواعيد المحدده وتم خسارتى 30 بطاقه ديب وتمثال وايضا الاعب الطائر بالاضافه الي النسب سيه حيث أن 1500 هجمه علي البراري 1 شعار مارس اي نسب تتحدث يعنى لا استفدت من الديب ولا التمثال وكمان البراري وربي انعقدت من اللعبه بسبب الحدث كرهتونى فيها خلتونى موش راضي اولع التعين حرام عليكم بدال منتسلا وخلي النسب معقوله والاعبين تجتهد لا دا مستحيل موش اجتهاد ودا ظلم ارجو التعويض للحساب عن المادليات ديب وتمثال وكمان زياده النسب الي 100 بالبراري

السلام عليكم
بعد اول يوم من فعالية هدايا العيد
مع انو الشيء لي بعرفو و يعرفو الجميع الهدية تطلق على الشيء الذي يمنح اما هنا احنا بنتصارع مشان ولا شي + ضياع الوقت + ضياع بطاقات التمثال على الفاضي
نسب صفرية بالبراري
بدل ما تحطو الصفايح أ ب التمثال الوسط او الصغير حطيتوها بالكبير لي اصلا حتى مكانش متفعل للهجوم و محدش يعرف عنو حاجة
و كمان فيه 25 جولة بس يعني 50 باليوم و كمان بيفتح الصبح وقت شغل الناس و المسا وقت صلاة التراويح و القيام و احنا بشهر رمضان
و كمان مفيش و لا واحد راضي على هاد الفعالية بالاجماع بالسيرفرات الثلاثة

و نرجع نقول الهدية يسقط اسمها اذا كان فيها شقاء ،،

انا مع الغاء الفعالية من الاساس
و اذا بدكم لا تعملو لا هدايا للعيد و لاشيء
خلينا مثل ما احنا احسن

السلام عليكم

السلام عليكم
بعد اول يوم من فعالية هدايا العيد
مع انو الشيء لي بعرفو و يعرفو الجميع الهدية تطلق على الشيء الذي يمنح اما هنا احنا بنتصارع مشان ولا شي + ضياع الوقت + ضياع بطاقات التمثال على الفاضي
نسب صفرية بالبراري
بدل ما تحطو الصفايح أ ب التمثال الوسط او الصغير حطيتوها بالكبير لي اصلا حتى مكانش متفعل للهجوم و محدش يعرف عنو حاجة
و كمان فيه 25 جولة بس يعني 50 باليوم و كمان بيفتح الصبح وقت شغل الناس و المسا وقت صلاة التراويح و القيام و احنا بشهر رمضان
و كمان مفيش و لا واحد راضي على هاد الفعالية بالاجماع بالسيرفرات الثلاثة

و نرجع نقول الهدية يسقط اسمها اذا كان فيها شقاء ،،

انا مع الغاء الفعالية من الاساس
و اذا بدكم لا تعملو لا هدايا للعيد و لاشيء
خلينا مثل ما احنا احسن

السلام عليكم
اتفق معك

انا مع الادارة في اللعبه ولسا لازم تزودوا قوة التمثال اكثر
ونسبة الشعاع بالبراري بقترح تخلوها 0.0001 بالميه عشان نجمع كل يوم شعاع واحد بس
والله احسنت كتيره يااخى الغالي 😍 ❤️ اعتقد واحد كل 100 الف حلوه شلل تخيل هجمه جلي 9 شعارات يعنى مثلا نقول 10 باليوم اخر الفاعليه نجمع 160 حلوين برضه نجيب بيهم خبز اختيار فاشل اعتقد ان لم يكن هناك تعويض مناسب للاعبين عما حدث ببطاقات الديب والتمثال الي راحت وكمان زياده النسب بالبراري 100%

الاداره زودت يوم كامل في مدة الفعاليه وهذا يعتبر تعويض اعتقد عن ميداليات التمثال والذيب للاعبين الي ضيعوهم

ادارة اللعبه

::إدارة اللعبة ::
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مدة الفعاليه 16 يوم
تفصيل لحصول اللاعب على المواد
اللاعب العادي يستطيع الحصول 80 قطعه Aاو B من الهجوم على التمثال مهمه يوميه عاديه 5×16=80
اللاعب العادي يستطيع الحصول 80 قطعه C من الهجوم على الذئاب مهمه يوميه عاديه 5×16=80
اللاعب العادي يستطيع تجميع 130 قطعه C من الهجوم على المناوارات مهمه يوميه عاديه في كل تعين يجيب 4×2=8ـــــــــــــ 8×16=128

اما عن شعاع مارس هناك العديد من اللاعبين يملكون في اول يوم للفعاليه 180 شعاع فلو اعتبرنا ان اللاعب العادي يحصل نصف العدد في اليوم كنشاط عادي
90×16=1440

اخيرا هذه الفعاليه لا تحتاج الى جهد كبير هي نشاط يومي هو ما يقوم به اللاعب ولا يوجد زياده في وقت التواجد
واي زياده على النشاط العادي للاعب يمكنه من الحصول على الجوائز

مدة الفعاليه 16 يوم
اللاعب العادي يستطيع الحصول 80 قطعه Aاو B من الهجوم على التمثال مهمه يوميه عاديه 5×16=80
اللاعب العادي يستطيع الحصول 80 قطعه C من الهجوم على الذئاب مهمه يوميه عاديه 5×16=80
اللاعب العادي يستطيع تجميع 130 قطعه C من الهجوم على المناوارات مهمه يوميه عاديه في كل تعين يجيب 4×2=8ـــــــــــــ 8×16=128

اما عن شعاع مارس هناك العديد من اللاعبين يملكون في اول يوم للفعاليه 180 شعاع فلو اعتبرنا ان اللاعب العادي يحصل نصف العدد في اليوم كنشاط عادي
90×16=1440

اخيرا هذه الفعاليه لا تحتاج الى جهد كبير هي نشاط يومي هو ما يقوم به اللاعب ولا يوجد زياده في وقت التواجد

متى سيتم تنزيل البورصات؟

مدة الفعاليه 16 يوم

90×16=1440

طيب اذا التمثال الكبير باليوم 25 هجمه كيف راح نجمع 80 قطعه A ؟

ادارة اللعبه

::إدارة اللعبة ::
طيب اذا التمثال الكبير باليوم 25 هجمه كيف راح نجمع 80 قطعه A ؟
التمثال الكبير 50 جوله في اليوم
في كل يوم هناك 10 لاعبين يستطيعون تحصيل 5 هجمات كامله
كل لاعب يحتاج الحصول على 3 قطع A يوميا للحصول على الهديه الماسيه

السلام عليكم
قمت بالهجوم امس من الموبايل علي التمثال الكبير وخسرت كل قلاداتي في سيرفر الهرم والرعد لماذا زادت قوة التمثال اثناء الفعاليه واصلا هما 50 هجمه في 2 تعيين يعني الي بيلحق هجمتين يبقي بطل مستهله كمان خساير ول الان لم استطع الحصول علي 1 شعاع مارس مش عارفه والله شكلها مفيش هدايا عيد عموما شكرا كل عام والجميع بخير وليس الفوز او الجئزة في اللعبه وانما الجائزة التي نحب هيا الجنه اسال الله ان نكون جميعا من الفائزين

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.